![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Fotboll 10 juni
Följande singel spelas i svenska Superettan:
Ljungskile SK-Falkenbergs FF fler än 2.5 mål 1.90@Expekt Ljungskile SK-Falkenbergs FF fler än 3.5 mål 3.30@NordicBet Både LSK och FFF visar hyfsat bra form. Ljungskile SK:s fyra senaste har gått över 2.5 mål. Lagets tre senaste på hemmaplan har gått över 3.5 mål. Kevin Pavey har varit strålande så här långt med sex fullträffar. Falkenbergs FF:s fyra senaste har också de gått över 2.5 mål och lagets två senaste på bortaplan har gått över 3.5 mål. Jag hoppas och tror på minst tre mål i den här matchen. Den första singeln spelas med hög insats medan den andra singeln spelas med låg insats. Spelstopp 16.00 men matchen finns också som livespel @ bl.a. Bet365. Senast redigerad av soulman den 2012-06-10 klockan 15:55. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Vad har ni för tankar inför Irland - Kroatien matchen?
Själv tycker jag det är svår tippad match, Kroatien ska va knappa favoriter men Irland är inte dåliga dem heller. Är mest inne på 0-0 HT. Premiär match och spelarna en aning nervösa bygger jag det på. Så onödiga risker kommer ej tas av spelarna, och båda lagen lär spelas defensivt? Senast redigerad av trance_error den 2012-06-10 klockan 17:08. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Följande singel spelas i argentinska Nacional B:
Guillermo Brown-Almirante Brown fler än 2.5 mål 2.25@Bet365 Senast vann Guillermo Brown med 6-3 borta mot Boca Unidos med hela 6-3 och i matchen före nådde man 2-2 borta mot topplaget River Plate. Lagets tre senaste har gått över 2.5 mål. Anfallarna Gimenez (33/7 ligamål) och Ulusener (22/9 ligamål) visar form. Almirante Brown har två raka ligavinster över 2.5 mål. Senast blev det 2-1 hemma mot Gimnasia Jujuy och före det blev det förlust med 1-3 borta mot Instituto Atletico. Anfallaren Vega (34/13 ligamål) med fyra mål på de tre senaste ligamatcherna. Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 20.00. Matchen finns troligen också som livespel @ Bet365. Senast redigerad av soulman den 2012-06-10 klockan 19:56. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|