![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 15.00 Rubin - Hapoel rek/spelförslag
Rubin Kazan - Hapoel Tel-Aviv
Spel: dnb Hapoel Tel-Aviv Odds: 5,5 Insats: 1 unit Blir en snabb "rek" (tveksam om det går att kalla den för det) då jag sitter på jobbet och inte har allt för lång tid på mig att söka fakta och formulera mig. Rubin har på sina 6 senaste matcher bara vunnit 2 stycken. Båda vinsterna kom på borta plan. På hemma plan är Rubin som bekant jäkligt duktiga och har bland annat spelat 0-0 mot Barcelona och Dynamo Kiev. dom 6 senaste matcherna på hemma plan har laget gjort 7 mål och släppt in 3 mål. De 3 senaste matcherna har slutat 0-0. Hapoels 6 senaste matcher har 4 slutat med vinst och 2 har slutat med ett oavjort resultat. Man har i sina 10 senaste borta matcher gjort mål i alla utom 3. Egna tankar: Anledningen till att jag spelar dnb Hapoel är att jag tror dom är nöjda med ett 0-0 resultat att ta med sig hem till israel inför returen. Rubin tror däremot vill nog gå för en seger och sen spela på resultatet i returen. Hapoel gör enligt statestiken mål på borta plan och det jag hoppas på är att dom ska lyckas kontra in ett idag och sen täppa till bakåt. Får be om ursäkt för en dålig rek/spelförslag då jag sitter på jobbet och matchen börjar kl 3. God tur ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
mycket möjligt, men lite extra spänning på jobbet klagar man inte på
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
finns inget som är mer spännande än när bet365.com vrålar i högtalarna att ena laget gjort mål, tråkigt bara att det är rubin som gör dom :(
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Tel Aviv är inte dåliga, men de är israeler.. Vet du vart kazan ligger?
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() kazan är vassa, och en levande mardröm att spela match hos ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|