|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-06-02, 17:08 | #1 |
2012-06-02 Portugal - Turkiet (Fotboll)Datum: 2012-06-02 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Portugal Liga: Fotboll Match: Portugal - Turkiet Period: ft Spel: Portugal -1 Insats: 8/10 Odds: 2.50 Bolag: Motivering: Portugal mot Turkiet i en vänskapsmatch. Ganska enkel logik här till varför jag tror stenhårt på Portugal. Kan vara lite "dumt" kanske men vi kör på. *Portugal har gått dålig i dom två senaste träningsmatcherna. Där dom haft problem med målskyttet och till viss del även motivationen på den stora stjärnan Ronaldo. * MEN i och med att detta är Portugals sista match innan EM drar igång så tror jag vi får se ett taggat hemmalag, med en riktigt bra startelva, förmodligen bästa möjliga. Alla rapporter, portugisiska och internationella är inne på samma linje. Jag tror vi får se ett fokuserat Portugal som vill göra ett bra genrep så man kommer in till EM med en bra och stark match i ryggen. *Enligt rapporterna så sägs det att Meireles, Mourinho, Veloso, Nani, Ronaldo och Almeida ska starta ikväll. Och detta är en fin anfallsklick som kan få det att lossna rejält ikväll. Försvaret som varit stabilt i dom två senaste matcherna tror jag fortsatt kommer att vara det. Pepe, Alves, Coentrao och Perreira utgör en riktigt bra fyra, samtidigt som jag tror Bento vill ha en solid defensiv insats innan EM drar igång, för att känna den viktiga tryggheten. Och i grund och botten så är det just Portugals defensiv som allt som oftast i mästerskapen gjort att Portugal gått långt, under det senaste decenniet. *Jag tycker oddsen rent generellt är alldeles för högt på Portugal i denna match. Vilket gör att en rak etta enligt mig även är mycket spelvärd. Vad det beror på vet jag inte riktigt (relativt höga oddset), visst har Turkiet imponerat i de senaste träningsmatcherna, men motståndet har knappast varit särskilt meriterat. *Jag tycker Portugal känns underskattade ikväll men även inför EM. Jag tror dom kommer gå väldigt långt och med lite tur kanske även nå en final. Tack för mig. Besök gärna min nystartade spelblogg, där jag mestadels spelar på fotboll och tennis. Ta gärna en titt om ni så vill: www.kingbetting.wordpress.com |
|
2012-06-02, 17:54 | #2 |
Själv håller jag på hörnorna. AH ö 9 hörnor till runt 1.9 bet365
Om du ser ditt egna bet som "dumt" kanske du borde dra ner din insats. BoL. |
|
2012-06-02, 21:59 | #3 |
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
Portugal är ju helt under isen...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
2012-06-02, 22:36 | #4 |
Hur såg matchen ut? Stämmer statsen (26-5 i skott) på b365 någorlunda bra?
|
|
2012-06-02, 22:37 | #5 |
Hoppas deras "form" håller i sig, till nästa vecka när de möter Tyskland.
Och totalt 15 hörnor. Donald... Portugal styrde det mesta och hade det mesta bollinnehavet. Ett flertal bra målchanser men det där sista saknades. De gör alldeles för många misstag. Plus Ronaldo sumpade en straff vid 1-2. För mycket finess istället för det där raka. Så som jag såg matchen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+1) Senast redigerad av hardballs den 2012-06-02 klockan 22:43. |
|
|