![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#121 |
![]()
Nannskog
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#122 | |
![]() Lätta pengar ;)Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#123 |
![]()
Någon som vet vart man kan hitta individuell statistik? Jag kollade på Unibet matchen Ukraina - Sverige, Zlatan över 1,5 skott på mål 1,72, Under 2,00. Kan vara bra att veta hur många avslut på mål han brukar ha i landslaget?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#124 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]()
Vad menar du? Jag tyckte han skötte sig riktigt bra. Johannesson dock - där har vi SVT's riktiga stolpskott. Sååå tråkig att lyssna på jämfört med andra experter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SlimCharles (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#125 | |
![]() Citat:
M Olsson klev ju av träningen häromdagen efter problem med ljumskarna. Antar det är därför oddset är såpass högt. Men han lär ju troligtvis starta trots detta. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#126 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Blev att plocka tre "målskyttespel" på Betsafe nu också som känns rätt bra.
HUNTELAAR TO SCORE IN GROUP STAGE Yes 2.10 WELBECK TO SCORE IN GROUP STAGE Yes 2.37 ÖZIL TO SCORE IN GROUP STAGE No 2.02 Beroende på spelsätt och matchbild så ser jag det inte alls som nån omöjlighet att både Huntelaar och Welbeck sätter minst ett mål i gruppspelet. Båda har ju visat att dom vet var målet är. Özil ser jag som en mindre trolig målskytt, han kommer säkert att ha nån assist men om man ser till lagen i den gruppen och hur dom troligen kommer att spela så känns det som ett ok spel att han inte gör mål.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#127 |
![]()
Någon som vet om man kan få högre än bet365 3.00 på att Ukraina kommer sist i gruppen?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#128 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#129 |
![]()
Tyskland rak seger till (2.20) är spelad. Tror mycket på Tyskland jag som många andra. Portugal med Ronaldo i spetsen har inte imponerat i kvalet. Svårt med målskyttet. (3.60) att Tyskland vinner och håller nollan får en mindre peng med.
Tung ML dubbel (1.91) Holland+Tyskland
![]() ![]() |
![]() |
#130 | |||||||
![]()
Tycker oddset 2.3 är spelbart på att England åker hem redan i gruppspelet. De har stora problem i offensiven samtidigt som både Sverige och Ukraina känns rätt starka och kan ta den sista kvartsfinalplatsen bakom Frankrike. Hoppas på Sverige så klart ![]() |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#131 |
![]()
Tycker dubblen med 2 ettor kan spelas tungt idag. Portugal & Danmark är klart klassen sämre än sina motståndare...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#132 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#133 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#134 |
![]()
Kroatien är en given vinnare ikväll mot Irland.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#135 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|