Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-02, 16:48   #76

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

[QUOTE=RobinD;188167]Jaså det måste man? Och vad har detta Frankrike gjort som är så imponerande då?[/QUOTE

Håller fullständigt med, Frankrike är iskalla
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 18:21   #77

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Frankrike är dom vanligt hyllade och kommer förmodligen floppa i år igen. Jag har gjort bra med units på fade france i de senaste 2-3 mästerskapen och jag kommer fortsätta med det om oddsen tillåter.
Anledningen att jag tror att Frankrike fixar 6 poäng är att de har 20 matcher i rad utan förlust. Känns som Blanc har fått ordning på laget. De har trots allt slagit ganska meriterande motstånd som Brasilien, Tyskland, England. Samt att de slog Ukraina med 4-1 sist.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 21:36   #78

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cordale Visa inlägg
Ser onekligen intressant ut. Ser att Pinnen har 2.20 på Kroatien. Men man kanske ska invända träningsmatchen mot Norge på lördag. Ser att Kroatien står i 2.80 på Bwin mot Norge. Överskattar jag/vi Kroatien?
Mycket riktigt att det var bäst att invänta matchen mot Norge. 0-0 för Kroatien idag - men nog är vi överens om att den elvan som startade dagens match inte inleder EM-spelet för Kroatien. För visst har vi väl ändå både Modric och Kranjcar i startelvan i EM? Eller?

För tillfället avstår jag spel på den matchen.

Dock känns Polen och Tyskland som vettiga vinnare till odds runt 2.00. Tankar?
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 10:19   #79
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overcome Visa inlägg
Klart att gruppen på förhand anses öppen annars hade man inte fått 2.75
För att 2.75 är ett sådant uppenbart överodds då eller?
Låt höra värderingen för respektive lands chanser att vinna gruppen då för jag ser fan inget speciellt med det oddset.

Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 10:33   #80

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 283
Standard

Hur som helst, Portugal känns helt under isen efter torsken mot turkarna igår. Någon som hittat något smarrigt spelbart på dem? Under 3.5p på Pinnen för 2.190 känns ändå inte tillräckligt bra då de mycket väl kan slå danskarna och ta en poäng till.

Även England spelade en riktigt sömning match mot Belgien och det känns helt öppet vilket lag som följer Frankrike till kvarten. England var sjukt svaga framåt och förde spelet förvånansvärt lite. Gissar på målsnåla kryssmatcher för deras del. Att England gör färre än 5.5 Mål spelas till 1.658 så tyvärr ser även Pinnens odds-sättare detta. Under 5.5 Poäng för England ligger på 1.585.

Vad tror ni?
Cordale är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 11:28   #81

marlings avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3131
Standard

Du kan inte jämföra Frankrike då med Frankrike idag, två olika förbundskaptener som har spelat annorlunda. Blanc går t.e.x inte efter stjärnorna

Så varför gillar du ej Frankrike är frågan?
Enligt mig så står det mellan Eng & Fra om vem som vinner gruppen, att då får 2.75 på Fra vinst när vinst över Eng ger 2.5 tycker jag är ett bra värdespel.
Vinner Fra mot Eng så vinner de med all sannolikhet även gruppen, skulle de spela X har de fortfarande chans på gruppvinst.
Så även om man sätter vinna gruppen oddset (2.75) mot vinna över England i premiären (2.5) så är det väldigt relativt bra!

Tycker oddset borde vara ner mot 2.3-2.4 på Franska gruppvinst.
Själv har jag Frankrike av två anledningar:
Dels för det har värde
och dels för att jag vill ha ett "EM-lag" vilket iår är frankrike, blir att spela på dom "att gå vidare" genom hela turneringen och såldes bör "vinna turneringsoddset" landa uppemot 20.0.

All the best!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+5)
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 11:33   #82

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1037
Standard

Citat:
För att 2.75 är ett sådant uppenbart överodds då eller?
Låt höra värderingen för respektive lands chanser att vinna gruppen då för jag ser fan inget speciellt med det oddset.

Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan.
Du tror att bara för att en grupp är öppen att det då inte kan finnas något värde.

Englands trupp känns inte imponerande, de har flera spelare borta och saknar kreativa spelare samt en bra topp. Sverige och Ukraina ger jag inte mer än 15-20% att någon av de vinner gruppen.

Som tidigare påpekat i tråden har även Frankrike spelat upp sig senaste tiden under Blanc.

Kan inte se att Frankrike har mindre än 45% chans att vinna gruppen.

Gillar för övrigt inte din nedvärderande ton som du använder "Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. " Antar att du ser dig själv som en gud här på forumet.

Citat:
Ursprungligen postat av Cordale Visa inlägg
Hur som helst, Portugal känns helt under isen efter torsken mot turkarna igår. Någon som hittat något smarrigt spelbart på dem? Under 3.5p på Pinnen för 2.190 känns ändå inte tillräckligt bra då de mycket väl kan slå danskarna och ta en poäng till.

Även England spelade en riktigt sömning match mot Belgien och det känns helt öppet vilket lag som följer Frankrike till kvarten. England var sjukt svaga framåt och förde spelet förvånansvärt lite. Gissar på målsnåla kryssmatcher för deras del. Att England gör färre än 5.5 Mål spelas till 1.658 så tyvärr ser även Pinnens odds-sättare detta. Under 5.5 Poäng för England ligger på 1.585.

Vad tror ni?
Sitter jag också på England färre än 5.5 mål sedan tidigare i veckan dock till 1.73 (Ladbrokes)

Senast redigerad av Overcome den 2012-06-03 klockan 11:41.
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 12:16   #83
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overcome Visa inlägg
Du tror att bara för att en grupp är öppen att det då inte kan finnas något värde.

Englands trupp känns inte imponerande, de har flera spelare borta och saknar kreativa spelare samt en bra topp. Sverige och Ukraina ger jag inte mer än 15-20% att någon av de vinner gruppen.

Som tidigare påpekat i tråden har även Frankrike spelat upp sig senaste tiden under Blanc.

Kan inte se att Frankrike har mindre än 45% chans att vinna gruppen.

Gillar för övrigt inte din nedvärderande ton som du använder "Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. " Antar att du ser dig själv som en gud här på forumet.

Sitter jag också på England färre än 5.5 mål sedan tidigare i veckan dock till 1.73 (Ladbrokes)
Den nedvärderande tonen fick du samma stund du startade densamma genom att posta smileyn som slog sig i pannan. Så kasta inte sten i glashus.

Jag gav min syn på saken, ifrågasatte värdet och vad om värdering. Du gav en och det hade räckt så.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 18:12   #84

Sharp$: 818
Standard

Någon som vet var man kan hitta odds på att Portugal tar 0 poäng?
Jumboplats i gruppen betalar 4 gånger pengarna
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 19:34   #85

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Någon som vet var man kan hitta odds på att Portugal tar 0 poäng?
Jumboplats i gruppen betalar 4 gånger pengarna

Bet365 erbjuder spel på alla Portugals matcher så combar du förlust i alla får du 16 ggr pengarna. Möjligt att du kan hitta högre på något specialspel.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 21:19   #86

Sharp$: 43
Standard

Några spel jag finner intressanta, kommentarer?

Euro 2012
Totalt antal självmål (inkl övertid)
under 1.5 mål 1.95
över 1.5 mål 1.75

Euro 2012
How many matches will go to Extra Time?
under 2.5 1.65
över 2.5 2.10
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 21:20   #87

Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Bet365 erbjuder spel på alla Portugals matcher så combar du förlust i alla får du 16 ggr pengarna. Möjligt att du kan hitta högre på något specialspel.
Expekt har

Gruppspel
Poäng i gruppspelet POR

9 - 26.00
7 - 10.00
6 - 6.00
5 - 12.00
4 - 3.75
3 - 4.50
2 - 9.00
1 - 7.00
0 - 15.00
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 21:23   #88
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+3)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-04, 10:22   #89

Nordiks avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1330

La baguette - Football
Stats: 16 - 15 - 2
ROI: 100.45%
Vinstprocent: 51.61%

Standard

Citat:
Allt jag säger är att gruppen är öppen. Sverige är kända för att gneta sig till avancemang och England/Frankrike är konstant övervärderade..
Håller med dig här Robin, det känns att alla lag ha sin chans att gå vidare, även Ukraina som spelar på hemmaplan kan störa vissa.

För ni som har sett senaste matcherna av England/Frankrike => inte alls imponerande.
Laurent Blanc har fortfarande inte hittat en start-elva som fungerar i alla linjer.
Paret Mexes-Rami i mittback är för lika och saknar samförstånd, man sa skillnaden när Koscielny spelade mot Serbien. Evra är dåligt, som vanligt, med landslaget. 2-0 efter 25min mot Island var ingen höjdare. Man tror inte att Blanc ersätter honom med Clichy.

Sen var 1:a perioden mot Serbien kanon bra, riktig högt nivå. Men man kan undra om Serbien hade nåt sort av motivation samt var tog spelet vägen i andra halvlek... som dag och natt...

/N
Nordik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-04, 10:28   #90

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1186

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Funderar på att spela att SWE går vidare från gruppen till 3.10. Någon som kan hitta högre?
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td