![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#376 |
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
![]()
Det blev fyra tv-pengar totalt:
De Rossi målskytt - 15.00 Schweinsteiger matchens lirare - 11.00 Kroos målskytt - 6.50 Podoldki målskytt, varnad och Tyskland vinner - 25.00
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#377 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#378 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
www.uefa.com t.ex...
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#379 |
![]()
Tjena gubbar. Har en bonus jag måste fixa för sidan är lite rolig. Hjälp mig nu med detta
![]() 1.6 på att Spanien vinner? Hur är läget med spelarna, några sjuka eller skadade? ![]() Tacksam för så mycket info som möjligt. Mvh En gammal lirare, glad o va tebax!
![]() ![]() |
![]() |
#380 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 731Elitserien 12/13 Stats: 88 - 78 - 15 ROI: 104.08% Vinstprocent: 53.01% |
![]()
Någon som har hittat något spelvärt? Jag är lite inne på Italien eller x2. Spanien har inte imponerat överdrivet mycket medan Italien bara har växt in i turneringen (vilken klyscha).
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#381 |
![]()
Jag lägger 1-1 Rätt Resultat hos Bet365 till 6 ggr pengarna. Slutar matchen 0-0 får man insatsen återbetald
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#382 |
![]()
Så min Spanien idé är intet värd då!
Snyggt där King ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#383 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#384 |
![]()
Synd att jag ej har ett konto där! Nästan så att man vill skapa ett. Jag tror nämligen att det mycket väl kan bli både jämnt och konservativt spel från dessa två lag.
![]() ![]() |
![]() |
#385 |
![]()
Det kan mycket väl finnas fler spelbolag som har samma deal, jag vet inte vad kingofding åsyftar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#386 |
![]()
Hmm sitter med Italien som vinnare till 15 gånger pengarna sedan tidigare. DnB om de förlorar på straffar.
Nu är frågan återigen om jag ska gröna ut eller inte. Torskat mina 2 senaste "final spel". Tredje gången gillt? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#387 |
![]()
För egen del blir det -3 AH hörnor Spanien till ca 2 oddset. De har levererat, förutom i en match (90min) och det var i semin mot Portugal (ej oväntat) som var det hungrigare laget. I tilläggstiden vände de dock till totalt 6-7 i hörnor.
Italien har vunnit hörnstatistiken 3 ggr, mot Kroatien, England och Irland. Och alla dessa är tekniskt sett sämre lag eller var mer defensivt lagda och av den anledningen har Italien vunnit där. I deras 1-1 match mot varandra vann Spanien hörnstatistiken rätt övertygande med 7-2. Förra EM-finalen 08, slutade hörnstatistiken 4-7 till Spanien (mot Tyskland). Vidare är jag förvånad hur få kort som kommit innan 30 min. Korten tenderar att komma efter 30min. Jag har räknat att 6-7 kort har kommit innan 30 minuten av totalt 121 gula och 3 röda. Tycker dagens domare som i hemlandet är ganska frikostlig med korten har hållit tillbaka i mästerskapet, kan likväl hålla tillbaka något denna final oxå. Bet365 har ett spel på 1.83 inget kort innan 29 min. Finns samma spel fast kort innan 29 min också. Italien har tagit på sig mest kort av alla lag i turneringen 15, spanien 10. Det är sista matchen i turneringen och det står ett guld på spel. En match med mycket spänning så att säga. Vad kan man säga om det, antingen blir det något försiktigt eller ganska färgglatt. Det är iaf några tankar från mig och eventuella spel kör ni på egen risk. BOL! EDIT: Hörnorspelet åt helvete, likaså kortspelet. Senast redigerad av hardballs den 2012-07-01 klockan 22:08. Anledning: rättning |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#388 |
Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 22Trav och diverse sportspel Stats: 7 - 11 - 0 ROI: 229.79% Vinstprocent: 38.89% |
![]()
Unibet har ett spel. Kundtjänsten kan inte svara på vad som gäller.
https://se.unibet.com/betting/grid/f...000052024.odds Längst ner finns detta: Fotboll > Euro 2012 > Specialer 20:45 Euro 2012 - Dubbel prognos Exakt kombination av skyttekung och vinnare Vinnare M.Balotelli & Italien 3,75 M.Balotelli & Spain 4,50 C.Ronaldo & Spain 12,00 M.Gómez och Spanien 12,00 F.Torres & Spanien 15,00 C.Fàbregas och Spanien 25,00 C.Ronaldo & Italy 25,00 M.Gómez och Italien 25,00 F.Torres och Italien 50,00 A.Cassano & Italy 100,0 A.Di Natale och Italien 100,0 D.Silva & Spain 100,0 Vad är det som gäller? Tänker på att de delar skytteligan men oddset måste väl vara korrekt eftersom det är ett färskt spel? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#389 |
![]()
En fråga:
Tar man ut en ensam vinnare av assistligan likt man gör för skytteligan (Torres vinner då han har assist)? Eller blir det bara delad vinst i statistiken?
![]() ![]() |
![]() |
|