Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-27, 09:35   #361
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Ska bli intressant att se hur denna kommer att sluta, Gomez torde ju sitta men frågan är om Betway gör som Nordicbet ifall det slutar som det är nu för då är ju både Van Persie och Carroll delad på topp 4, till och med Topp 3 just nu.
Nu räknar du nog helt sjukt fel eftersom det det finns fyra stycken ettor och efter det kommer det ett helt gäng femmor. Så Gomez är topp fyra medan dina övriga är långt långt från en topp fyra.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-27, 09:36   #362

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 510

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gillar starkt:
halvlek med flest mål: 2:a halvlek till 2.20 (högre odds kan finnas)

Min analys: Portugal kommer vara jävligt mycket mer taggade än vad Frankrike var i lördags. Jag tycker att de är bättre som lag och kommer ha ett bättre fokus och en bättre organisation än Frankrike. Jag tror de kommer vilja störa Spanien lite högre upp i banan än vad de andra lagen försökt med hittills. dock utan att riskera allt för mycket. Spanien i sin tur kommer spela sitt vanliga spel, varje anfall kommer ta minst 2 minuter och de kommer hålla bollen långt borta från motståndaren.
OM nu inte gamle farbror del bosque chockar alla och sätter in Llorente och Mata på planen, då kanske vi får se Spanien köra med inläggsspel för första gången sedan tidernas begynnelse!

Jag tror i vilket fall att första halvlek kommer bli extremt jämn och kommer antagligen sluta 0-0. Och jag förväntar mig sedan något eller några mål i andra när spelarna börjar tröttna. Vilket lag som gör det vågar jag inte gissa. Spanien har två mindre vilodagar och detta tror jag betyder mycket, jag tror Portugal har den bästa chansen något lag haft på länge att slå Spanien. Samtidigt har Spanien en jävla trupp och de skulle utan att tappa nämnvärd kvalité i spelet kunna byta ut några startspelare.

Jag kör 3 units av 5
patriknil90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-27, 09:59   #363

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maverick Visa inlägg
Nu räknar du nog helt sjukt fel eftersom det det finns fyra stycken ettor och efter det kommer det ett helt gäng femmor. Så Gomez är topp fyra medan dina övriga är långt långt från en topp fyra.
Mnja, dom fyra på 3 mål var räknas nog som delad första plats skulle jag säga verkar ju skumt annars. Samma gäller ju resterande spelare som är på 2 eller 1 mål var. Men som sagt det lär ju ändras beroende på vilka som sätter några mål i resterande matcher.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.

Senast redigerad av Pacman den 2012-06-27 klockan 10:00.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-27, 10:18   #364

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Mnja, dom fyra på 3 mål var räknas nog som delad första plats skulle jag säga verkar ju skumt annars. Samma gäller ju resterande spelare som är på 2 eller 1 mål var. Men som sagt det lär ju ändras beroende på vilka som sätter några mål i resterande matcher.

Jo men eftersom det är 4 på delad 1:a plats ger man ju inte ut någon 2:a plats utan platsen efter kommer 5:a dvs just nu är alla med 2 mål delad 5:a sedan kommer alla på 1 mål låt oss säga delad 16:e plats.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-27, 10:27   #365

joemags avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patriknil90 Visa inlägg
Gillar starkt:
halvlek med flest mål: 2:a halvlek till 2.20 (högre odds kan finnas)

Min analys: Portugal kommer vara jävligt mycket mer taggade än vad Frankrike var i lördags. Jag tycker att de är bättre som lag och kommer ha ett bättre fokus och en bättre organisation än Frankrike. Jag tror de kommer vilja störa Spanien lite högre upp i banan än vad de andra lagen försökt med hittills. dock utan att riskera allt för mycket. Spanien i sin tur kommer spela sitt vanliga spel, varje anfall kommer ta minst 2 minuter och de kommer hålla bollen långt borta från motståndaren.
OM nu inte gamle farbror del bosque chockar alla och sätter in Llorente och Mata på planen, då kanske vi får se Spanien köra med inläggsspel för första gången sedan tidernas begynnelse!

Jag tror i vilket fall att första halvlek kommer bli extremt jämn och kommer antagligen sluta 0-0. Och jag förväntar mig sedan något eller några mål i andra när spelarna börjar tröttna. Vilket lag som gör det vågar jag inte gissa. Spanien har två mindre vilodagar och detta tror jag betyder mycket, jag tror Portugal har den bästa chansen något lag haft på länge att slå Spanien. Samtidigt har Spanien en jävla trupp och de skulle utan att tappa nämnvärd kvalité i spelet kunna byta ut några startspelare.

Jag kör 3 units av 5
Låter bra. Risken finns enligt mig om Spanien gör ett mål tidigt och sen spelar sitt bollinehavsspel som dom alltid gör. Jag tror dock inte det kommer hända eftersom Portugals defensiv har sett riktigt vass ut. Var hittar du spelet?
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-27, 10:33   #366

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 510

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Låter bra. Risken finns enligt mig om Spanien gör ett mål tidigt och sen spelar sitt bollinehavsspel som dom alltid gör. Jag tror dock inte det kommer hända eftersom Portugals defensiv har sett riktigt vass ut. Var hittar du spelet?
Bet365 (trevägs)

Mm det finns ju en risk att detta skulle hända. Men jag tycker att Spanien inte försökt göra mål riktigt första 25 i varje match i em utan vill hellre ha kontroll på motståndaren. Sen kan man ju hoppas att om något av lagen gör ett mål i första att spelet öppnar upp sig i andra då det jagas desperat kvittering. Det tror jag båda lagen har kapacitet att utnyttja
patriknil90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-27, 11:12   #367

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 984
Standard

Hoppas verkligen Portugal kan göra en match av detta idag, då kommer det att bli en väldigt väldigt bra match och en spännande match.
kicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-27, 13:41   #368

Pacmans avatar

Standard

För min del blir det i alla fall två spel, orkar inte köra nåt vinnarspel så slipper man fundera på det

Portugal över 4.5 hörnor till 1.83 hos Bet365, Portugal har ju högsta snittet i EM hittils på 8.75 per match sedan har man ju också 8.25 attempts on target samt 9.25 attempts off target. Så dom skjuter ju en hel del distansskott så att dom inte ska få 5 hörnor verkar osannolikt tycker jag.

Det andra spelet är Pepe får minst ett kort till 2.52 (efter commission) hos Betfair, baserar detta på lite Real vs Barca vibbar som ändå finns i matchen. Förvånar mig inte om han sparkar ner nån Barcaspelare i bara farten.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Gammal 2012-06-27, 15:47   #369

Pacmans avatar

Standard

Trycker in ett till spel med idag då, Ronaldo O2.5 skott på mål till 2.00 hos Unibet. Han snittar under EM 3.5 shots on target och 3.75 shots of target. Lär ju säkert dyka upp nåt frisparksläge under matchen samt att han lär ju dra iväg en par bollar mot mål så ser ej heller denna som nån omöjlighet att den ska gå in.
Gammal 2012-06-27, 20:13   #370

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 300
Standard

Startuppställning för kvällens drabbning:

Spanien: Casillas - Arbeloa, Pique, Ramos, Alba - Alonso, Busquets - Silva, Xavi, Iniesta - Negredo.

Portugal: Rui Patricio - Joao Pereira, Pepe, Bruno Alves, Coentrao - Veloso, Meireles, Moutinho - Nani, Ronaldo - Almeida.

Finns lite mer info om detta i min rek , trevlig läsning.
kiffmeister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-28, 00:52   #371

barbaren365s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 736

Standard

Tja!
Hittat ett bra och ganska riskfritt spel...inte till världens bästa odds dock men duger för mig Delar med mig den till alla spel sugna. Imorgon kl 20:35 sparkas den andra och sista semifinalen igång mellan Tyskland - Italien. Tyskland är ju självklart storfavoriter och jag spelar hos pinnaclesports Tyskland DNB första halvlek till oddset 1.455 som sagt väldigt riskfritt för mig.

cheers!
barbaren365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-28, 17:18   #372

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Lirar De Rossi som målskytt i kväll till 15.00.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-28, 18:24   #373

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 37
Standard

Tjena Sharps!

Det är 2,6 i odds på Tyskland vinna EM just nu. Vad tror ni det kommer vara om de går till final?

Mvh
jonteb123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-28, 19:38   #374

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Skulle tippa på ganska exakt 2 på båda lagen i finalen ifall de blir Spanien mot Tyskland. Med reservation för odds rörelser på 10 punkter åt båda hållen

Ifall Tyskarna nu fullständigt mosar Italien idag med 4-0 lär dom ju dock bli favoriter till 1.75 men den chansen är la inte så stor..

Senast redigerad av kingofding den 2012-06-28 klockan 19:40.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-28, 19:55   #375

Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Skulle tippa på ganska exakt 2 på båda lagen i finalen ifall de blir Spanien mot Tyskland. Med reservation för odds rörelser på 10 punkter åt båda hållen

Ifall Tyskarna nu fullständigt mosar Italien idag med 4-0 lär dom ju dock bli favoriter till 1.75 men den chansen är la inte så stor..
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td