Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-15, 23:17   #241

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cordale Visa inlägg
Nu är ju Sverige tyvärr ute så jag la in 5 units på Frankrike till 1.80 på Bet365. Känns som att oddset kommer droppa inom kort.
1.65 på Betfair så det är säkert droppat redan.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 23:20   #242

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

fick 1.952 hos pinnen
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 23:31   #243

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Det är ju bra. Fast om det vill sig riktigt illa kan Spanien, som spelar dagen innan, sluta 2.a och då vill nog Frankrike undvika gruppvinst.

Men jag är spelare och köper gärna in mig till 1,90.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 13:12   #244

Lawios avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1771
Standard

Dagens matcher som börjar 20:45:

Grekland - Ryssland
Tjeckien - Polen

Ikväll ska Grupp A avgöras och Ryssland behöver en poäng för att vara helt klart för avancemang. Medan Grekland tar sig vidare om laget vinner.
Men ryssarna kommer högst troligen INTE var nöjt med just en poäng. För i det läget finns det risk att laget blir grupptvåa och därmed väntar troligen Tyskland i kvarten.
Tyskarna är det inget lag som vill möta. Framför allt inte när det kan bli så att Danmark tar hand om andraplatsen. Så både ryssarna och grekerna kommer gå för tre poäng idag.

Jag tror att ryssarna vinner ganska enkelt mot Grekland för att vi alla har sätt hur Greklands försvarsspel ser ut.

Tjeckien - Polen så tror jag att bägge lagen kommer göra mål.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 13:32   #245

Pekermans avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2559
Standard

Tror det blir två målrika matcher ikväll och om ryssarna bara ersätter arshavin med nån som vill spela fotboll ska dem nog kunna rulla upp greklands försvar rätt lätt och ta hand om gruppsegern.

I den andra matchen tror jag också att båda lagen kommer göra mål och med tanke på att tjeckien är klara på kryss kommer Polen antagligen föra matchen i jakten på ett mål som tar dem vidare. Om polen sitter i ledning blir det helt plötsligt tjeckiens tur att jaga ett mål för avancemang och det känns som att det är bäddat för mycket mål.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1)
Pekerman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 14:33   #246

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det är ju bra. Fast om det vill sig riktigt illa kan Spanien, som spelar dagen innan, sluta 2.a och då vill nog Frankrike undvika gruppvinst.

Men jag är spelare och köper gärna in mig till 1,90.
Sant men tror att Spanien ger järnet mot Kroatien för att ta förstaplatsen då det finns chans att möta ukraina.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 15:01   #247

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 03:30   #248

Mightys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Lirar redan nu resultatet 2-2 mellan Kroatien och Spanien. Varför inte med de förutsättningarna? 21.00 hos betsafe (har inte letat runt så mkt).
Varför har oddsen på X, 1-1 och 2-2 droppat så rejält? Vad har t.ex. kroatien att tjäna på 2-2 om Italien vinner med 3-0?

Om kroatien-spanien spelar 1-1 och Italienn vinner med 4-0 lär det bli Uefa-ranking som avgör första platsen.
Mighty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 08:06   #249

Phibess avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1
Standard

Det är på 2-2 som både Spanien och Kroatien går vidare oavsett vad Italien vinner med eftersom man då går på inbördes möten mellan alla de 3 lag som hamnar på 5 pinnar. Oddset på 1-1 har väl inte rört sig så mycket(?)
Phibes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 11:11   #250

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Inte direkt ovanligt att public går på dessa odds fällor. Okej om det är Spanien div 2 och det behövs X då gäller det att vara vaksam men nu är de EM och som jag ser de är det bara att tacka och ta emot att Spanien stiger. För 2 år sedan var det ett ännu bättre läge för X när Uruguay-Mexico spelade i VM då var X sjukt nedtryckt och den matchen slutade 2-0. Räknar med något liknande imorgon
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 11:26   #251

Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Inte direkt ovanligt att public går på dessa odds fällor. Okej om det är Spanien div 2 och det behövs X då gäller det att vara vaksam men nu är de EM och som jag ser de är det bara att tacka och ta emot att Spanien stiger. För 2 år sedan var det ett ännu bättre läge för X när Uruguay-Mexico spelade i VM då var X sjukt nedtryckt och den matchen slutade 2-0. Räknar med något liknande imorgon
Tror som du, de är för professionella!
Vore komiskt dock då det var 2-2 Sverige-danmark spelade vilket kostade italien avancemang ur gruppen
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 12:00   #252

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Självklart kan matchen sluta X, det är ju fotboll Men chansen för X återspeglas inte av dagens odds. Chansen att det blir 2-2 är dock extremt liten. När lyckades något lag senast göra 2 mål på Spanien i ett mästerskap?

Men som du säger det hade varit jävligt roligt med 2-2
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 13:33   #253

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Gårdagen var grymt tung.. Samtidigt var vi nog många som fick ett kvitto på att fotboll inte alltid är logisk och rättvis. Vem trodde t.ex. inte att Polen skulle ta ledningen på alla de chanser de hade den första halvtimmen igår?

Nya tag idag och vi vänder blickarna mot Grupp B.

Jag har spelat Holland DNB (finns i skrivande stund till odds runt 1.90) då jag förväntar mig ett offensivt och "inget-att-förlora"-spelande Holland mot ett Portugal som vet om att de kan kryssa eller förlora med ett mål och ändå gå vidare. Detta om Tyskland vinner såklart, men det tror jag att de gör. Den mentala inställningen som jag förväntar mig att Portugal har ikväll (att man har råd att förlora) är sällan bra då laget vid ett eventuellt Hollandsmål måste börja spela en annan fotboll.

Varför jag väljer att spela med DNB-försäkring är p.g.a. att vid ett 0-1-läge i slutet av matchen samtidigt som Tyskland leder lär innebära full fart framåt för Holland, vilket sannolikt lär skapa chanser för ett Portugal som ju har spelare för att skapa bra kontringar och därmed chanser för kvittering. Portugal lär ju vara nöjda med kryss och kommer sannolikt att ligga defensivt så länge de har ett oavgjort resultat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+3)
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 13:40   #254

Sharp$: 818
Standard

Jag spelade rak på holland när förra omgången var avgjord (2.72).

Nu spelar jag även holland -1.5 hörnor. Som Strateg har skrivit kommer Holland komma ut hård sattsande och jag tror det här kan bli en riktigt underhållande match. Holländarna bör föra matchen vilket i regel resulterar i hörnor!

2.25 på NB tycker jag är för högt
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 13:42   #255

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Jag spelade rak på holland när förra omgången var avgjord (2.72).

Nu spelar jag även holland -1.5 hörnor. Som Strateg har skrivit kommer Holland komma ut hård sattsande och jag tror det här kan bli en riktigt underhållande match. Holländarna bör föra matchen vilket i regel resulterar i hörnor!

2.25 på NB tycker jag är för högt
Hörnspelet låter bra. Man lär, som sagt, pressa och Portugal slå ifrån sig så länge krysset och sannolikt även en eventuellt uddamålsledning finns för Holland.

Vann Holland hörnstatistiken mot både Danmark och Tyskland?
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td