![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#136 |
![]()
Hmm jag funderar på om jag ska gröna ut dubbeln Sverige och X i polen-Grekland. 11 i odds 3 units.. Oddset på 1x ukraina är ett skämt dock.
Edit: Inväntar matchen och gör det live Senast redigerad av forbannat den 2012-06-10 klockan 12:50. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#137 |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#138 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#139 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#140 |
![]()
Spanien - Italien
Spanien hörnor -3, 2.0 i odds på Bet365 Hittar ett spännande hörnspel i dagens nagelbitare. Italien: trebackslinje? Nej, inte riktigt i denna match... Jag tror att Prandellis taktik kommer vara att släppa mittfältet helt, parkera bussen och satsa på kontringar. Ingen vettig människa skulle köra med Maggio och Balzaretti i höga utgångspositioner för att hjälpa mittfältet att vinna boll, det är helt enkelt att slösa energi mot ett Spanien som alltid, oavsett motstånd, etablerar spel högt upp på motståndarnas planhalva. Jag förväntar mig att det kommer se ut som det brukar när Spanien spelar. De kommer etablera spel högt upp på motståndarnas planhalva där de möts av ett hårt kämpande försvar som ska försöka förhindra spanjorerna att få öppna passningsvägar framför mål. Spanien mötte Kina i sitt Em-genrep. De vann hörnorna med 15-5. Här är lite andra siffror på Spaniens hörnor som jag hittar på Soccerway: 7-4 Sydkorea, träningsmatch, neutral plan 9-5 Skottland hemma i kvalet 6-1 Tjeckien borta i kvalet 12-2 Liechtenstein hemma i kvalet Tyvärr finns det inte så mycket siffror att hitta på landslagens hörnor. Detta är det enda jag hittar på Spaniens matcher ett år bakåt i tiden. Spelet baseras alltså mest på hur jag tror att matchbilden kommer se ut. Italien kommer med stor sannolikhet täta till i mitten och då kommer det ge utrymme för Spaniens yttrar att utmana. Jag tycker att ett odds på 2.0 är absolut spelbart och riskerar 3 units på en skala 1-5. Game on! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#141 |
![]()
Hänger nog med på hörnspelet, låter sjukt vettigt faktiskt och är övertygad om att det är spanien som kommer pressa!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#142 |
![]()
Hakar också på hörnspelet dock med väldigt liten insats
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#143 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]() Citat:
![]()
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#144 |
![]()
Tack! Jag har inte kollat runt efter högre/bättre odds någon annan stans. Det går säkert att hitta ännu bättre om man orkar leta.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#145 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Förutom spelet ovan då så blir det även ett spel på U45 booking points hos Ladbrokes till 2.00. Spanien hade 3 gula kort under sina kvalmatcher medans Italien hade totalt 5 gula på sina. Domare är Viktor Kassai som över sin domarkarriär snittar 3.99 gula och 0.14 röda.
EDIT: Finns även U4.5 cards till 2.05 hos Betway.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2) Senast redigerad av Pacman den 2012-06-10 klockan 15:02. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#146 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#148 |
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948Sponsorpodden på Sharps Stats: 3 - 8 - 1 ROI: 162.92% Vinstprocent: 27.27% |
![]()
En rövare idag är att Spanien vinner och Ramos gör mål och blir varnad, 40.00. Unibet.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#149 |
![]()
Hänger med och spelar live gratis för 250 kronor
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|