|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-05-20, 19:18 | #1 |
Soccergurus/correctprediction
Hej, vill checka av med er här på forumet om någon provat soccergurus.com eller correctprediction.com, de levererar s.k betaltips typ köp 40st pick´s för $$$$, eller vet någon något annan service med asian hcp på allt mellan 70-85% i snitt/månad. Väldigt tacksam för svar.
Ciao, tommy |
|
2012-05-20, 20:24 | #2 |
Sharpest
|
Dom är bluff och båg allihopa. När ingen köper och därmed går de inte att verifiera lägger de upp vinster, när någon köper lägger de upp riktiga resultat. Håll dig borta från dom. Är en hel hög med liknande siter.
|
2012-05-21, 20:27 | #3 |
OK
Hej KP, så kan det va. idetta fall provade "vi" och det gick ruskigt bra ...ibörjan, men nu har det varit flera loose. Har ej hittat ngt dåligt om dem på ngt forum.
Men vet du någon pålitlig då? /isac |
|
2012-05-21, 20:34 | #4 | |
Det är väldigt svårt att hitta någon med en så bra avkastning som du vill ha.
Finns folk som har runt 105% roi över en hel säsong, men det är inget garanti det heller.
2012-05-21, 20:43 | #5 | |
Sharpest
|
Citat:
Du har en hel radda med liknande som jag inte vill länka till öppet här då de indexeras utav google och drar till sig spambotar, så jag skickar dig ett pm istället. edit: förtydligande Det är alltså sidor som liknar TS inlägg. Dessa är bluff och båg och inget som rekommenderas att följa. Så ni behöver inte pma mig ang andra cappers. För jag har ingen att rekommendera. |
|
|