![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
![]()
Lite kul att Bet365 har 1.83/1.83 på JA/NEJ båda lagen gör mål
Men 9.5 gånger pengarna på att Fiorentina vinner, har Mutu tryckt i medspelarna något olagligt som kommer ge walkover tro?
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Dubbel
Porto-Arsenal X Bayern-Fiorentina 1 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Blev ett spel för kvällen, slopade mina egna tankar om arsenal... tack porto.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Haha Bayerns segermål är ca 2m offside men man upphör aldrig att förvånas när det gäller dagens huvuddomare Övrebög...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Spelade inget idag förutom på minirullen men fy fan vad ledsen man blir när man tittar på Bayern matchen.
Bolagen räknar helt bort Fiorentina och erbjuder över 10.00 i odds på vinst för dom, Viola gör en riktigt stark match och är enligt mig riktigt nära att ta ledningen ett par gånger i första halvlek. Sen får Bayern en billig straff med typ 20 sekunder kvar av första, precis som det är meningen att Viola ska knäckas psykiskt. Kommer dock ut igen och gör det riktigt bra får 1-1 och håller undan utav bara fan och så gör Bayern mål, jag riktigt drog på smilgroparna framför TVn för jag såg direkt att det var DUKTIG offside, men vad fan gör domaren, eller rätt fråga kanske är, vad fan gör LINJEDOMAREN? Sen kan man ju undra om Bayern hade fixat detta med en annan domare... är rätt säker på att de flesta friat straffen 7/10 och blåst för offside 9/10.... Har inte satsat på matchen, är varken Bayern eller Viola-supporter, men som en sann fotbollsälskare blir man ju bara less alltså ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Betong: Total agree. Och då har du ändå inte nämnt att Klose skulle åkt ut på vansinnestacklingen, och att utvisningen var 50-50, gult hade räckt IMO.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Delade läger här. Själv satt jag en fin dubbel och fick push på Bayern -1 tack vara den underbare norsken. + på CL idag igen
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Känns ju skönt så här i efterhand att man inte var helt ute och cykla på fiorentina, kändes ju alldeles för underskattade.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Tack för spelen iCash.
Dock verkar jag ha gjort årets miss på min kupong. Cruz Azul inatt, trodde jag, men när jag sökte på det på NB fick jag upp 1 träff och det var matchen Árabe Unido - Cruz Azul. Så nu har jag pengar på HT och FT i den matchen som spelas den 12 MARS!! Jag som var 100 på att det var rätt match jag spelade på och var glad att den satt, för att sen se att NB har haft med en match som är den 12 Mars och inte den som var inatt. Senast redigerad av Abyss den 2010-02-18 klockan 10:45. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
![]() Citat:
![]() Abyss: Haha, fan vad surt, du kommer glömma bort det, sen om den går in kommer du helt plötsligt ha extra cash på kontot ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Ja trodde stenhårt på Bayern München mot Fiorentina och gick all-in på BM.
1100 kr blev 1650 kr. Bayern munchen sviker mig sällan. Drygt att lägga 5U bara, känns rätt mycket ändå. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Visar bara att allin aldrig är rätt. Grattis den här gången men nästa skiter det sig. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|