Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-17, 13:15   #1
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

17/2 Vad har du på kupongen idag?

Så, ny dag nya vinster, vad har du på kupongen?
Mina spel jag lade i Söndags:

Porto över 2-2.5 3u
Porto/Arsenal båda lagen att göra mål 3u
Bayern -1 (AH) 5u
Bayern HT 2u

Shoot
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:29   #2

Betongbarns avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: -1
Standard

Vågar knappt trycka av något idag...

Premier League bjuder på en bottenmatch som kan gå precis hur som helst, Champions League som vanligt oerhört svårtippat.

Är med dig fullt ut på Bayern, men känns som jag är för sent ute, oddsen på rak 1:a ligger på 1.50 och -1 ger inte ens två gånger pengarna, vad fick du för odds i söndags på den?

Porto - Arsenal också intressant, Arsenal kommer väl gå för krysset med hopp om en uddamålsseger men säkert också nöjda med uddamålsförlust. Allt känns som en stor chansning idag.

Det enda jag har tryckt av är två underspel på under 3.5 projektet.
Aris Thes. vs Xanthi
Under 3.5 goals

samt

Wigan vs Bolton
Under 3.5 goals

Kickoff på första 15:00 så avvaktar och ser om jag har något flyt idag, luktade minus redan när jag kokade morgonkaffet klockan 7 imorse och gillar inte att lägga spel när jag har bad vibes...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:48   #3

alexybts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 431
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Vågar knappt trycka av något idag...

Premier League bjuder på en bottenmatch som kan gå precis hur som helst, Champions League som vanligt oerhört svårtippat.

Är med dig fullt ut på Bayern, men känns som jag är för sent ute, oddsen på rak 1:a ligger på 1.50 och -1 ger inte ens två gånger pengarna, vad fick du för odds i söndags på den?

Porto - Arsenal också intressant, Arsenal kommer väl gå för krysset med hopp om en uddamålsseger men säkert också nöjda med uddamålsförlust. Allt känns som en stor chansning idag.

Det enda jag har tryckt av är två underspel på under 3.5 projektet.
Aris Thes. vs Xanthi
Under 3.5 goals

samt

Wigan vs Bolton
Under 3.5 goals

Kickoff på första 15:00 så avvaktar och ser om jag har något flyt idag, luktade minus redan när jag kokade morgonkaffet klockan 7 imorse och gillar inte att lägga spel när jag har bad vibes...
Inte ens 2 ggr pengarna ? Jag la den igår på nordicbet som iaf gav 2.15.
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:56   #4

Rilles avatar

Sharp$: 436

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni pratar nog om olika handicap, asian -1 dvs pengarna tillbaka om bayern vinner med 1 ger enbart 1.65 på bet 365 nu.

På Nordic ger handikap spel -1 dvs inga pengar tillbaka om bayern vinner med 1, måste vinna med två, ger 2.20 nu.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:59   #5
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Bayern är allt so far.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 14:05   #6

Sharp$: 87
Standard

Newcastle
Bayern
Notts country
NEC

kör en fyrling
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 14:07   #7

gentile91s avatar

Sharp$: 0

Standard

La dessa spel redan i måndags.
Gårdagen gick riktigt bra i CL och hoppas på samma visa idag igen.

Arsenal +0.5 @ 1.50 3u
Bayern -1.0 @ 1.875 4.5u

Bayern+Everton i parlay, 3u

CLAUDIO GENTILE
gentile91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 14:15   #8

mangofreaks avatar

Sharp$: 538
Standard

Idag blir det nog en enkel 1a i Porto-Arsenal, underspelet kanske spelas det med när jag fått se startelvorna.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 14:22   #9

Rilles avatar

Sharp$: 436

Standard

Med tanke på hur oddsen nu ser ut, kanske man får börja omvärdera denna match om man inte redan spelat på den.
Vad talar då för Fiorentina: Dom är helt uträknade och har allt att vinna, det finns en risk att Bayern kommer underskatta dem och att Viola bjuder upp på en riktig kämpar insatts för att åtminstone rädda lite heder detta år.

Bayern startade säsongen dåligt och även om man spelat upp sig sjukt bra så ska man kanske inte blåsa upp deras kvalitéer allt för högt, det är trotts allt Champions League och Fiorentina är det lag som faktiskt har den starkast formkurvan enbart sätt till just denna turnering. Bayern slog visserligen Juventus rätt klart, men det kommer vara ett helt annat spel idag. Juventus spelade fegt och vågade inte anfall med mer än 3 spelare, medan bayern öste på framåt med 5-6 spelare i sina kontringar. Fiorentina kommer spela annorlunda i jämförelse med juve, man vågar mer och spelar med en högre risk dvs går framåt med fler spelare och pressar offensivt.

Om Fiorentina taggar till av underdog stämpeln och faktiskt vågar sätta press nu på bortaplan kan Bayern bli överraskade som förväntar sig en lätt match. Fiorentina har spelmässigt lyft sig lite även om resultaten talar emot dem. Problemet är baklinjen och nu är även gamberini skadad som betyder mycket.

Resonemanget är hämtat från senaste Eurotalk snacket: http://www.svenskafans.com/fantv/def...p?program=1084

Det finns ett orosmoment i scenariot att Bayern får 1 eller 2 - 0 och börjar slå av på offensiven och pressen, för då kommer Fiorentina hugga och börja pressa offensivt, risken för 2-1 är då överhängande. Scenariot är väl okej om man ändå har asian hcp, eftersom fiorentinas chanser till mål har reducerats då Mutu inte är med.
"Den realistiska förhoppningen är att få med sig ett oavgjort resultat alternativt förlora med små marginaler inför returen hemma i Florens. 1-1, 1-2 känns rimligt i dagsläget."
http://www.svenskafans.com/italien/f....asp?id=341612

Jag har nu tagit upp det som kan tala för Fiorentina, jämför det mot oddset och avgör själva. MEN Bayern ska ses som en absolut favorit, Fiorentina är verkligen en outsider och Bayern ska ju ta hem det hela sätt till formen och laget på pappret. Hade oddsen nu varit högre hade Bayern varit en självklarhet att spela på, men nu blir jag lite tveksam får se hur jag gör.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 14:23   #10

Sharp$: 1298
Standard

Oddset på Bayern är pinsamt dåligt.

Än så länge har jag Porto DnB 1.75.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 15:03   #11

Sharp$: 87
Standard

Örebro +1
Bayern-1
bolton+1
Porto-Arsenal över 2
Sverige -tyskland över 6 mål
Newcastle
Hibernian
Lorient
Malmö
NEC
Notts Country
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 15:51   #12

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

FC Porto @ 2.50
Benfica @ 2.10

Bayern München @ 1.50
Rubin Kazan @ 1.50
Dubblar, 1 Spel

För idag och imorn.

Senast redigerad av Lawio den 2010-02-17 klockan 15:58.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 16:18   #13

luckees avatar

Sharp$: 30
Standard

Spelat 2 spel idag, singlar

Porto - Arsenal Under 2,5 @1,83 Pinnacle 5u

Notts County - Grimsby Notts C -1 @ 2,30 Bet365 3u

Sedan en svennebanandubbel med:
Bayern
Notts County
Gammal 2010-02-17, 18:06   #14

Sharp$: 0
Standard

Mindre summa på +1.5 Florentina odds 1.68
Mr-anderson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 18:12   #15

Sharp$: 1
Standard

Alla verkar vara säkra på bayern, tror Viola klarar X för att kunna ha en chans att vinna på hemmaplan...
Hoyt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td