Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-17, 11:52   #1

Mr.Bettings avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Wigan - Bolton den 17/2

Spel 1: Wigan - Bolton

Spel: dnb Bolton
Odds: 2,2
Insats: 5 units

Spel 2: Wigan - Bolton

Spel: Bolton - Bolton
Odds: 6
Insats: 3 units

Ikväll tar Wigan emot Bolton hemma på DW Stadium. Då lagen egentligen skulle mötas den 21 december och matchen sköts upp p.g.a dåligt väder så blir detta det första mötet mellan lagen i årets upplaga av Premier League. Det är ett derby som betyder mycket för båda lagen då båda ligger farligt nära nerflyttning och alla poäng är viktiga.

Formen:

Wigan: har vunnit 1 match av dom 13 senaste. Slog då Hull city med 4-1 i cuppen. senast man vann i ligan var den 28 november 2009 och då slog mann Sunderland hemma med 1-0.

Bolton: har vunnit 2 av sinna senaste 6 matcher och båda komm på hemma plan. Senast man bärgade 3 poäng på borta mark var så sent som den 26 september 2009, snart drygt 5 månader sedan.

Innbördes möten: wigan 3 vinster, bolton 1 och 1 oavgjord. Bolton tog sin vinst på bortaplan och vann då med 1-3.

Truppen:

Wigan: saknar Richard Kingson, Steve Gohouri och troligtsvis James McCarthy. Är inte så insatt i wigans trupp och vet dock inte om dom här spelarna är orinarie eller ej.

Bolton: får tillbaka viktiga spelare som Jack Wilshere, Vladimir Weiss och den duktige och viktige mittbacken Zat Knight.

Egna tankar:

Har sett bolton spela sina senaste matcher och tycker dom spelar stundtals bra för att ligga så långt ner i tabellen som dom gör. Senast borta mot City gjorde dom bra ifrån sig och om dom inte hade dragit på sig en straff i första halvlek så tror jag mycket väl att dom kunde ha tagit poäng då dom skapade bra lägen. Fick 1-1 senast mot Tottenham vilket jag tror bara stärker självförtroendet inför kvällens drabbning.
Wigan å andra sidan har inte lyckats med mycket alls senaste tiden. Åkte bland annat ut ur FA cuppen mot notts county, vilket jag tror kom som en kall dusch. Wigans form är oehört dålig och när inte vinsterna kommer så tar det på självförtroendet.
Det är derby och bolton som ser pigga ut ser säkert sin chans att ta en efterlängtat vinst borta mot ett formsvagt wigan.

Spelar dnb på bolton då jag inte tror att dom kommer förlora detta, men att kryss risken finns. Om bolton lyckas få in en boll innan första halvlek är slut så tror jag inte att dom kommer att tappa denna derby vinst, spelar därför HF-FT på bolton.

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-02-17 klockan 12:30.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 12:03   #2

Portugisens avatar

Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Bet365 m fl har Bolton +0.25 till över 2....
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 12:10   #3

Mr.Bettings avatar

Standard

Citat:
Bet365 m fl har Bolton +0.25 till över 2....
har redan lagt mitt spel så går tyvärr inte ändra, men tack för tipset!
Gammal 2010-02-17, 13:31   #4
jla

Sharp$: 565
Standard

Blir nog ett litet spel för mig också på Bolton, dock är wigan fasansfullt luriga. SÅ jag håller nere insatsen.

Förlåt att jag är seg men vid +0.25 om jag lägger 100 kr på oddset 2.00, vid oavgjort vinner jag då 50 kr utöver insatsen?
jla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:33   #5

Betongbarns avatar

Sharp$: -1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jla Visa inlägg
Blir nog ett litet spel för mig också på Bolton, dock är wigan fasansfullt luriga. SÅ jag håller nere insatsen.

Förlåt att jag är seg men vid +0.25 om jag lägger 100 kr på oddset 2.00, vid oavgjort vinner jag då 50 kr utöver insatsen?
Vid oavgjort förlorar du halva instatsen (den som är +0.5) och du får push på andra halvan (pengarna tillbaka, den som är +0.0), så nej, du vinner inte på din ena hälft av insatsen....

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:42   #6
jla

Sharp$: 565
Standard

ok tack så mycket.
jla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 14:08   #7
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Vid oavgjort förlorar du halva instatsen (den som är +0.5) och du får push på andra halvan (pengarna tillbaka, den som är +0.0), så nej, du vinner inte på din ena hälft av insatsen....
Är du full betong? +0,25 ger dig half win/half push vid oavgjort.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 14:09   #8

Betongbarns avatar

Sharp$: -1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Är du full betong? +0,25 ger dig half win/half push vid oavgjort.
Oj förlåt, du har helt rätt.
Du får push på en halvan och vinst på andra, my baaaad

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 14:43   #9
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Oj förlåt, du har helt rätt.
Du får push på en halvan och vinst på andra, my baaaad

Hehe, även solen har sina fläckar!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 18:36   #10

Sharp$: 797

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kan inte stå emot magkänslan wigan här 2 units rak 1:a
1 unit 2-1

lycka till!
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-18, 08:13   #11

Mr.Bettings avatar

Standard

0-0 var väl inget oväntat resultat när man väl fick se hur kass planen var, borde kanske kollat upp det innan, hehe

td