|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-04-21, 01:45 | #17 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Men ja. Kontinuerliga målskyttar har varit ett problem för Barca i år, även om dom har haft Messi som gjort 60 nånting mål. Samma problem fanns dock även under hösten då chanser missades till höger och vänster, även med David Villa på planen. Ett av många exempel nedan. http://www.youtube.com/watch?feature...VstTPDM#t=537s Senast redigerad av Zimond den 2012-04-21 klockan 01:46. |
|
2012-04-21, 05:19 | #18 | |
Citat:
Jag ser varenda match Att du säger att Cesc passar som bäst som falsk nia i dagens Barca kanske stämmer. MEN han har fortfarande knappt gjort en enda lysande insats sedan man besegrade Valencia i spanska cupen. Han har varit stundtals bra, men ofta medioker. Positionen Cesc hade i onsdags var inte rätt. Han tog djupledslöpningar från instick, som han helt ärligt är för slö för att egentligen klara av att ta. Och när insticken kom perfekt på foten så missade han målchanserna. En roll han helt enkelt inte känns bekväm i. Hur man ska spela med honom har jag helt ärligt inte riktigt lyckats förstå. Så länge Xavi, Iniesta och Thiago är friska är jag rädd att han får agera rotationsspelare. I anfallet går Pedro, Cuenca Tello(?) före i dagens läge, då de erbjuder rörlighet och slit som Cesc inte är i närheten av, i mitt tycke! |
||
2012-04-25, 00:36 | #19 |
Haha, vad gött att Barcelona åkte ur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+2), Avej (+22), zeke (+10), STBeethoven (+100), hardballs (+1) |
|
2012-04-25, 01:47 | #20 |
"Världens bästa lag" verkar vara lite på dekis. Ingen ligatitel och ingen champions league-final. Håller inte att stå och rulla bollen fram och tillbaka utanför straffområdeslinjen, motståndarna läser sönder den taktiken. Denna gången räckte det inte ens med den sedvanliga hjälpen från domarteamet. Kanske kunde domarna letat lite till och hittat ytterligare en straff för Barca?
|
|
2012-04-25, 08:58 | #21 | |
Drabbar alla stora....Citat:
Som sas här ovan så håller det inte att "rulla boll utanför straffområdet" och på mittplan längre... sen måste man få fram nya "hot", Messi har ju 4-5 försvarare mot sig nästan varje match... hur fan ska det kunna gå, att han sen t.o.m. börjat missa straffar kan man ju undra över.... Inga träd växer till himlen, så är det bara.... |
||
2012-04-25, 15:32 | #22 | |
Citat:
|
||
|