Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-04, 09:46   #16

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
Var en solklar straff Barcelona blev snuvade på i San Siro.
Du tycker inte att det var en lika solklar straff som Milan blev snuvade på i Milano också, eller?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-04, 10:18   #17

marlings avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Du tycker inte att det var en lika solklar straff som Milan blev snuvade på i Milano också, eller?
Jo. Hurså?
Du missade nog min poäng med mitt förra inlägg :/
marling är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-04, 12:04   #18

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Torres gör sista målet ikväll? 5.50, lite snålt va?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-05, 11:50   #19

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 80
Standard

21:05 Athletic Bilbao ? - ? Schalke
21:05 Hannover ? - ? Atletico Madrid
21:05 Metalist Kharkiv ? - ? Sporting Lisbon
21:05 Valencia ? - ? AZ Alkmaar

Någon med några tankar inför kvällen?
losingmoney är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-05, 12:34   #20

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 659
Standard

Tankar?

Ö 2,5 mål i AZ-matchen ligger nog nära tillhands.
moregolf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-05, 16:26   #21

Fozhos avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av losingmoney Visa inlägg
21:05 Athletic Bilbao ? - ? Schalke
21:05 Hannover ? - ? Atletico Madrid
21:05 Metalist Kharkiv ? - ? Sporting Lisbon
21:05 Valencia ? - ? AZ Alkmaar

Någon med några tankar inför kvällen?
Hannover - Atl. Madrid - 1 X 2 2,80
Ath. Bilbao - Schalke 04 1 X 2 1,80

Tycker Hannover spelat bra på hemmaplan, visserligen mot tyskalag, men tror dem vinner över spanskt Atl. Madrid i afton! Riktigt fina odds dessutom. Måste vinna ikväll, vilket jag tror dem gör!

Vart kluven i Bilbao - Schalke.. Raul kommer säkert stänka in någon boll. Men överlag så är Bilbao ett bättre lag. En etta här till 1,80.
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-05, 19:58   #22

Sharp$: 485
Standard

Jag har själv faktiskt tryckt av Över 2.5 mål i Alla dagens matcher inom EL.
En dubbel med Schalke & Alkmaar matchen då jag fann oddsen rätt låga.

Alla matcher förra omgången gick över denna lina och Alla lagen har varit målrika dem senaste matcherna i Ligan dessutom.

Jag tryckte även av på Varese - Pescara matchen att det inte ska bli något mål inom dem 28 första minuterna, Efter 28 min kan det antingen bli mål eller inga mål alls i matchen så går spelet in. 1.92 låg det på.

Har egentligen inte kikat på hur det såg ut med målstatistiken för lagen under vilka perioder/tider av matcherna men då det är ett toppmöte i Serie B Så luktar det inte så många mål. Pescara är väl nog ett av de målrikaste lagen i Serie B denna säsong men vi får hoppas att dem inte hittar nätet de 28 första minutrarna.

angående tidigare diskussionerna kring FC Uefa och Milan så stod ju Messi i offside vid den första straffen

Sanchez straff anser jag korrekt dömd i det förra mötet då han med flit springer in i abbiatis händer, han kan lätt ta o hoppa förbi om han så önskar, men han märker att han är långt ifrån bollen och inte har någon som helst chans att sätta den i nät om man nu mirakulöst hinner upp den så han väljer o slänga sig ner.

Puyols straff kan diskuteras, det är inte ofta domarna blåser för det anfallande laget när det sker tröjdragningar i straffområdet. Allt som oftast får det försvarande laget frispark. FÖRUTOM Barcelona i det senaste mötet dåra när puyol tar sig emellan Nesta och busquets och tacklar ner bägge två.
Sånt jävla smutsigt lag barca är, låt dom dö och AVGÅ UEFA!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1), oggeb (+1)
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-05, 20:37   #23

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
angående tidigare diskussionerna kring FC Uefa och Milan så stod ju Messi i offside vid den första straffen
Bollen kommer från en Milanspelare, därför är det ingen offside på Messi. Touchen som Milanspelaren, Antonini tror jag det var, är tung(läs slarvig), därför hamnar bollen hos Messi som får läge att avsluta innan han blir tacklad bakifrån, klumpigt.

Citat:
Jag tryckte även av på Varese - Pescara matchen att det inte ska bli något mål inom dem 28 första minuterna, Efter 28 min kan det antingen bli mål eller inga mål alls i matchen så går spelet in. 1.92 låg det på.
Spelet kräver väl minst ett mål och att det kommer efter 28:e minut? Annars skulle det inte finnas ett alternativ med, "inga mål" som brukar ligga runt 8-15 i odds?
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-05, 20:57   #24

Sharp$: 485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Bollen kommer från en Milanspelare, därför är det ingen offside på Messi. Touchen som Milanspelaren, Antonini tror jag det var, är tung(läs slarvig), därför hamnar bollen hos Messi som får läge att avsluta innan han blir tacklad bakifrån, klumpigt.

Spelet kräver väl minst ett mål och att det kommer efter 28:e minut? Annars skulle det inte finnas ett alternativ med, "inga mål" som brukar ligga runt 8-15 i odds?
Varese - Pescara (Time of 1st goal (28 min)) 28:00 min or later/No goal 1.92 Pågående

Alltså så som jag nämnde tidigare

Det borde väl ändå resultera i offside då han inte får delta i spelet då han stått och kommer ifrån en offside position både när xavi slår bollen samt när antonini ofrivilligt touchar fram bollen åt messi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1)
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-05, 23:36   #25

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Messi får en fördel med sin position men det blir tyvärr ingen offside av situationen. Ungefär samma sak när en anfallande spelare släpper efter, är i offside när medspelare anfaller och sedan hamnar onside för att sedan göra mål.
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-06, 01:17   #26

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Att folk fortfarande sitter o grämer sig över att Barcelona slog ut Milan är bara pinsamt. I andra (avgörande) matchen får Barcelona en tveksam straff, den första är solklar i mitt tycke.

I den första matchen får Barca två rätt klara straffar bortdömda. Självklart ska inte domaren i match nummer två kompensera detta. MEN, anfaller man, fortsätter pressa och kämpa i motståndarens straffområde och aldrig ge upp så kommer till slut en tveksam situation generera i en straff. Det kallas varians, och finns i det mesta. Skapar du 100 tveksamma situationer så är det högst sannolikt att man får en straff förr eller senare. Folk tycks inte fatta hur överlägsna Barcelona är Milan.

Milan hade _3_ skott på mål över 2 matcher och många Barca-haters sitter fortfarande o tycker att fel lag gick vidare. Antingen är ni väldigt trångsynta, eller så hatar ni bara fotboll, som pajasen "poja_90" här ovanför.

"Låt Barcelona-spelarna dö och avgå Uefa"

Senast redigerad av vessl123 den 2012-04-06 klockan 01:19.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-06, 01:57   #27

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Att folk fortfarande sitter o grämer sig över att Barcelona slog ut Milan är bara pinsamt. I andra (avgörande) matchen får Barcelona en tveksam straff, den första är solklar i mitt tycke.

I den första matchen får Barca två rätt klara straffar bortdömda. Självklart ska inte domaren i match nummer två kompensera detta. MEN, anfaller man, fortsätter pressa och kämpa i motståndarens straffområde och aldrig ge upp så kommer till slut en tveksam situation generera i en straff. Det kallas varians, och finns i det mesta. Skapar du 100 tveksamma situationer så är det högst sannolikt att man får en straff förr eller senare. Folk tycks inte fatta hur överlägsna Barcelona är Milan.

Milan hade _3_ skott på mål över 2 matcher och många Barca-haters sitter fortfarande o tycker att fel lag gick vidare. Antingen är ni väldigt trångsynta, eller så hatar ni bara fotboll, som pajasen "poja_90" här ovanför.

"Låt Barcelona-spelarna dö och avgå Uefa"
Har aldrig påstått att fel lag gick vidare. Däremot så påstår jag att domarna favoriserar Barcelona. Ställer UEFA dessutom en domare på planen som gick ut i media innan han dömde den förra Barcelona-matchen mot Stuttgart och sa att hans favoritlag var just Barcelona så blir man lite konfunderad vad fan UEFA egentligen sysslar med.

Just den domaren blev kraftigt ifrågasatt efter han hade dömt den förra matchen också när Pique fick spela handboll i straffområdet och även i den matchen gav Barcelona en väldigt tveksamma straff.

Just sayin'

Sen att Barcelona bör klara av att spöa Milan, och alla andra lag i världen, utan domaren hjälp tvivlar jag inte en sekund på. Man är världens bästa lag, det är ofrånkomligt.

Senast redigerad av oggeb den 2012-04-06 klockan 02:09.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-06, 20:57   #28
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

poja_90 kan se fram emot en lugn påsk i år, en veckas avstängning för att ha använt rasistiska tillmälen mot en annan medlem i syfte att nedvärdera denne. Inlägg raderade och tråd låst. Vill ni diskutera vilet lag som är bäst så starta en tråd i off topic. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td