Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-13, 12:13   #1
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

13/2 Kl 18:00 Charleroi - Anderlecht-1

Postar min rek igen - osäker på om den är inställd. Är på jobbet och allt är spärrat förutom sharps och lite betingsidor som de inte hunnit med ännu. Kan någon bekräfta om den är inställd eller ej?

Tror mig har hittat ett bra spel till helgen. Anderlecht åkte på sin andra förlust mot St-Truidense och sin totalt tredje denna säsong senaste omgången. På lördag möter man nu et formsvagt Charleroi borta och det känns som en bra motståndare att få sin bounce back mot.

Anderlecht tränade idag och hade endast Mbark Boussoufa (han som gjorde segermålet mot Club Brügge som jag rekade) borta pga sjukdom. De har varit en del småskador på ovan nämnda spelare, samt Lukaku, Bous, Legear, Proto, Biglia oh Bouba. Men alla var i träning idag och det verkar som at deras läkarteam och masörer gjort ett bra jobb med lårkakor, sträckningr och mndre bristningar och allt vad det har varit.

Hittar inga skador i Charleroi, däremot så är Chakouri, en av deras försvarare som startar samtliga 16 matcher i år avstängd till följd av 2 gula kort i förlustmatchen mot Kortrijk senast. Han skulle sannolikt vart avstängd igår i den matchen som skulle spelats mot Lokeren som dock blev uppskjuten. Det borde betyda att avstängningen gäller i helgen istället.

Annars är det ju klasskillnad på lagen och formerna är i varsin del av termometern. Anderlecht blev senast av med sin förlustfri svit på 13 mather medan Charleroi kommer med 4 raka förluster.

Anderlecht har på bortaplan 8 vinster, 1 oavgjord och förluster. Samtliga 8 vinster har varit med minst 2 måls marginal och hela 7 hållda nollor.

Ytterliggare 4 hcp-vinster har de på hemmaplan, bland annat en mot just Charleroi. 70% av totala vinserna är med hcp och 52% av alla matcher är med hcpvinst.

Charleroi har klarat att bara förlora med 1 mål i 50% (2/4) mot de 3 topplagen i år. Man har yterliggare 3 hcpförluster mot sämre motstånd och man har totalt förlorat 11 av 23 matcher i år.

Anderlecht-1 Asian ger 2.025 och lockar mer än rak 2. För poängtapp mot ett Charleroi som endast vunnit 1 gång mot ett lag ovanför de själva i tabellen känns inte aktuellt. Undrar när Anderlecht senast fölorade två matcher i rad i Belgiska ligan? Har inte hänt de senaste två säsongerna och endast två gånger denna och förra säsongen har man 2-3 matcher i rad utan vinst.

Mitt spel således Charleroi - Anderlecht-1 3u @ 2.025
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 12:22   #2

Rejss avatar

Sharp$: 4405
Standard

Verkar bli inställd. Försvann från NB nu iaf.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 12:24   #3
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Verkar bli inställd. Försvann från NB nu iaf.
Fan va horigt!! Högg den tidigt så blir den inställd.. balle!

Till moderatorerna: ni kan stänga denna tråd om matchen är inställd. Sedan kan ni se över dagens rekar, läggs en rek med datum 13/2 bör den inte försvinna innan dess!
Gammal 2010-02-13, 12:37   #4

Sharp$: 43
Standard

Trist, ryggade den igår
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 17:48   #5
Rob

Sharp$: 3081
Standard

jag fick tillbaka insatsen. nån som vet varför den blev inställd?
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 17:57   #6

Bagdadisks avatar

Sharp$: 0
Standard

Snökaos i NL ?
Bagdadisk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 17:58   #7
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
jag fick tillbaka insatsen. nån som vet varför den blev inställd?
Kyla och snö = dåliga planer, varit mycket problem i Holland och Belgien k vinter.
Svara

td