![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Derby - Birmingham, 13/2 FA cuppen.
Match: Derby - Birmingham
Spel: 1:a, Derby vinst Odds: 3 Har hittat en fint lir på fa cuppen och börjar med lite info. ![]() ![]() derbys 8 senaste matcher har dom tagit 6 vinster på och däribland slått 2 st. topp 3 lag. båda dom vinsterna på hemma plan. formen ser mycket bra ut och då dom inte ligger så bra till i ligan och det ända dom kan vinna är FA-cuppen så tror jag dom matchar bästa möjliga startelva. birmingham däremot har bara vunnit 1 av sina 4 senaste matcher. dom har inte den bredaste truppen och matchar i stort sett samma start 11 alla matcher = sliten trupp den här tiden på säsongen. efter att ha haft en grym svit på 15 raka utan förlust så har formen blivit sämre nu. dom har fortfarande chansen på att ta en champions league plats så tror dom kan vila vissa spelare imorgon. senast derby slog birmingham var 1995 och då med 4-1 på bortaplan, på tiden dom gör det igen ![]() good luck fuckers! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Håller med, tog med alla tecken på stryktipset. Bham kommer dippa och lägger nog inte särskilt mycket krut på cupen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Derbys 10 senaste har slutat följande : WDWLWLDLLW
Birminghams senaste har slutat : LWDLDWDDWW Det är i ligorna resultaten står för. vet ej om de spelat nå cup matcher i mellan. Birmingham har följande skador : L. Carsley, G. O'Connor, T. Tainio, Derby : S. Barker, G. Barnes |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Birmingham är inte i en svacka för att man torskat mot Chelsea och West Ham borta om du frågar mig. Man kan inte undvika förlust i 15 raka matcher om man inte är just Chelsea eller Barca typ.
De kommer kanske inte rada upp vinsterna på samma sätt som de gjorde ett tag men jag tror inte de är påväg ned i den form de öppnade säsongen med. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Derby dnb spelas, även om man såklart inte ska underskatta Birmingham, men Derby har visat väldigt fin form på sistone.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
1 - 2 90' L. Ridgewell
Att det ska vara så svårt att iaf hålla lika :( Bra rek annars. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Hate to say I told you so. Brum vill nog gärna ta en titel de med nu när de har en chans för första gången på många år!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | ||
![]() Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Moderator
![]()
Absolut kan de torska mot derby, men igår var det inte dags och det trodde jag inte innan match. Jag tvivlar på att derby skulle ha större titelambition än brum. De har även visat att truppen har fysik nog att klara tufft schema. Nya tag bara!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|