|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-02-12, 02:31 | #1 |
2012-02-12 Istanbul BB - Ankaragucu (Turkish Super League)Datum: 2012-02-12 Tid: 12:00 Sport: Fotboll Land: Turkiet Liga: Turkish Super League Match: Istanbul BB - Ankaragucu Period: ft Spel: IBB håller nollan Insats: 5.00 Odds: 1.830 Bolag: Unibet, Bet365 Motivering: Ankaragücüs kräftgång i den turkiska ligan fortsätter. Det har nu gått 7 ligamatcher utan att man lyckats näta. Pga ekonomisk kris i klubben så är tio av spelarna i startelvan från b-laget. Den ende A-spelaren, Aydin Toscali, är dessutom just nu skadad. Så man mönstrar helt och hållet sitt b-lag inför bortamötet imorgon. IBBs hemmaform är O-V-V-F-O-O, för tre matcher sedan slog man självaste Fenerbahce med 3-2. På tolv hemmamatcher har man släppt in tretton mål, det är på bortaplan försvaret har problem. Denna vecka har laget haft ligamatcher både i måndags (förlust borta mot tabellgrannen Eskiehirspor, 3-1) och i torsdags (kryss hemma mot Kardemir, 2-2). Pga veckans täta schema så håller jag mig ifrån handikapp lir utan väljer istället att sätta pengarna på att IBB håller nollan. Saknas i IBB gör endast backen Zayatte som fick rött senast mot Kardemir, men jag tror inte detta utgör något problem då Ankaragücü har problem mot alla lag - skadedrabbade som fulltaliga - för närvarande! 5/5 units spelas på att Ankaragücüs måltorka fortsätter. Senast redigerad av Soap den 2012-02-12 klockan 02:32. |
|
|