Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-06, 18:32   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1069
Standard

Spursfan som jag är dunkar jag in 3 spel idag. Liverpool - Tottenham hcp 1-0 2 7.85
ht/ft X/2 9.75 och Bale som siste målskytt till 11ggr degen
AndyAight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 18:50   #17

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 205
Standard

Vad tror ni om hörnspel då?
minibiff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 18:57   #18

Empas avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 229
Standard

Liverpool vs Tottenham Ö 2.5 till oddset 2.1 känner jag lockade, då jag tror att bägge lagen kommer att gå för vinst.
Gammal 2012-02-06, 19:22   #19

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1169

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Empa Visa inlägg
Liverpool vs Tottenham Ö 2.5 till oddset 2.1 känner jag lockade, då jag tror att bägge lagen kommer att gå för vinst.
Vart hittar du det oddset?
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 19:32   #20

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703

Standard

Som flera påpekar så är överspelet att rekommendera i denna match, väldigt svårtippad och en massa supportrar som säger sitt.

Den enda som är högfärdig nog att inte skrika om loserpool-vinst är robin(som är pool-supporter)

Jag är dock inte lika nobel och säger... 3-1...till spurs! COYS
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 19:38   #21
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Som flera påpekar så är överspelet att rekommendera i denna match, väldigt svårtippad och en massa supportrar som säger sitt.

Den enda som är högfärdig nog att inte skrika om loserpool-vinst är robin(som är pool-supporter)

Jag är dock inte lika nobel och säger... 3-1...till spurs! COYS
Jag tror dock Liverpool har bra chanser att vinna, men det betyder inte att oddsen erbjuder värde
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iamthelegion (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 19:53   #22

Standard

Någon som kan förklara detta snabbt för mig? Snackar med supporten och de förklarar inte speciellt bra.

Vanligtvis brukar jag betta på "Totalt antal mål", nu var jag dock lite stressad och råkade ta "Antal mål".

Vad innebär "Antal mål"? Oddset skiljer ju sig
Gammal 2012-02-06, 19:56   #23

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703

Standard

Tror det gäller antal mål för enskilt lag.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 19:57   #24

Standard

Det är la rätt orimligt eller? Ska oddsen bara skilja 0,050 på att ett lag gör över 2,5 och båda lagen gör över 2,5 :P?
Gammal 2012-02-06, 19:58   #25

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938

Fotboll 11/12
Stats: 18 - 13 - 6
ROI: 133.62%
Vinstprocent: 58.06%

Standard

Det är asian linan. Nån annan får förklara varför de skiljer sig och varför företagen tar mindre juice på den marknaden.
madjedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 19:58   #26

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 139
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolognese Visa inlägg
Inget illa menat men detta var en riktigt dålig rek. Motiveringen är under all kritik och påståenden såsom "Tottenham har en gedigen skadelista Gallas, Jenas, Huddlestone samt Bentley kommer inte till start idag." är ganska missvisande.

Menar som sagt inget illa och hoppas Simson89 ser detta som nyttig feed-back.

Jo jag tackar för feedbacken, den betyder väldigt mycket och jag försöker ta åt mig av det folk har sagt i tråden. Samtidigt vill jag påpeka att jag är varken någon Liverpool supporter eller Tottenham supporter, jag fiskar mitt underlag från olika håll så visst jag kan missa saker ibland. Visst mina rekar är inte alltid hundra, då är det var och ens ansvar att själv fatta ett beslut om att följa eller inte.
Simson89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 20:08   #27

Sharp$: 6072

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av minibiff Visa inlägg
Någon som kan förklara detta snabbt för mig? Snackar med supporten och de förklarar inte speciellt bra.

Vanligtvis brukar jag betta på "Totalt antal mål", nu var jag dock lite stressad och råkade ta "Antal mål".

Det är exakt samma sak och en bet365 bugg. Flera spel brukar kunna arta sig sådant också, men man ska alltid välja totalt antal mål för du får alltid bäst odds då.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 20:08   #28

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:

Som någon sa, olika marknader. En europeisk, en asiatisk. Nu när du har upptäckt detta kan jag rekommendera att du alltid kollar båda marknaderna och spelar på den med högst odds, för det är samma spel.
Gammal 2012-02-06, 20:09   #29

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:

Jag tror faktiskt inte det är nån skillnad. Satt själv och funderade just på denna idag. Asiaterna skiljer sig ofta åt i odds en smula fast det egentligen rör sig om exakt samma spel. T ex var det olika odds på X2 och tottenham +0.5 när jag spelade. Likaledes är det inte sällan man får högre odds om man spelar ett lag som asian -0.5 istället för rak trots att det rör sig om exakt samma spel. Är jag fel ute här beklagar jag och någon annan kanske kan förtydliga. Men jag tror det är samma spel bara att asiaten ger dig lite bättre odds.

EDIT: några hann visst före..

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-06 klockan 20:12.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 20:20   #30

Standard

Okej! Så att jag vinner fortfarande om de blir te.x 2-1/3-0
Svara

td