Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll England 9/2 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/1003-dagens-fotboll-england-9-2-a/)

Babbe 2010-02-09 13:01

Stevenage Boroug - Mansfield 1 1.70 odds är väll drömodds?

Masse 2010-02-09 14:13

Tror jag kör en med Notts county 2.40 ger dom :)

6 vinster en lika match senaste 7 matcherna sen vann dom senaste mötet 2-1 hemma och dom är i grymm form så 2.40 slänger jag in 4 units på :)

xx821xx 2010-02-09 14:14

Preston
Fulham
Wrexham
Leeds
Stoke

Ser vad jag ska göra med dessa. =)

Shooou 2010-02-09 14:18

Kylarn: Ställer Werder upp med ordinare lag?

fml 2010-02-09 14:41

Jag har tänkt att sätta alla pl matcher idag, i en fyrling. Kan väl inte vara allt för svårt?

Premier league 9/2
Manchester C. - Bolton W.
Fulham- Burnley
Portsmouth- Sunderland
Wigan Athletic -Stoke

De två första känns ju som ganska givna 1:or. Men hur slutar då dem andra, vågar man lira Stoke och Sunderland?

Portugisen 2010-02-09 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av fml (Inlägg 13288)
Jag har tänkt att sätta alla pl matcher idag, i en fyrling. Kan väl inte vara allt för svårt?

Premier league 9/2
Manchester C. - Bolton W.
Fulham- Burnley
Portsmouth- Sunderland
Wigan Athletic -Stoke

De två första känns ju som ganska givna 1:or. Men hur slutar då dem andra, vågar man lira Stoke och Sunderland?

Har svårt att finna spelvärde i någon av dessa matcher alltså.
Att Fulham är så pass given etta har jag också svårt att se...

Men lycka till!

niklrund 2010-02-09 14:57

Ser inte att någon har kommenterat Coventry-Nottingham. Bortalaget har ju gått som tåget den senaste tiden, men åkte på en reaktion i förra bortamatchen mot Derby (0-1). Vad tror ni om Skogslagets chanser mot Coventry i kväll?

Portugisen 2010-02-09 15:08

Väldigt skakigt.
Rekommenderar denna läsning för någon som tänker spela på Nottingham...

http://www.bbc.co.uk/blogs/paulfletc...ml#191752#more

Mustachio 2010-02-09 15:25

Ingen som tittat lite på Portsmouth - Sunderland?
Sunderland har ju varit rent ut sagt dåliga ett bra tag nu men i höstas var dem riktigt jävla bra. Bara jag som tror att en vändning tillbaka upp i tabellen kan vara på g här mot ett riktigt dåligt Portsmouth? till 3.10(på bet365) tåls det att tänka på i alla fal.

Babbe 2010-02-09 15:26

Portsmouth-Sunderland X, 3,25

Frågar ni mig om Sunderland, så skulle jag säga att det är något som inte stämmer i klubben. Spelarna verkar paralyserad av att man hamnat i en formsvacka, men sanningen kan också vara att det finns spelare i Sunderland som hellre skulle spelat i någon annan klubb. Steve Bruce måste nu samla ihop laget så att man kan få en poäng med sig i denna bortamatch. Sunderland har raden 1.2.9 på bortaplan och förlorade nyligen i Fa-cupen mot Portsmouth. Den här gången tror jag att Sunderland packar ihop sitt lag för att inte släppa in en massa mål (11 på de 3 senaste bortamatcherna). Portsmouth har ett superderby som väntar mot Southamptoni Fa-cupen, och det kan störa laget något. Jag tror på målsnålt och delad pott.

Forshem 2010-02-09 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av Mustachio (Inlägg 13299)
Ingen som tittat lite på Portsmouth - Sunderland?
Sunderland har ju varit rent ut sagt dåliga ett bra tag nu men i höstas var dem riktigt jävla bra. Bara jag som tror att en vändning tillbaka upp i tabellen kan vara på g här mot ett riktigt dåligt Portsmouth? till 3.10(på bet365) tåls det att tänka på i alla fal.

Jag har trots mitt bättre vetande satt en chans singel på Sunderland ikväll, portsmouth är katastrofalt dåliga så nog borde dom kanske kunna knipa tre poäng trots bortaplan

one 2010-02-09 16:22

David Elm och Erik Nevland på topp i Fulham ikväll enligt text-tv. Fulham tar emot ett Burnley som endast mäktat med att göra 8 mål på 12 bortamatcher under säsongen. Jag tycker underspelet känns riktigt bra.

Portugisen 2010-02-09 16:26

Citat:

Ursprungligen postat av Forshem (Inlägg 13303)
Jag har trots mitt bättre vetande satt en chans singel på Sunderland ikväll, portsmouth är katastrofalt dåliga så nog borde dom kanske kunna knipa tre poäng trots bortaplan

Jag tror också på Sunderland ikväll. Portsmouth var helt katastrofala i lördags. Sunderland har iallafall klasspelare, men kanske, som någon sa vill spela någon annanstans.

3.10 känns ju helt klart spelvärt utan närmre analys. Lycka till! :)

Abyss 2010-02-09 16:54

Portsmouth (from): James, Finnan, Ben Haim, Belhadj, Boateng, O'Hara, Wilson, Yebda, Basinas, Quincy, Piquionne, Webber, Dindane, Ashdown, Rocha, Mullins, Vanden Borre, Hughes, Ashdown, Kanu, Utaka.

Doubtful: Boateng (ankle), Vanden Borre (unspecified), Utaka (hamstring)

Injured: Brown (back), Diop (hamstring), Hreidarsson (Achilles), Mokoena (knee), Smith (groin)

Sunderland (from): Gordon, Fulop, Bardsley, Hutton, Turner, Kilgallon, Da Silva, Cana, Cattermole, Malbranque, Reid, Zenden, Campbell, Bent, Jones, Benjani, Meyler, Liddle, Noble.

Doubtful: Mensah (hamstring), Richardson (calf)

Injured: Ferdinand & Henderson (both ankle)

UKM 2010-02-09 17:43

Ikväll blir'e två rackarrökare

Cardiff City - Peterborough 1 - 1,53

Carlisle - Leeds United 2 - 1,90

Wigan Athletic - Stoke City X2 - 1,62

1 unit x 4,71

-

Fulham - Burnley X - 3,40

Wigan Athletic - Stoke City 2 - 3,20

1 unit x 10,88