|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-10-07, 14:50 | #1 |
Blockera forumdelar?
Börjat lessna på att halva forumet är travtrådar och hittade en flik under alternativ där det står att en möjlighet till att blockera vissa delar av forumet finns, men jag har inte klurat ut hur man gör. Det står att man skall välja vilka forumsdelar som skall blockeras, men inte hur. Finns ingen drop down-lista eller annat sätt att markera specifika forumsdelar.
|
|
2011-10-07, 15:36 | #2 |
Skrivs det verkligen så mycket, om något, att man måste blockera?
28 trådar detta dygn varav 2! handlar om trav. Vet inte hur du navigerar på för sätt. Men om man klickar "Nya inlägg" så är det ganska enkelt att beta av det man är intresserad av och ge fan i resten.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-10-07, 16:03 | #3 |
Det brukar vara väldigt mycket travtrådar så jag håller med TS. Skulle gärna med veta hur man blockar vissa forumdelar.
2011-10-07, 16:32 | #4 | |
Citat:
|
||
2011-10-07, 18:19 | #5 |
Okey. Men prova Nya inlägg så blir det mycket enklare att hänga med. Tycker åtminstone jag.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|