|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-12, 22:55 | #1 |
Hjälp med vägledning för Spredsheet
Tjenare!
Jag brukar följa många genom spredsheeten, har gjort det ett tag, det finns många riktigt duktiga spelare där! Men, nu, sedan igår så har alla börjat att skriva "FT" på sina matcher... Detta har jag inte sett innan, och undrar alltså vad som menas? Jag har kollat igenom spelskolan och googlat men inte fått fram något svar, så är det något som kan förklara eller visa mig någon sida där jag kan hitta infon vore jag väldigt tacksam! Ha en grym helg nu på sharps så hoppas vi på + i spelkassan i helgen! Ciao a tutti! |
|
2010-11-12, 22:57 | #2 |
Full time. Oftast menas utan övertid då det skulle stå FT+OT.
Exempelvis i hockey är FT 1x2 medan FT+OT är samma som moneyline. |
|
2010-11-12, 22:59 | #3 | |
Citat:
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2010-11-12, 23:00 | #4 |
hahaha det tog inte många sekunder!
Jaså okej, då förstår jag! Tack som fan för svaret kropotkin, riktigt schyst att du tog dig tid! Ha de gött! edit: Okej comprende, då förstår jag. fyfan vilket bra forum, man ställer en fråga och får perfekt formulerade svar inom bara några sekunder!!!!!!!!!! TACK!!! |
|
|