Visa resultat för omröstning: Bör Sharps starta en TOUT-tjänst? (Läs hela tråden först) | |||
Ja | 53 | 27.18% | |
Nej | 95 | 48.72% | |
Blankt! (Jag är på admins sida oavsett vad) | 47 | 24.10% | |
Antal röster: 195. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-07, 22:34 | #46 | |
Citat:
2010-11-07, 22:35 | #47 |
Är det inte bättre att ni öppnar en flik där man kan donera en slant till "SIDAN" istället för att ni sänker er till betalsidornas nivå?
Donera pengar till Sharps för att sidan ska hålla sig fräsch : JA! Blanda ihop er med betalsidor = NEJ! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
illen (+3), fuzzy_ (+1), mange70 (+1), fredo (+1), Shell Peppe (+1), chanix (+1), inspektorn (+1) |
|
2010-11-07, 22:36 | #48 | |
Citat:
Edit: Där fick jag ditt svar din post här under, KP
Intellect is invisible to the man who has none Senast redigerad av tjuve den 2010-11-07 klockan 22:49. |
||
2010-11-07, 22:41 | #49 | |
Sharpest
|
Citat:
En vanlig rekare slipper sånt då han ger bara förslag och klassas inte som "expert". Vet MÅNGA som aldrig skulle få för sig att gå tout utan man vill vara den där anonyma forumnissen som gör andra glada när han sätter sina spel. Då blir man även glad själv. |
|
2010-11-07, 22:50 | #50 | |
Citat:
Om jag det skulle bli för mycket får väl admins av sidan (som är/har blivit väldigt anonyma på forumet när det gäller rekar officiella sheets osv) börja dra igång lite av deras spel för att hålla lågan uppe!
2010-11-07, 22:53 | #51 |
Så länge Icash får vara med i beslutsprocessen blir det nog bra, han verkar ha en sund inställning
|
|
2010-11-07, 23:03 | #52 | |
Citat:
|
||
2010-11-07, 23:08 | #53 |
Vi får verkligen hoppas att allt är genomtänkt och att allt sköts snyggt (litar ändå på sharps grabbarna)
Men risken finns väl ändå där att det blir som vissa skriver att rekare försvinner. Och tråkigt att sharps ändå kommer förknippas med en betalsida. Den som lever får se |
|
2010-11-07, 23:08 | #54 | |
Sharpest
|
Citat:
edit: Ett klokt talesätt är, den dumme lär sig av sina egna misstag, den kloke av andras. |
|
2010-11-07, 23:19 | #55 |
Det hade varit kul med en omröstning för att se om Sharps användare är possitiva eller negativa till förslaget
2010-11-07, 23:22 | #56 |
Nog för att jag är ny här, men tanken med sidan är väl att man ska dela med sig av sina speltips sinsemellan? Att en forummedlem ska ta betalt av en annan forummedlem känns inte bra. Jag ser hellre att vi tar del av varandras tankar, diskuterar spel och tillsammans slår bolagen.
Precis som många varit inne på rycker det säkert till i en dels business minds om de plussar lite och på samma forum kan ta betalt för sina spel. Att det är i en annan forumavdelning tror jag inte gör någon skillnad. Mina två cent. Men har ni ett genomtänkt förslag som ni vet kommer att fungera; kör på. |
|
2010-11-07, 23:25 | #57 |
Sharpest
|
|
2010-11-07, 23:37 | #58 |
Sharpest
|
Jag lär inte förvånas utav resultatet iaf. Det är för att alla detaljer inte är presenterade än.
Det är precis som när man byter tema/färg på ett forum. Man är lite ovan till en början men sedan vänjer man sig |
2010-11-08, 00:03 | #59 |
Jag tankte ge mina tankar kort om det har. Jag har full forstaelse for att ni bakom Sharps vill ha den har mojligheten, inte bara till att tjana pengar sjalva utan for att fa medel till omkostnader. Samtidigt tycker jag dock det ter sig nagot markligt att det fram tills for nagon vecka sedan varit en ganska hatsk stamning mellan GB och vissa har och att medlemmar pa forumet nastan uppmuntrats att lagga ut deras spel anonymt. Personligen kan jag nog rakna de ganger jag ryggat personer pa GB pa mina fingrar sa mig ror det val egentligen inte sarskilt mycket. Det jag ar orolig over ar hur manga spelare fran Sharps som kommer forsvinna till denna nya tjanst.
For egen del tror jag att jag hade fortsatt vara ganska aktiv i chat och pa forum aven om denna forandring genomfors, atminstonde till en borjan. Sharps ar ett fantastiskt community pa manga satt. MEN. Jag tror faktiskt inte att jag skulle lagga ut rekar (Pro Yakyu) till samma utstrackning da jag hittills sett det som ett satt att betala tillbaka Sharps och andra rekare for det jobb de gor. Forsvinner de jag ryggar blir Sharps mer ett stalle att folja matcherna pa. Jag ar inte frammande for att betala for rekar (det har jag gjort pa flera stallen innan) men kommer inte gora det for valdigt sma marknader och definitivt inte for rekar som kommer fran folk jag bedommer omogna for betting (ingen namnd, ingen glomd). Sa jag antar att min fraga till KP ar, har ni planer pa att inkludera nagon av Sharps medlemmar (inte GB d v s) i denna tjanst?
2010-11-08, 00:09 | #60 | |
Webmaster
|
Citat:
(De riktigt duktiga ligger runt 110% om du kollar listan över spreadsheets) |
|
|