Visa resultat för omröstning: Bör Sharps starta en TOUT-tjänst? (Läs hela tråden först) | |||
Ja | 53 | 27.18% | |
Nej | 95 | 48.72% | |
Blankt! (Jag är på admins sida oavsett vad) | 47 | 24.10% | |
Antal röster: 195. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-07, 21:53 | #31 |
Lemasive då går ju pengarna runt på sidan bland användarna och Sharps får ingenting till driftkostnad osv ?
|
|
2010-11-07, 21:55 | #32 |
Sharpest
|
Lemasive jag tycker du ska ta dina förslag i en egen tråd (dock har både jag och mars sagt att vi är stenhårt emot ditt förslag ) så du inte virrar ihop det mer här.
|
2010-11-07, 21:55 | #33 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
|
2010-11-07, 21:58 | #34 |
AWESOME
|
Dags att sluta med att spekulera, ingenting är ännu klart men jag kan säga som så att jag gillar idèn att sharps tar ett steg upp och bokför ärligt de som vill sälja sina picks som thesportsmonitor.com/, seriös marknad = seriösa pengar!
Personligen kan jag bara säga att jag har klarat mig utan gb innan och jag kommer att klara av det i framtiden också (inget illa menat), forumet kommer att fortsätta i samma anda, vi tillhandahåller endast tekniken och plattformen för ev kommande touts, men forat och chatten bedrivs i samma ordning, om något annat sägs eller görs så ska jag personligen hamra loss servern vi sitter på med min norska sälklubba!
2010-11-07, 21:59 | #35 | |
Citat:
2010-11-07, 22:03 | #36 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
|
2010-11-07, 22:05 | #37 |
Även om jag förmodligen inte är intresserad av spelen så är det väl en bra idé. Så länge sidan fortsätter i samma anda med öppenhet och hjälpsamhet. Det är ju det ni påstår och jag litar på att iCash är beredd med sin sälklubba om ni mot förmodan skulle drabbas av pengabegär och gå över till en betalsida!
Tycker framförallt det är snyggt av er att låta användarna diskutera detta här, innan release. (Om det nu var ofrivilligt pga GB låter vi kanske vara osagt?) Lycka till med funderingarna och utvecklingen
2010-11-07, 22:14 | #38 | |
Citat:
Jag menar det finns väl fler sidor och det kan spridas på andra sätt eller?
2010-11-07, 22:15 | #39 |
Grejen är att jag är mer än villig att betala för bra spel men jag har precis börjat bygga en rulle och i nuvarande läge hade det antagligen inte lönat sig att betala för spelen. Upplägget med sharps har gjort att min rulle kunnat växa med ca 50% på en månad.
2010-11-07, 22:19 | #40 | |
Citat:
Dock så kommer ju detta såklart underlätta för bra spelare på forumet att börja ta betalt för sina spel och genom det försvinna från gratisrekarna. Dock så kommer det komma andra nya rekare som vill visa upp sig för att eventuellt börjar få betalt. Blir det lite ruljans så kan detta funka väl...
2010-11-07, 22:23 | #41 | |
Sharpest
|
Citat:
Precis som RAS ungefär. Självklart uppstår limiteringar förr eller senare men det är inget man som expert kan ansvara för utan den ligger på varje medlem. Självklart ska skojarbolag undvikas samt andra kriterier med som jag skrev i något tidigare inlägg. |
|
2010-11-07, 22:25 | #42 | |
Citat:
2010-11-07, 22:26 | #43 | |
Sharpest
|
Citat:
Detta påverkar inte er som brukar hänga här något alls. |
|
2010-11-07, 22:29 | #44 | |
Sharpest
|
Citat:
En köpare betalar för att slippa hänga på forumet hela tiden och uppdatera efter nya spel. Han vill endast få dessa skickade och rygga blint helt enkelt. |
|
2010-11-07, 22:33 | #45 | |
Citat:
Det gör ju att vi som inte betalar kommer förlorar REKARE som vi följer, men det är ju inget vi kan begära att de ska vara kvar. Men förhoppningsvis dyker det upp en ny förmåga när en annan lämnar vilket jag tycker det gör hela tiden, det beror mycket hur många som försvinner osv. Men som sagt vissa skulle kanske försvinna iaf och nu blir de iaf kvar här, dock troligtvis inte alla...