![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Vad hände med mallarna för rubrikerna?
Vill börja med att tacka för tiden som varit och för en bra sida.
Bra lirare går och nya kommer! Även att jag skulle gärna vilja se lite fler trådar och spreadsheets av sidägarna vilka är väldigt bra, var ju nästan fler trådar på fb-tiden ![]() Nu till anledningen till tråden... I början ville ni ha feedback och förslag och sen sak som kom upp var att att ha en sorts mall för när man skapar nya trådar. Att ha värdiga rutor/rullister/kalender för att lägga upp en rek, så man dels lätt kan hitta vad det är för spel och att man redan i rubiken lätt kan se när spelstopp är. Många har börjar köra lägre perioder i samma liga vilket man kanske kan ha som funktion också om folk vill ha det så? Vilket visserligen är lite osmidigt i lässynpunkt enligt mig. Dock så kan man ha en funktion om man vill starta en samlingstråd för mästerskap där man kan diskutera det i helhet. Så vad hände med detta? Börjar sväva ut lite igen med trådskapandet. Tack för nu! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Håller inte med riktigt. Sjukt osmidigt att starta en rek-tråd för varje enskilt spel Gb lägger i Basket-VM eller det jag spelar i belgien/holland.
Däremot så skulle en mall kunna infogas för att kunna klistras in i en befintlig tråd så att allt skulle bli snyggt och prydligt. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Nej men jag skrev ju att mästerskap så som VM eller liknande. Men jag menar att det även kan vara en mall för det så även det blir snyggt och lättläst.
Och visst det kanske är smidigare att göra som du gör om man har många spel som ska rekas (men det kanske kan vara något minimumantal eller något iaf?). Men likadant här kan det ju finnas en mall även för flera spel i samma liga. Kanske spelstopp för sista matchen kan ju vara med. Inga svårigheter. Har sett på andra spelsiter i samma storlek som sharps (som dock är mycket fulare) har bara singel eller kanske dubbla rekar och spelstop direkt ute i rubriken och det ser så mycket bättre och smidigare ut. Endast singlar och dubblar är kanske inte bättre men mallarna gör otroligt mycket! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
För att använda samma tråd ang "Även att jag skulle gärna vilja se lite fler trådar och spreadsheets av sidägarna vilka är väldigt bra, var ju nästan fler trådar på fb-tiden"
Så undrar jag vad som händer med O-PK från sharps. Har inte hittat något svar när jag letat utan bara att senaste vad vid 13 augusti sedan tar det bara slut. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
LL Cool J is hard as hell.
|
![]()
Vi håller just nu på att diskutera fram lite omstruktureringar för REK-systemet så uppdateringar är att vänta.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|