|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-08-11, 22:58 | #1 |
Underforum till Fotboll
Jag tycker att det vore lämpligt med lite underforum på Fotbollen. PL, La Liga, Serie A, Nord/Sydamerika, Asien, Övriga Europa.
2010-08-11, 23:00 | #2 |
Jag har för mig att man diskuterat detta tidigare, ska försöka se om jag kan hitta vad dom kom fram till ...
EDIT: Hittar inte .. sry Senast redigerad av papak den 2010-08-11 klockan 23:06. |
|
2010-08-11, 23:23 | #3 | |
Citat:
det va när jag va igång förut och startade trådar med PL, La Liga, Serie A etc som det efter en allmän diskussion på forumet man kom fram till att köra med en "dagens fotboll" varje dag det det ska snackas fotboll så det inte skulle bli så "kladdigt". jag vet inte vad som är bäst, en vanesak kanske.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2010-08-12, 00:13 | #4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |
Tanken är god (om det hade varit fler trådar). Med tanke på att det inte skrivs så mycket eller skapas nya trådar skulle det bara bli onödigt i mitt tycke. Absolut en tanke för framtiden dock.