|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-02-14, 17:10 | #46 |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964Persas fotboll - 2013/2014 Stats: 6 - 2 - 0 ROI: 158.91% Vinstprocent: 75.00% |
Kan bekräfta att det är samma för mig. Vill man sampla på sig Sharp$, kan man låsa upp alla rekar och sedan betygsätta dem.
|
2013-02-14, 17:34 | #47 |
Undrade varifrån alla sharps kom!
|
|
2013-02-14, 17:53 | #48 |
Webmaster
|
Ok inte nu längre
2013-02-14, 21:12 | #49 |
Webmaster
|
Under testperioden har vi nu ställt in så att man får tillbaka 11 Sharp$ när man röstar och går +1 per rek man röstar på.
2013-02-15, 02:36 | #50 | |
Citat:
Du har väl fortfarande formulerat en egen rek.? Haha, måste vara en uttråkad stackare som lägger energi på sådana anklagelser
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" |
||
2013-02-15, 04:08 | #51 | |
Citat:
Ja jag har formulerat reken själv och om vi ska vara petiga så la jag upp min först. Kan se att situationen eventuellt uppstår fler gånger och det var då som jag tänkte att det kunde vara praktiskt med en klocka eller tidsangivelse som anger vilket spel som lades upp först om någon skulle anklaga en annan för "plagiat". Lämna Wagners tillhåll och läs kommentarerna så ser du att jag blev fuskanklagad eller hur man nu ska uttrycka det men sen så visade det sig att det var ett misstag och allt blev frid och fröjd. Senast redigerad av kusagwa den 2013-02-15 klockan 04:17. |
||
2013-02-15, 04:45 | #52 | |||
Citat:
Citat:
Citat:
Wagners hörna är mysig, men jag läser annat också. Ber däremot å det ödmjukaste om ursäkt, om du känner att jag spenderar för lite tid till att läsa dina kommentarer. Mitt läsande sker liksom lite mer sporadiskt än systematiskt. Står däremot fast vid att det är väldigt löjligt att anklaga någon för fusk för att personen rekat samma spel. Oavsett vem som var först. Därav tycker jag inte alls att det är särskilt viktigt med någon tidsstämpel på varje rek., även om det vore en väldigt simpel funktion. KP:s förslag tycker jag däremot lät intressanta och användbara
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" |
||||
2013-02-15, 18:15 | #53 | |
Citat:
Du kan ignorera mig i övrigt om du vill men i detta fallet så var relevant att läsa kommentarerna till själva reken för att förstå "situationen" bättre. Sen att Wagners hörna är ett trevligt ställe är en annan sak Sen kan jag hålla med dig om att det kan vara löjligt att fuskanklaga folk även fast det dessvärre kan hända att det behövs då nån får för sig att kopiera en rek rakt av från annan sida. Sen hur du får det till dagis-nivå begriper jag mig inte på då det är en intressant fråga som hittils inte tagits upp. Och håller med dig om KPs förslag, de verkar vettiga. Senast redigerad av kusagwa den 2013-02-15 klockan 18:24. |
||
2013-02-15, 18:42 | #54 | |
Citat:
Men menar du att ni kommer ta lite random bilder från det där stora internet som dyker upp i en googlesökning? Det här med upphovsrätt och att någon kanske äger bilden och ersättning till denne kanske uteblir? Det kan bli en rätt tråkig historia om det är så fallet är.... Nu kan jag ju ha helt fel men om det är så skulle jag kunna tänka mig att dela med mig av lite bilder som ni får använda - och det finns säkert nån mer här som har lite bilder som ser rätt ok ut...? Jag täcker upp några sporter i alla fall med mina bilder. |
||
2013-02-15, 18:47 | #55 | |
Webmaster
|
Citat:
Oavsett så tar vi gärna emot bilder som erbjuds! Maila gärna till webmaster at sharps.se
2013-02-15, 18:53 | #56 | |
Citat:
Lite bilder kommer i helgen! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+10) |
||
2013-02-16, 17:27 | #57 |
Jag kan inte se vem som har kommenterat rekarna och vilken tid.Inte jätteviktigt men är inte säker på om jag kan se hela kommentaren heller då kommentatorsfältet ser avhugget ut.
Använder explorer 7 om det har någon betydelse. |
|
2013-02-16, 18:13 | #58 | |
Sharpest
|
Citat:
+ Skriva info om webbläsare och skärmupplösning |
|
|