![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
Sharpest
|
![]()
Jag kan nog själv säga att jag inte heller hade gjort det
![]() Men visst en Kaffemugg till fikarummet kan man ha, samt annat mellan sina 4 väggar. Men att vandra runt med det, njae inte min grej. Samt så är jag väl äldre än de flesta här med ![]() Som svar på frågan, vi har annat som är mer prioriterad än denna shop för närvarande. Det är ett reksystem. Vi föredrar hellre att lägga ned vår kodares tid på att utveckla sidan med bättre funktioner som gör det bättre för oss alla än en shop med lite merchandise på. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 | |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
![]() Citat:
En clean keps, typ vit med en liten logga någonstans hade jag dock kunnat betala för. Sen går det säkert få till en okej piké. Inte någon jävla RoK-piké bara.
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Banned
|
![]()
Är väl lika bra att låsa den här tråden.
Man kan ju iallafall inte beskylla Sharps medlemmar för att ha några som helst visioner. Är det bara spel i huvudet på folk, finns det inget annat tänk? Oerhört trist, på gränsen till tragiskt Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5) Senast redigerad av kriga den 2013-02-05 klockan 23:30. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
![]() Citat:
Har helt klart full förståelse för att de försöker utveckla ett rek-system. Visst vore det kul om de ordnar en shop, men samtidigt kanske någon vanlig medlem kan ta initiativ om man är så pass intresserad av merchandise. Det är trots allt inte allt för svårt att fixa en sharps-tröja. Skulle jag få välja mellan rek-system och shop hade jag tagit förstnämnda i alla fall, det tror jag de flesta hade gjort.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 | |||||
![]()
Jag vet inte vart jag ska börja, knappt ens vad jag ska tänka... Så jag börjar med det viktigaste:
En sån MÅSTE jag ha. Citat:
Vad är det för annonsörer som skulle vara intresserade utav sharps.se? För det första har så gott som samtliga spelbolag ett annonssystem för sidor liknande denna, att särskilt många skulle vara öppna för att gå ifrån detta just för sharps.se är föga troligt. Varför Sharps inte kan annonsera likt R&K hoppas jag du förstår. För övrigt tror/anser jag att Sharps har <20 aktiva medlemmar. Genomsnitts Sharpen är måttligt intresserad utav sport och spel, däremot reser det sig lite när matematik används i syfte att tjäna pengar. Att äta mat anser Sharpen gravt överskattat. Nudlar är gott, billigt och särskilt smidigt när det finns nya skandaler att läsa om på tokyohive.com Kläder kan jag nog vara beredd att håla med om, Sharpen spenderar ganska många vakna timmar i bildtrådarna på Nihongogo - där förekommer ibland bilder på personer avgestaltade i kläder. Källa? Din MAMA, men främst chatten. Citat:
Citat:
Något säger mig att du inte var i krokarna när Holms startade sin lilla verkstad. Att du sen kallar hans sätt att "tjäna" pengar på lukrativt visar ju bara på att du skriver betydligt mer än du läser. Citat:
De är söta och gulliga människor som vill sitt folk väl - inte blåsa dem på pengar. Särskilt Kim Un KP. Citat:
![]() Eller jo, förresten: "Sharp kallas sportsspelaren som är den mest fruktade av spelbolagen och som inte spelar efter spontana idéer eller tankar. En Sharp gör grundliga analyser före h*n lägger sitt spel." Tyckte mig se en fråga om vad ordet Sharp betydde någonstans här omkring ![]()
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10) |
||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
Banned
|
![]() Citat:
Jag skiter väl egentligen fullständigt i om det finns merchandise eller inte. Eftersom sidan drivs ideel så vet jag inte ens varför jag skriver detta Jag var mera nyfiken på om det över huvudtaget finns högre ambitioner än att utveckla ett reksystem. Finns ju ingen riktigt bra spelsajt idag. Kommer ju inte heller att göra fram till att någon tar tag i biten på allvar. Finns ju så oerhört mkt att göra, men om inte viljan och ambitionen finns så kommer inget hända. Men jag antar att jag tänker annorlunda än de flesta här inne. Fina guldkorn finns, det vill jag påpeka |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 | |
Banned
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Citat:
Håller med dig i det du säger. Högre ambitioner måste det finnas, men det är väl ingen som kan gå in helhjärtat för det här. De som utvecklar sidan har jobb eller annat som tar upp mesta av tiden. Finns säkert en del saker på listan, hur stor skillnad det kommer göra vete hundan. Rek-systemet kommer säkerligen vara ett lyft om det fungerar som planerat. Förhoppningsvis är det inte bara snack, utan att detta lanseras inom relativt snar framtid. Vet inte om idén är 100 % klar, men vi får hoppas även där att det fungerar. Tyvärr finns det ingen optimal sida för oss spelare. Sharps får ändå klassas som riktigt bra, även om det skulle kunna vara oerhört mycket bättre. Känns som de flesta skickliga rekarna har stuckit vidare och kört andra projekt och sedan inte kommit tillbaka. Kanske kan vara så att de känner att de inte vill lägga tid på något där de inte får något tillbaka. Om jag har fattat det rätt kommer nya rek-systemet ge tillbaka något till de som lägger ned tid och energi på att reka och dela med sig av bra spel. I så fall bör det locka fler rekare.
eddieh (+5) Senast redigerad av Grnvit den 2013-02-06 klockan 00:08. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|