|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-01-25, 15:43 | #62 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Jag orkar faktiskt inte kolla upp alla bolag vi har för att tillfredställa någons nyfikenhet. Är du intresserad kan du kolla upp alla villkor för de bolag vi har och återkom om du hittar något som inte har hysh-hysh klausul.
Skulle tro alla bolag har en dock, men du är som sagt välkommen att kolla om du känner det är värt din tid.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2012-01-25, 17:41 | #63 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
Frågan är varför den infon skulle vara av intresse?
Ingen tvingar någon att klicka på en länk på någon sida överhuvudtaget, inte här, inte på Aftonbladet, inte R&K, inte på en enda sida tvingas du att trycka på en affiliatelänk... Den stora skillnaden är att Sharps iaf försöker lära ut "rätt sätt att spela" eller hur vi nu ska uttrycka det, det gör ju verkligen inte Aftonbladet eller R&K (eller mig veterligen någon annan sida heller) OM man nu har en produkt som tilltalar användare och dom isf klickar på reklamen som dom ser så är det ju upp till den personen att gör det eller inte eller hur och om Sharps (som bevisligen poängterar bl.a. Rätt sätt att spela o vårda dina insatser) då får betalt för att dom länkat så är det inte mer än rätt i en fri ekonomi. Det Sharps inte heller smyger med är att dom har avtal..... Alla andra verkar vilja mörka det.... Nej svensk avundsjuka för att någon tjänar pengar på sin produkt kan vi vara utan tack |
|