|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-05-09, 15:51 | #1 | |||||||
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
2018-05-09 20:00 Alfas Jolie - Plats (V86-8Plats)
I kvällens avslutande avdelning, som enligt mej är dagens öppnade lopp har jag hittat ett odds jag icke kan motstå från att investera i. Jag pratar om Nr 3 Alfas Jolie med Björn Goop som jag kommer testa att komma topp 3. Detta är ett väldigt jämnt lopp, ganska lågklassigt ska tilläggas, men när man nu aviserar intressanta ändringa i utrustning på mitt drag vill jag vara med på liret. Till denna start kommer man testa hästen barfota runt om för första gången, hästen har gått så i träning och visat positiva tendenser, jag tror det kan passa perfekt på denna ngt segstarka travare. Jag tror att Björn kommer vara aktiv från start i detta lopp, tar man inte spets (vilket jag iof tror) kommer man vara tidigt framme för att överta. Alla vet vilken respekt Björn har med sej i loppen, jag tror det kan bli lugna gatan sedan och att hästen ska komma in på en plats ser jag som en god chans. Mitt spel i detta lopp blir 5 units till ett enligt mej klart överodds att komma topp 3. Trevlig kväll alla ! |
|||||||
|