|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-02-21, 12:29 | #1 |
CS GO Major Katowice
Jag återvänder alltid när det är Major....
Alltså Astralis kommer ju vinna. Jag högg den till 2.0 men nu har vinnarspelet sjunkit till cirka 1.6 från 2.0, och det känns ju lite lågt. Vilket lag kan hota i en BO3? De andra lagen shufflar spelare, och FaZe och NaVi som inte shufflat ser inte tillräckligt starka ut. Astralis fortfarande i en klass för sig, två klasser över t.o.m? Spontant vill jag betta mot Liquid, som jag sett som det nästbästa laget under 2018 efter Astralis, trots att många tycker NaVi ska vara där. Ser inte ut som samma lag med Stewie istället för Taco, iaf inte nu till en början. Möter idag NaVi i en BO3 men vettefan om oddset på NaVi lockar. Känns lite 55-45 i den matchen? Någon som har något roligt spel? |
|
2019-03-01, 23:02 | #2 |
Tycker ence har imponerat, och har allt att vinna medans navi har allt att förlora. Klart navi är favoriter men litet chansspel på ence är kul. Att Australia vinner är ingen tvekan, mot ett otajt mibr så avgörs det nog enkelt med 2-0
|
|
2019-03-03, 16:18 | #3 |
Ence - Astralis i final nu då. Tycker Ence förtjänar det mer än Astralis och ska se om det finns några roliga spel. Om oddset tilltalar så tycker jag Ence +1,5 är ett bra spel. Astralis har allt att förlora, Ence allt att vinna. Levererar allu så tror jag Ence tom har chans att vinna
|
|
|