|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-07-27, 06:31 | #1426 |
simrishamn- 2011-07-27 06:35:49Fy fan sätter 4 av 5 baseboll men har Texas som banker på alla så tappar idioterna allt i sista inningen fy fan 9K åt helvete fy fy fan vad bittert
|
|
2011-07-27, 10:38 | #1427 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Gillar hur R&Kare räknar in vinsten i spelkassan direkt efter att de lagt spelen eftersom de är så säkra. "9k åt helvete" hohojaja, loser.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-07-27, 12:12 | #1428 | |
Hjärnan Wibbe delar ut lite goda råd just nu till planket.
Citat:
http://www.rekatochklart.se/spelbok/wibbe/ Rullen var på 30k, nu något mindre... Senast redigerad av HG den 2011-07-27 klockan 12:15. |
||
2011-07-27, 14:35 | #1429 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610Tennis 2015 Stats: 81 - 118 - 5 ROI: 103.27% Vinstprocent: 40.70% |
Citat:
|
|
2011-07-28, 09:06 | #1430 |
Tycker ni är riktiga töntar.. R&K är inte bra men snälla att dedikerat en tråd om detta och sen sitter ni på planket och hänger där med, det säger ju en del...
Vissa istället att ni är bättre och sluta ge R&K uppmärksamhet... //IMO Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bftrader (+1) |
|
2011-07-28, 11:07 | #1431 | |||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
Visa istället att du är bättre, och sluta ge töntarna uppmärksamhet...
KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), KP (+1), Husssar (+1), capital-pb (+1) |
|||
2011-07-28, 11:33 | #1432 | ||
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
Vi skiter i om vi ger dem uppmärksamhet, de personerna som kommer från Sharps och stannar på R&K hade inte på Sharps att göra från första början. Som sagt är R&K som ett vuxendagis för folk som inte vet hur man spelar så vi är väldigt glada att de finns och håller våra forum relativt rena från deluxepuckon och deras obefintliga BRM. Sen är // (egentligen /) inte någon form av final touch på ens meddelande som fyndigt ska sammanfatta hela meddelandet utan det är en signatur som ska ange vem det är som skrivit meddelandet och visa att det är avslutat, men eftersom Holms är er idol måste ni härma alla hans fel precis också eller? Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
||
2011-07-28, 13:10 | #1433 | |
Citat:
Edt: La till //IMO för att jag skulle poängtera att det är min åsikt sen att du drar en koppling till holms som egentligen skriver /, vad jag vet är väl lite väl att hetsa upp sig? mkt hat /Lell (nu får du gärna hetsa upp dig för nu gjorde jag en holms, men ändå inte och jag bryter mot nån skrivregel) Nä ni får väl göra som ni vill ville bara få det sagt. Senast redigerad av xLellx den 2011-07-28 klockan 13:19. Anledning: stavfel delux |
||
2011-07-29, 10:20 | #1434 |
Chillie 2011-07-29 04:33:54
Börjar få för mig att bet365 e riggat lite grann pga det händer så underliga saker då och då bettade t ex nyss 2-0 som slut resultat så stannade klockan i mer än 20 sek sen helt plötsligt får ett lag straff i 95 + ... //eddieh |
|
2011-07-29, 11:35 | #1435 |
"Hej, jag heter Baggio är 30 nånting
Vet knappt ut eller in. Jag fattar ingenting. Jag e fylld av ett spelbegär, varje dag det på min rulle tär Helt förblindad av odds som ska bli en bra affär Jag spelar med hjärtat, men det förnekar jag. Om du frågar mig om rekar så tvekar jag. Saknar spela live, bara en liten kick. Jag har nog torskat på det mesta. BiggestLoser blir min nya nick. För det kostar å spela när du inte håller dig i skick. Ryggar blint å skyller på andra När jag enbart har mig själv att klandra Minst ett lakan varje kväll, det är långt från rätt väg att vandra Försöker mörka mitt sätt men det blir ofta fel Du kanske känner igen mitt problem Det är då jag hatar mig själv, för jag e patetisk Och vaknar upp i pojkrummet och bara känner mig dekis Chorus: Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, du har inte en aning, aning Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, att Soc tänker på dig precis just nu Hej, jag heter Pacman. Jag e mannen som ryggas mest. Järnkoll på fotboll, hockey och nån häst. Jobbar med system, bygger sten på sten. Så klaga inte, du sågar av din egen gren. Jag har kontakter som få Mitt spreadsheet håller högsta nivå Missar mycket sällan, sätter nio av tio För vinsten går ni på bio, medans jag är i Rio. Beundrad av alla, kungen på ett plank Här lyser flitens lampa. Jag slår aldrig dank. Så följ mina råd om du är trött på att va pank Kontot är fullt av frågor där folk från Rekat undrar å spör ”Åh Pacman&Co, vi vill veta hur ni gör!” Ok, lyssna nu och hör: Chorus: Det är så logiskt, ***** kör ärligt inte Holms Ni har inte en aning, Ni har inte en aning, aning Det är så logiskt, S.....harps har spreads inte Holms Ni har inte en aning, att Holms tjänar på er precis just nu Hej, vi heter Planket, vi är nötter som aldrig ur gymnasiet fick gå Vet inte om S....harps sett det, men vår bästa rekare ligger just nu på minus 22(%) Stackars Grando123, alltid missnöjd med nåt Grubblar över matcher som han aldrig förstått Deprimerad emellanåt, det Wibbe spelar är svårt Tycker synd om sig själv när plastbandyn losar för hårt Rekar som spricker, faán vad det sticker När jag ser lille Tobbe i rutan som dricker Och tafsar på nåt som är långt från flickor Holms den liberale säger att ordet är fritt Men komihåg att han avgör om det gäller ditt Sent ska syndaren i en mörk gränd vakna Ett som är säkert, ingen kommer dig sakna" Vem de nu va, snyggt |
|
2011-07-29, 15:38 | #1436 | |
Härligt temperament.
Citat:
2011-07-29, 16:40 | #1437 |
Kan tänka mig att det ser ut såhär medans dom livebettar och har eventuell stream uppe:
http://www.youtube.com/watch?v=W2QxLpS3aIM Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2) |
|
2011-07-30, 17:02 | #1438 |
"Sikke
- 2011-07-30 16:52:32 Satans Jävla *** !! Det enda lag som inte får torska för min del är Halmia, och vad händer :( Man blir så galen så man bryter ihop... Mot konkurs... God natt HELVETE" |
|
2011-07-30, 17:22 | #1439 |
|
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
|
||||
Postat av | For | Type | Datum | |
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki | This thread | Refback | 2012-08-19 22:47 | |
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr | This thread | Refback | 2011-03-19 01:01 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:17 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:15 |