Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-05, 01:37   #1186
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kirtap Visa inlägg
.... Och en bild säger mer än tusen ord
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+2), comprende (+5), robbson11 (+3)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 01:54   #1187

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Westerngypsy 2011-06-05 00:34:16

Nån som kan förklara för mig varför boston ligger uppe i 3.55 på hemmais.
Stort till denna kultur där man inte kan kolla upp någonting så enkelt som om det verkligen är hemmais själv när man faktiskt tycker det är misstänkt. Istället ska man fråga folk på ett forum när svaret finns ett knapptryck bort. Jag vill skänka ett stort lmgtfy till RoK.
Gammal 2011-06-05, 02:08   #1188

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Stort till denna kultur där man inte kan kolla upp någonting så enkelt som om det verkligen är hemmais själv när man faktiskt tycker det är misstänkt. Istället ska man fråga folk på ett forum när svaret finns ett knapptryck bort. Jag vill skänka ett stort lmgtfy till RoK.
Mmm,Vancouver och Boston är ju rena derbymatcherna,verkligen praktiskt att spela varannan match på hemma och bortais.

(match 5 och 6 blir ju visserligen så,men ändå...)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 11:21   #1189

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Ett stort problem med RoK är att de inte lär ut något angående hur man bör spela. Finns ingen information angående BRM och deras "spelskola" består bara av förklaringar av olika begrepp. Hur ska man bli en bättre spelare om sidan inte lär ut något vettigt? Det verkar dessutom som om majoriteten spelar parlays utan att veta matematiken bakom det.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 11:57   #1190

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Ett stort problem med RoK är att de inte lär ut något angående hur man bör spela. Finns ingen information angående BRM och deras "spelskola" består bara av förklaringar av olika begrepp. Hur ska man bli en bättre spelare om sidan inte lär ut något vettigt? Det verkar dessutom som om majoriteten spelar parlays utan att veta matematiken bakom det.
Jo,men håll med om att det låter jävligt tufft att kunna skriva "Fy fan idag har jag en fyrling på 2K på bara safea matcher,jobba nurå era satans horor,mitt liv hänger på er"!!!

Ibland blir jag väldigt orolig för det här landets framtid när merparten(?) av swedish kids är så jävla blåsta.Å andra sidan så hjälper det ju oss lite mer förståndiga spelare att kunna fortsätta.

Anonym- 2011-06-05 11:45:52

Jag är ny här men Holm verkar ju vara en kul kille. Dock undrar jag om man vågar rygga någon som är berusad hela tiden. Känns ju inte direkt jätteseriöst! Finns det nån stats på hans rekar?

Anonym- 2011-06-05 11:54:06

Klart som fan att du kan rygga Holm. Jag vet att dom flesta här går rätt bra med pluss

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fidde (+5)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 12:57   #1191

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
"Klart som fan att du kan rygga Holm. Jag vet att dom flesta här går rätt bra med pluss" - Bakfull Holms försöker slugt utöka intäktsunderlaget med hjälp av sitt anonyma konto.
Gammal 2011-06-05, 14:22   #1192

Sharp$: 1832

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kirtap Visa inlägg
Snygga sheet boys, men under 200 spel räknas inte i långa loppet, dit jag vill komma är att det gnälls mkt på andra sidor men om man inte kan lägga upp ett/flera sheet m bra plus själv så ska man nog ta det lugnt m kritiken även om ni i grunden har rätt.
Så mitt sheet som är färdigt för bandysäsongen 2010/2011 ska jag ta bort då eller för att det bara är 107 spel?
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 20:41   #1193

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

"Sport: Fotboll
Land: Världen
Odds: 2.38
Bolag: Bwin
Spelstopp: 2011-06-05 21:00
Liga: Brasilien+Spanien u21
Tips: MONSTERDUBBEL
Lag: MONSTERDUBBEL
Tror mig ha hittat ett riktigt guldspel.

Spelar Coritibia DNB och dubblar den med spanien u21.

Spanien, världens överlägset bästa fotbollsland, ställer en riktigt bra trupp på benen i denna match. Ryssland har några bra ungdomar men de bästa var med i truppen mot Armenien. Bank? BANK!

Dubblar med Coritiba som är ett av Brasiliens bästa hemmalag. Formen är god och de har en god chans att vinna! Spelar DnB då Brasilianska ligan ofta ballar ur med kort etc, hade det varit en annan liga hade den raka ettan spelat.

Jag har satt mer pengar än jag har råd att förlora. Men denna är så säker att jag har börjat beställa saker på nätet för den "eventuella" vinsten.

Skynda in och spela!!!"

henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 20:51   #1194

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 20:55   #1195

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
"Sport: Fotboll
Land: Världen
Odds: 2.38
Bolag: Bwin
Spelstopp: 2011-06-05 21:00
Liga: Brasilien+Spanien u21
Tips: MONSTERDUBBEL
Lag: MONSTERDUBBEL
Tror mig ha hittat ett riktigt guldspel.

Spelar Coritibia DNB och dubblar den med spanien u21.

Spanien, världens överlägset bästa fotbollsland, ställer en riktigt bra trupp på benen i denna match. Ryssland har några bra ungdomar men de bästa var med i truppen mot Armenien. Bank? BANK!

Dubblar med Coritiba som är ett av Brasiliens bästa hemmalag. Formen är god och de har en god chans att vinna! Spelar DnB då Brasilianska ligan ofta ballar ur med kort etc, hade det varit en annan liga hade den raka ettan spelat.

Jag har satt mer pengar än jag har råd att förlora. Men denna är så säker att jag har börjat beställa saker på nätet för den "eventuella" vinsten.

Skynda in och spela!!!"

HAHAHAHAHA!

Made my day
Gammal 2011-06-05, 21:04   #1196

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

HAHA Smart!
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 21:27   #1197

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Är jag den enda som känner någon sorts medlidande med så dumma / unga individer? Får seriöst ont i bröstet över att spelbolagen lyckas robba dem på csn eller vad de nu går på. En del av mig säger att det är djungelns lag och således rätt åt dem att det inte kan gå något annat än åt helvete i längden, en del av mig vill tvångsinternera dem online hos Sharps spelskola och upprätta playmoney konton åt dem tills de lärt sig BRM!
Gammal 2011-06-05, 21:33   #1198

Sharp$: 1832

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Är jag den enda som känner någon sorts medlidande med så dumma / unga individer? Får seriöst ont i bröstet över att spelbolagen lyckas robba dem på csn eller vad de nu går på. En del av mig säger att det är djungelns lag och således rätt åt dem att det inte kan gå något annat än åt helvete i längden, en del av mig vill tvångsinternera dem online hos Sharps spelskola och upprätta playmoney konton åt dem tills de lärt sig BRM!
Tragikomiskt.
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 21:39   #1199

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Då du inte har något spreadsheet, som startades när du börja på sidan, som har över 200 spel SAMT ligger på plus....så ska du inte klaga

Nej skämt å sido, som ErikbGif skriver, det är verkligen tragikomiskt

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-05, 22:26   #1200
Banned

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 257
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av klippan Visa inlägg
Robin D Du å dynga Tänk på att du ska mjölka å utfodra svinen tidigt i morgon bitti
Nära sanningen tydligen
Personangrepp nägon nämde Det är ju det ni häller på med ang R&k & Holms
klippan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td