Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-02, 22:51   #1126

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av klippan Visa inlägg
kingscania Du är utsedd till kvällens dårpelle GRATTIS
Har du varit och åkt taxi ordentligt nu? Vilken nolla.

Citat:
Taxin tutar Så ni får ursäkta alla snorpellar Ha det alla trevliga å ni andra kan dra åt helvite
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-02, 22:51   #1127
HG

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 556
Standard

Jag bokförde Jvk:s spel under sju veckor, totalt 110 spel. Gick -55 units med insatsnivåerna 1-4.

https://www.sharps.se/spreadsheet/6515
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), Boone (+50)
HG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-02, 22:52   #1128

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Cred till kingscania som iaf har statistik under sitt nick....
kingscania (+10)
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 02:04   #1129
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Skön representation de får i alla fall! En medel-R&Kare med skyddslappar på som tror att det finns fler vinnare än Holm på deras gästbok.

http://www.youtube.com/watch?v=XNYwqK5j5-o
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
performance (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 02:11   #1130
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3899

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Klippan - kan du ge ett ärligt svar på hur många spel du ryggat utav JVKs spel?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 10:46   #1131

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 104
Standard

jag förstår ärligt talat inte varför det ens finns något sådant här tjaffs mellan de två sidorna, borde inte alla som har ett intresse av spel försöka hjälpa varandra istället för att hålla på med kukmätartävling?

Jag anser iaf att båda sidorna skulle kunna vinna på att hjälpa varandra istället för att klanka ner den andra sidan. Ingen sätter alla sina spel, men jag hoppas och tror att majoriteten som spelar så pass mycket att de hänger på sportsbet sidor borde göra en vinst iaf. Själv kan jag ärligt erkänna att jag kollar på båda sidorna och många av gångerna är det samma tips som rullar, skillnaden är att här på sharps inser folk värdet av pengar och chansar inte iväg allt på ett osäkert kort.

Är det bara jag som har dessa tankar eller sitter någon annan med liknande funderingar?
Jonas81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 10:54   #1132

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas81 Visa inlägg
jag förstår ärligt talat inte varför det ens finns något sådant här tjaffs mellan de två sidorna, borde inte alla som har ett intresse av spel försöka hjälpa varandra istället för att hålla på med kukmätartävling?

Jag anser iaf att båda sidorna skulle kunna vinna på att hjälpa varandra istället för att klanka ner den andra sidan. Ingen sätter alla sina spel, men jag hoppas och tror att majoriteten som spelar så pass mycket att de hänger på sportsbet sidor borde göra en vinst iaf. Själv kan jag ärligt erkänna att jag kollar på båda sidorna och många av gångerna är det samma tips som rullar, skillnaden är att här på sharps inser folk värdet av pengar och chansar inte iväg allt på ett osäkert kort.

Är det bara jag som har dessa tankar eller sitter någon annan med liknande funderingar?

Den enda som tjänar pengar på RoK är Holms himself! Dom andra lallarna göder både honom och spelbolagen.

Så i mina ögon är RoK en stor Scam! Som INTE har som mål att ge sina läsare chans att vinna på lång sikt!

Så att jämföra Sharps och RoK känns inte rättvist,Sharps är en seriös sida där vi hjälper varandra till att bli bättre cappers och förhoppningsvis vinnare i längden den tanken finns inte på RoK!

Därför känns kukmätar tävling omöjligt då RoK inte har nån........!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 12:54   #1133

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Sen är det ju faktiskt som så att penis inte har växt färdigt vid arton års ålder,så en kukmätartävling känns inte relevant i detta sammanhang.
Vurpan (+5), HG (+5), Blixth1958 (+10)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 15:12   #1134

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robbson11 Visa inlägg
Den enda som tjänar pengar på RoK är Holms himself! Dom andra lallarna göder både honom och spelbolagen.

Så i mina ögon är RoK en stor Scam! Som INTE har som mål att ge sina läsare chans att vinna på lång sikt!

Så att jämföra Sharps och RoK känns inte rättvist,Sharps är en seriös sida där vi hjälper varandra till att bli bättre cappers och förhoppningsvis vinnare i längden den tanken finns inte på RoK!

Därför känns kukmätar tävling omöjligt då RoK inte har nån........!
Utav mig har inte holms fått en krona det är väl endast via dom som är affiliates (eller hur det stavas) som han får pengar på. visst kan jag hålla med om att skulle jag haka på alla spel som erbjuds där och lägga in hela min rulle så skulle jag verkligen inte bli långlivad. Men det är väl upp till den egne individen och falsifiera ut vilka spel som är väsentliga och det finns spelvärde i?

Eddie: Var det enda med mitt inlägg du reagerade på ordet kukmätartävling så vette fan om inte du är mycket yngre eller obildad än de som hänger på rekat.
Jonas81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 17:18   #1135
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Utav mig har inte holms fått en krona det är väl endast via dom som är affiliates (eller hur det stavas) som han får pengar på. visst kan jag hålla med om att skulle jag haka på alla spel som erbjuds där och lägga in hela min rulle så skulle jag verkligen inte bli långlivad. Men det är väl upp till den egne individen och falsifiera ut vilka spel som är väsentliga och det finns spelvärde i?

Eddie: Var det enda med mitt inlägg du reagerade på ordet kukmätartävling så vette fan om inte du är mycket yngre eller obildad än de som hänger på rekat.
Vi på Sharps tjänar absolut ingenting på något form av samarbete med de luffarna, tvärtom. Det är bra de göder bolagen så vi andra kan njuta av bra payouts, det tråkiga är bara att de inte inser det själva. Underhållningen är bara en stor bonus.

Många som hittar hit från R&K är redan totalsabbade när de gäller BRM och tror att "snabba pengar" och "säkra spel" är nyckeln till framgång. Vi vill inte ha hit dem och skyr dem likt myggor på midsommar. Sharps är och kommer alltid vara en sida för seriösa spelare medan R&K förmodligen alltid kommer vara en sida där prioritet ett är att användarnas socialbidrag ska ner i Holms ficka.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
eddieh (+5), HG (+5), robbson11 (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 17:32   #1136
Banned

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 257
Standard

Citat:

Nu är vi två vettiga lirare här inne å kollar i bland Bra av dig Jonas81
klippan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 17:36   #1137
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Klippan - kan du ge ett ärligt svar på hur många spel du ryggat utav JVKs spel?
Ryggar ej fall jag inte anser att det är ett vettigt lir Man bestämmer ju själv som vissa här inne inte har klart för sig Ha en bra kväll Gäller alla
Gammal 2011-06-03, 17:36   #1138

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Nu är vi två vettiga lirare här inne å kollar i bland Bra av dig Jonas81
Det var dagens största förolämpning. Stackars Jonas81, bli förknippad med en sådan "lirare" som klippan....

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-03, 17:38   #1139
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Har du varit och åkt taxi ordentligt nu? Vilken nolla.
Grattis Du är dagens snorpelle &dårpelle
Gammal 2011-06-03, 17:40   #1140

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Grattis Du är dagens snorpelle &dårpelle
Någon som inte är riktigt torr bakom öronen ännu. Väx till dig lite innan du snackar. Du passar bra som språkrör för RoK och Holms.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td