|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-04-17, 04:09 | #1021 | ||
Sharpest
|
Citat:
Jämför detta med: Citat:
Senast redigerad av KP den 2011-04-17 klockan 04:10. Anledning: Missade att du redan kommenterade det :p |
||
2011-04-18, 04:44 | #1022 | ||
Citat:
Går jag in på deras Regler & Villkor hittar jag bara: Citat:
|
|||
2011-04-18, 08:49 | #1023 | ||
Sharpest
|
Citat:
http://www.nordicbet.com/docs?conten...erms&ads=false Citat:
|
||
2011-04-18, 17:05 | #1024 | |
Citat:
Nevermind. Hittade Senast redigerad av henkiee5 den 2011-04-18 klockan 17:06. |
||
2011-04-18, 20:37 | #1025 | |
Haha, oraklet Pimme fortsätter leverera rekar i världsklass. Att han fortfarande bloggar är skrattretande.
Citat:
|
||
2011-04-18, 21:31 | #1027 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Läs inlägget en gång till....ett tips är att lägga lite extra vikt vid det som är fetstilat
eddieh (+1) Senast redigerad av kingscania den 2011-04-18 klockan 21:34. |
||
2011-04-18, 21:34 | #1028 |
Läs det fetstilta.
Slut; Västerås Enköping 0-1 Edit;Mr Skåne hann visst före. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1) |
|
2011-04-19, 08:31 | #1029 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Pimme och JVK är guldgruvor för Holms. Skriver rekar som om de ligger runt med spelarna men lyckas ändå hamna på en ROI strax under 90%. Det är precis som om de har läst på allt de kunnat om sportsbetting och sen spelar tvärtemot det...
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-04-19, 12:16 | #1030 |
"Bara" att tippa tvärtemot hans bett?
|
|
2011-04-19, 12:34 | #1031 |
Låter ju enkelt och praktiskt. Du har förstås praktiserat det i ett Spreadsheet så att vi enkelt kan avläsa framgångarna på konceptet?
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-04-19, 16:13 | #1032 |
|
Bara för att det inte finns värde i 1 betyder inte att det finns i X2. Det går inte att fade:a en loser på 3-vägsmarknader, knappt 2-vägsmarknader p.g.a wig.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-04-19, 16:31 | #1033 |
Bonne
Ja fattar inte hur du orkar kasta massa skit på andra spelare och spelsidor. Konsentrera dig på denna sida och gör den bättre istället så kommer folk komma till dig ändå. Du snacka förut om att holm hade massa banners på sidan vad har du själv nu då ? Jo samma sak. Man blir inte stor av att snacka skit utan stor blir man om man förkännar de så forstätt att jobba på utan massa skit snack om andra. MvH Rass |
|
2011-04-19, 16:41 | #1034 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25026NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Du ser att han har ett "?" efter sin mening vilket troligen betyder att han kanske lite smått undrade om det va något som va tänkbart att genomföra. Han hade inte ett "!" och kom med ett klart och tydligt spelsätt som han borde ha klar grund för att det ska fungera!
|
2011-04-19, 17:36 | #1035 | |
|
Citat:
Nu vet jag inte hur enspårig du är, men jag kan göra två saker samtidigt, både håna andra och utveckla Sharps. Jag är med och driver Sharps för underhållnings skull och inte för att tjäna pengar; varför försöker du eliminera min motivation? Jag ser att du har svårt att stava till koncentrera vilket tyder på brist på intellekt, men du måste väl ändå kunna skilja på äpplen och päron eller? Jag har aldrig snackat om det skulle vara något fel på banners specifikt (hallå, vi har haft banners på sidan sedan i princip dag ett ) utan det är utformningen och motiveringen bakom som jag ställt mig frågande till. Nu vet jag inte riktigt om vi ska ta din lågstadielärares "visa" ordspråk som rena fakta, men jag kan låta dig meddela att varje gång det blir drama, vare sig det är med R&K, Genuinebetting eller vem nu annars det kan vara så VÄXER Sharps i en snabbare takt än utan därför att fler folk får nu vetskap om Sharps och inser vilken skitsida de har hängt på tidigare. Så, nu var jag lite extra elak eftersom det här faktiskt är min hörna och jag bestämmer, tråkigt va.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), Hjosse (+5), performance (+5), capital-pb (+5), bokis29 (+1) |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
|
||||
Postat av | For | Type | Datum | |
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki | This thread | Refback | 2012-08-19 22:47 | |
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr | This thread | Refback | 2011-03-19 01:01 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:17 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:15 |