Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-21, 23:28   #961

Brisks avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 87
Standard

För lite alkohol...?

Holms uttalar sig för nyheter24.se

-"Förra året hade jag 180-190 praktfyllor. Efter min tid i BB-huset måste jag supa i kapp."

180-190 praktfyllor/år betyder att Holms antingen är berusad eller rejält bakfull varje gång han publicerar en ny rek på RoK.
Kanske förklarar ett och annat...
Brisk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 23:35   #962
Banned

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 257
Standard

Perfa å Sonadar Ytterligare två dårpellar Nick Sonadar Suveränt

Nog om detta koncentrera er på liret i stället för å klanka på andra forum :( Ni är ju som barnungar :(
klippan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 23:37   #963

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av klippan Visa inlägg

Nog om detta koncentrera er på liret i stället för å klanka på andra forum :( Ni är ju som barnungar :(
Hur många bidragande inlägg med seriöst innehåll har du på Sharps?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 23:38   #964

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Hoppas du då också följer dina egna ord....

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 23:38   #965

Brisks avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 87
Standard

Dagens "Skåne till Danmark"

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Klippan=Baggio? stavfelen och "språket" tyder på det....
Tror faktiskt inte det var Baggio. Baggio är aningen mer rabiat och intensiv, även språkmässigt tycker jag han har en bit upp till Klippan.

Dock inte uteslutet att dessa bägge WT-killar känner varandra.
Baggio huserar som kanske bekant i Kristianstad, och den andre snubben kan ju ha tagit hemorten som nick. Gemensam nämnare=Skåne.
Brisk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 01:09   #966

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:

Detta är ju en tråd som fokuserar på den oavsiktliga humor som RoK producerar dag efter dag. Det är inte mer fel att uppmärksamma den än vad det är att skratta åt Nordkoreas propaganda när de påstår att Kim Jong Il gått en golfrunda på 38 under par eller Sportbladets artikel igår där de tyckte att David Luiz 2 mål för Chelsea var dubbelt så bra som Torres 0 (för att nämna två exempel).

Har man inte en nykter syn på sig själv med självinsikt och självdistans får man förvänta sig att andra uppmärksammar det, så är det bara, så har det alltid varit och så kommer det alltid att förbli. Så länge RoK fortsätter att mata ur sig roliga och direkt felaktiga saker och idéer så får du nog tyvärr förvänta dig att den här tråden kommer att leva vidare. Låter vi det ta koncentrationen från vårt eget spelande då? Nejdå, du behöver inte oroa dig, du har nog bara missat de andra trådarna i forumet, men de är lätta att komma åt så jag rekommenderar att du tar chansen att förkovra dig.

För övrigt skulle läsligheten och seriositeten i dina inlägg öka om du inte lockades att trycka på någon av de gula, fina gubbarna till höger efter vartannat ord. Men det kan vara svårt, de rör sig ju så fint.
Vlad (+5), kingscania (+20), Brisk (+5), eddieh (+10), Redbull (+10), Shell Peppe (+10), capital-pb (+5), Boone (+10), maddmax (+5)
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 08:44   #967

Redbulls avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2858
Standard

Bra inlägg DamageINC men dessvärre alldeles för svår svenska för en neandertalare som klippan. Skulle du möjligtvis kunna skriva ett nytt inlägg, fast denna gång lite enklare så även klippan kan förstå?
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 19:17   #968

tallanis avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1062
Standard

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12763650.ab
Gammal 2011-03-22, 19:33   #969
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Skulle det inte vara av stort allmänintresse, i alla fall inom bettingsverige, att en tävling mellan ett antal (vet inte hur många) utvalda bettare från varje sida, möts i en duell.

Hur tävlingen skall se ut och vilka parametrar som skall ingå kan diskuteras, men det vore djävligt intressant, eller hur? Kan kanske bli vanskligt för RoKare då de flesta inte redovisar sina spel, men de kanske kan ta detta som en läropeng och börja...

Tror dock inte att någon från RoK skulle våga ställa upp men frågan är fri...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 19:49   #970

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tallani Visa inlägg
Både pundare och alkis. Trevlig kille det där.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 20:52   #971

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Skulle det inte vara av stort allmänintresse, i alla fall inom bettingsverige, att en tävling mellan ett antal (vet inte hur många) utvalda bettare från varje sida, möts i en duell.

Hur tävlingen skall se ut och vilka parametrar som skall ingå kan diskuteras, men det vore djävligt intressant, eller hur? Kan kanske bli vanskligt för RoKare då de flesta inte redovisar sina spel, men de kanske kan ta detta som en läropeng och börja...

Tror dock inte att någon från RoK skulle våga ställa upp men frågan är fri...!

/Badass
Jag tror att du skulle kunna slumpa fram vem som helst som följer den här sidan regelbundet och någon som regelbundet hänger på planket och sätta dem i en tävling mot varandra. Och i 100 fall av 100 skulle den som hänger här vinna.
Anledningen är helt enkelt att RoK killen garanterat bränt hela sin kassa på ett, eller kanske två spel, då ingen som hänger på planket kan spela efter normala insatser sett till sin spelkassa utan mer än gärna bränner iväg allt på en dubbel med Man Utd -1.5 och Barca -2.5.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3), Soap (+2)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 22:06   #972

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 84
Standard

Spanarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 22:38   #973
Banned

Trav

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Jag tror att du skulle kunna slumpa fram vem som helst som följer den här sidan regelbundet och någon som regelbundet hänger på planket och sätta dem i en tävling mot varandra. Och i 100 fall av 100 skulle den som hänger här vinna.
Anledningen är helt enkelt att RoK killen garanterat bränt hela sin kassa på ett, eller kanske två spel, då ingen som hänger på planket kan spela efter normala insatser sett till sin spelkassa utan mer än gärna bränner iväg allt på en dubbel med Man Utd -1.5 och Barca -2.5.
Jag inser självklart att det troligtvis skulle vara så - men för att bevisa detta så skulle det vara skoj att anordna en tävling kring detta...

Jag är självfallet medveten om utfallet, men skulle idéen inte vara intressant, menar du...? Så mycket som det whinas på denna sida kring RoKs förehavanden så anser i alla fall jag att intresset torde vara skyhögt...!

Men, men...! Är ni lika fega som RoKarna så...!

/Badass
Gammal 2011-03-22, 22:45   #974

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Jag skulle tycka att det var skitkul! Jag har inget emot rekatochklart.se utan finner det mer som en underhållningssajt där man kan gå in och skratta/gråta åt diverse inlägg.

Vad Holms gör och inte gör, det skiter jag i. Han tvingar ingen att rygga honom, han tvingar ingen att sätta in pengar på de bolag som han gör reklam för. Utan det är upp till var och en, och att kalla honom för både det ena och det andra som vissa gör här finner jag rätt löjligt. Det är liksom inte en massmördare eller våldtäktsman vi pratar om här...

Men när det kommer till seriöst spelande så kan ingen ta rok på allvar, och det förstår vem som helst med lite vett.
Och alla seriösa som en gång hängt där har hamnat här tillslut, och det tackar jag och säkert många andra för.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 22:48   #975
Banned

Trav

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Jag skulle tycka att det var skitkul! Jag har inget emot rekatochklart.se utan finner det mer som en underhållningssajt där man kan gå in och skratta/gråta åt diverse inlägg.

Vad Holms gör och inte gör, det skiter jag i. Han tvingar ingen att rygga honom, han tvingar ingen att sätta in pengar på de bolag som han gör reklam för. Utan det är upp till var och en, och att kalla honom för både det ena och det andra som vissa gör här finner jag rätt löjligt. Det är liksom inte en massmördare eller våldtäktsman vi pratar om här...

Men när det kommer till seriöst spelande så kan ingen ta rok på allvar, och det förstår vem som helst med lite vett.
Och alla seriösa som en gång hängt där har hamnat här tillslut, och det tackar jag och säkert många andra för.

Det är det jag också vill ha sagt - en tävling i vänskaplig anda...! Inget annat! Eller, jo! Vi vill ju se dessa Rokare demolerade, eller hur?

Men en kul tävling skulle det bli!

/Badass
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td