|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-11, 18:40 | #316 | |
Citat:
OT i know, sry. samlar sharps$... kolla in kommentaren till följande artikel (om den finns kvar) så hållar jag mig lite till ämnet iaf. http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8106431.ab
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5) |
||
2010-11-11, 19:48 | #317 |
Nivån på RoK är hög ikväll:
Mongol- 2010-11-11 19:34:08asså serriöst svettig negrrrrrDASE fan blir sjukt lack tiltad varför ska man aldrig kunna vinna nåt sätter 4 matcher på den fmte så går de såklart åt helvete 1,35 odds tog med den som säker sug av mig ååååååååååååååhh fi tttttttttttttt aaaaaaaaaaaaa |
|
2010-11-11, 21:54 | #318 |
http://rekatochklart.se/profile.php?id=6589688
Jag brukar gå in på Rok och kolla om den här killen postat någon ny rek. Är han riktigt på hugget så brukar han kunna öka min skrattprocent per dygn med ungefär 100%, och på så sätt göra min dag. Framförallt gillar jag hans förmåga att gå djupt i sina analyser... Saxat ur en av hans fyrlingar: Fc Barcelona - .2. = 1,42 "Barcelona är mycket bättre lag än vad Köpenhamn är. Barcelona har mycket bättre spelare. Barcelona vill ta 3poäng här idag och det fixar dom. Laget är i en mycket bra form och både messi och villa gör många mål =)." Holms kanske ska ta och rygga killen för att göra sin ROI grön? Eller nä just.. Då tappar han hela sin nish |
|
2010-11-11, 22:23 | #319 | |
Citat:
Saxar: /Sport: Fotboll Land: Olika Odds: 3,47 Bolag: bet365 Spelstopp: 2010-11-10 20:45 Liga: Olika Tips: Trippel Lag: All In Hejsan jag lägger ut denna Mycket fina Trippeln som är väldigt bra här kommer den =) : CESENA - LAZIO - DRAW NO BET - .2. = 1,50 NEWCASLE - BLACKBURN - DRAW NO BET = 1,42 RANGERS - HIBERNIAN - HC 0-1 - .1. = 1,63/ Gillar speciellt att han tog DnB på två av favoriterna men ändå lyckades torska samtliga Cesena gav 4 gånger. Blackburn gav 5 gånger. Hibernian gav 16 gånger. Synd att du inte visade mig honom igår så kunde jag kört en fade-trippel till 320 gånger pengarna |
||
2010-11-11, 23:56 | #320 |
Hehe ja han försöker ju iaf.
Det roligaste imo är att han får positiv feedback på en del av rekarna
2010-11-12, 00:07 | #321 |
Grando från ROK är en speciell människa hahaha
2010-11-12, 00:40 | #322 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
|
2010-11-12, 08:49 | #323 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
Sen att Holms lovar att både betalar böter och ta samma summa för att köpa toapapper för visar väl bara hur mycket stålar R&K drar in från sina loseranvändare? Tror inte Holms sponsrar ur egen ficka direkt. Humor att folk kommenterar om yttrandefriheten också... Sicket pack. Holms är oprofessionell, bloggarna är oprofessionella och deras användare är oprofessionella. R&K är ett vuxendagis för spelmissbrukare.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
2010-11-12, 09:22 | #324 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
Det "fria ordets fanbärare" verkar tydligen tycka att man ska få skriva vad som helst på ett spelforum....Eller vänta, att skriva något nedvärderande om rekatochklart, det kan man ju inte acceptera, men att skriva hatiskt om judar, det går sig an.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fredo (+1) |
|
2010-11-12, 10:51 | #325 | |
Citat:
Tjena Boone! Hoppas att allt är bra med dig ... Jag undrar lite varför du nedvärderar några av killarna som verkligen försöker att kämpa där inne och bjuda på rekar.. På vilket sätt är Slack och PH oprofessionella? Ok just PH att han inte använder sig av Spreadsheet eller liknande är väl inte så bra men dom kämpar och bjuder på fina rekar enligt mig och många andra.. Är också irriterad över ROK:s sätt när dom raderar inlägg trots att det kallas för "klotterplanket", men varför spotta på alla? Att man ser ner på andra och att dom ska va mindre intelligenta bara för att man råkade fastna inne hos ROK är lika uselt som när ROK pumpar ut deras affiliates och raderar bort all kritik.. Fan det räcker med pajkastningen nu tycker jag.. Ni får fortsätta kampanjen mot ROK och Holms om ni vill men låt bli dom andra som försöker bara.. Är ingen kritik mot dig eller Sharps så jag hoppas att ni tolkar det jag skrev rätt nu. Mvh N.G EDIT: Håller med dig att det var dåligt skrivet "kristallnatten" och där får man skylla sig själv att man INTE raderade f!
NHL ÄR INTE LOTTO! [§2.01 länk borttagen /admin] Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-11-12 klockan 10:58. |
||
2010-11-12, 11:04 | #326 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
Hoppas allt är bra med dig också.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
2010-11-12, 13:12 | #327 |
Min favoritbloggare är ändå Wibbe.
http://www.rekatochklart.se/blogpost.php?inlagg_id=3294 wibbe2010-11-12 00:47:01 men hörru nöten. kolla oddsen på alla andra matcher då? norge är så.. det är dom här oddsen. och 1.35 duger helt klart när jag sätter hela min rulle.. sen kan du gärna kolla mina stats på norska ligan.. |
|
2010-11-12, 13:39 | #328 | ||
Sharpest
|
Citat:
Citat:
Spelet lär sitta tror jag faktiskt. Men hans inkompetens och haussande/jinxande sabbar allt vad det oexisterande spelvärdet heter. Han får ta och plugga lite angående HCP om han ska tjäna några stålar på den ligan. |
||
2010-11-12, 13:56 | #329 | |
Citat:
2010-11-12, 14:36 | #330 |
Ja och då kommer vi garanterat få se honom slå sig för bröstet för sitt utomordentliga spel
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
|
||||
Postat av | For | Type | Datum | |
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki | This thread | Refback | 2012-08-19 22:47 | |
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr | This thread | Refback | 2011-03-19 01:01 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:17 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:15 |