Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-01, 13:30   #271
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bookie Visa inlägg
Läs tidigare inlägg.

Eller har man kollat på rekat vad som skrivs i negativ form på Rok, för att sen svara i Sharps forum?
Du kan prova svara på Rok, svaren tas bort inom 10 sekunder. Sharps har aldrig gett sig på någon som inte fällt uttalanden om Sharps. Det är en väsentlig skillnad. Ser det som vår fulla rätt att klargöra angående uttalanden om oss, inte minst för våra besökare så att missuppfattningar inte uppstår.

Tyvärr tycker jag du sprider desinformation när du säger att sharps gett sig på enskilda individer.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:35   #272

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 15
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Du kan prova svara på Rok, svaren tas bort inom 10 sekunder. Sharps har aldrig gett sig på någon som inte fällt uttalanden om Sharps. Det är en väsentlig skillnad. Ser det som vår fulla rätt att klargöra angående uttalanden om oss, inte minst för våra besökare så att missuppfattningar uppstår.

Tyvärr tycker jag du sprider desinformation när du säger att sharps gett sig på enskilda individer.
Javisst är det en låg tröskel när det gäller att skriva bloggnamn eller andra sidnamn på RoK. Man är inte öppen för en dialog. Vad det beror på, vet jag inte.

Det är väl lite högerextremistiskt tänkande? Med tanke på dagens huvudperson... Så kanske det är lika enkelt som 1+1.

Är relativt ny här. Ska kolla runt lite. Gillar uppsamlingen av forum. Men blir lite förvånad när man har en tråd om rekat och klart och sen antalet inlägg.

Måste dra till kneget. Men ha en trevlig dag gubbar!
Bookie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:36   #273
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Bra där Lemasive!

Men även Slack får sig ju en och annan känga. Låt han köra sina matcher. Även om jag personligen har svårt att tänka mig att han rekar allt själv.

Men generellt. Ni kan väl så mycket mer, än att lägga energi på en som tror sig vara furste på en spelsida, eller en som skriver Hooooooooooora vid 0-1 efter 3 minuter, eller nån som...
Såklart, men det handlar ju om en irritation ifrån seriösa människors sida, likaså som inom andra yrken/målgrupper. Det är visserligen onödigt men ibland kan det vara skönt när det har gått dåligt eller man har trist att roas av personer med ett löjes skimmer runt sig.

Det är bara naturligt och ibland sjunker man till andras nivå, det är inte så att jag eller andra på den här sidan med undantag för ett få är bättre än dom på R&K som personer men Sharps levererar ett sunt alternativ med korten på bordet.

Om inte annat så kan jag skriva nästan vad jag vill här i kritik om Sharps eller varför inte länka till http://www.rekatochklart.se/

Liknande inlägg tas bort direkt på R&K för Sharps konkurrerar med R&K hur vet jag inte, men det är inställningen.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:37   #274

Frikeers avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 64
Standard

Citat:
Javisst är det en låg tröskel när det gäller att skriva bloggnamn eller andra sidnamn på RoK. Man är inte öppen för en dialog. Vad det beror på, vet jag inte.

Det är väl lite högerextremistiskt tänkande? Med tanke på dagens huvudperson... Så kanske det är lika enkelt som 1+1.

Är relativt ny här. Ska kolla runt lite. Gillar uppsamlingen av forum. Men blir lite förvånad när man har en tråd om rekat och klart och sen antalet inlägg.

Måste dra till kneget. Men ha en trevlig dag gubbar!
Är det högerextremistiskt att säga vad man tycker och sen låta någon svara?
Gammal 2010-11-01, 13:41   #275

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 15
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frikeer Visa inlägg
Det är ju så det inte är.

Man får inte yttra sig, med diverse sidor, bloggnanm m.m.
Bookie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:48   #276
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Fria ordet? Censurerat och klart raderar det mesta som de inte håller med.
Testa själva att skriva en "gästrek" från sharps och ange sharps så ska ni se hur fort den ryker
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:49   #277
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frikeer Visa inlägg
Han syftade nog på RoK Höger/Vänster-extremt ja det är ju diktaturfasoner i alla fall men varje sida har rätt att styra över vad man tillåter att publicera på sin sida. Dock kan man ju då kritiskt fundera över varför RoK inte sakligt kan bemöta kritiken istället för att tysta ner den.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 14:46   #278

Frikeers avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 64
Standard

Citat:
Det är ju så det inte är.

Man får inte yttra sig, med diverse sidor, bloggnanm m.m.
Jag ber om ursäkt då jag läste fel
Gammal 2010-11-02, 19:31   #279

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Det mest skrämmande med R&K tycker jag inte är bloggarna. De håller ändå en hyfsad klass, och han som rekar NHL är faktiskt riktigt bra.

Men man blir nästan gråtfärdig av att läsa på planket. Folk berättar att de "tryckt fel" och råkat betta 5000 istället för 500.

Någon livespelar nästa lag att göra mål, börjar jubla över målet för att sen inse att laget han spelade på tydligen var det andra laget.

Lägg där till folk som trycker in 1000-lappar på sen sexling med "säkra" innebandymatcher från Norge osv. fyfan.

Jag menar, det är rätt svårt att hylla det där planket som Holms gör när det är fullständigt omöjligt att veta vem man kan lita på, och vem som egentligen är en bra rekare.
Läsarnas rekar är en annan höjdare där något halvfabrikat kommer in och rekar Man Utd hemma mot Stoke till 1.12 med motiveringen. "BANKRÄNTA, ALL-IN!!!!"
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 19:40   #280

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Även om demonrekaren JVK har lämnat RoK och flyttat till en annan tvivelaktig spelsajt,så kan jag inte motstå frestelen att dela med mig av det här inlägget från JvKs gamla blogg på RoK.Här kan vi verkligen snacka om att göra självmål;

19 Juli, 2010, 12:33

Tennis&Idiot nordicbet!

Skriver inte ett skit här idag då jag är fly förbannad påNordicbet de blåser sina kunder på massa pengar. speedway igår och har en levande fyrling där..1 match kvar och den matchen avbryts med 1 heat kvar pga regn..Hemmalaget leder med 6p och de beslutar att skita i ett sista heat då de hävdar att bortalaget ej kan komma ikapp. Det är iof sant MEN vi som sitter på över/under en viss poäng eller hcp spel som fortfarande lever då?? Vad händer med dessa?? Jo ALLA bolag utanNordicbet voidar spelen.Nordicbet vägrar att göra det och snor ju på så viss ett x antal k ifrån mig..1a gången?? NEJ verkligen inte. Jävla skit bolag som ska ha så mycket galla spytt över sig så de ej reser sig igen.

Det är ju samma sak som om man skulle spela över 2.5 mål i en fotbolla match och de blåser av den i 75 min eller spela hcp i tennis -3.5 game och resultatet är 6-4 5-4 40-0 och då avbryts matchen. Resultatet blir ju då VOID?? Så jävla sjukt!!

Holm står du bakomNordicbet när de gör såhär?? Du har ju liksom dem på din sida.

http://www.rekatochklart.se/blogpost.php?inlagg_id=2116 (inlägget i sin helhet)

Senast redigerad av eddieh den 2010-11-02 klockan 19:48.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 19:53   #281

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Det bästa med den där episoden var att JvK fortsatte att spela på Nordicbet, med motiveringen "Skönt att råna dem"...

Jag undrar vem som rånade vem i slutet.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 20:01   #282

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Det bästa med den där episoden var att JvK fortsatte att spela på Nordicbet, med motiveringen "Skönt att råna dem"...

Jag undrar vem som rånade vem i slutet.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 20:26   #283

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Var ju som jag skrev i chatten tidigare, kollar man planket verkar det ju som om folk inte spelar nåt annat dubblar, tripplar osv och drar på med värsta insatsen på det och gråter ut som satan när det inte sitter. Nivån på regulars samt som Shoreline så fint uttryckte det halvfabrikaten är inte speciellt hög, varken till sättet att skriva eller sättet att spela.

Sharps für alle
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 20:34   #284

Sharp$: 6663
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Sharps für alle
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-03, 03:27   #285

Grovbenstommes avatar

Sharp$: 1665
Standard

Jag har inget problem med folk som göder bolagen med pengar, tvärtom.

Jag har dock problem med folk som Holms.
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td