Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-28, 19:33   #256

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 316
Standard

Bloggaren RH34 måste nog jobba för bolagen... Skrämmande statistik och nån måste räkna killens vinst %.

Kan va ett fall av bedrägeri rent ut sagt
SoFo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 19:46   #257

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6663
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SoFo Visa inlägg
Bloggaren RH34 måste nog jobba för bolagen... Skrämmande statistik och nån måste räkna killens vinst %.

Kan va ett fall av bedrägeri rent ut sagt
Jag tror att någon skrev om att han satt ett av sina 10 senaste spel. Det är ju inte jättebra...
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 20:02   #258
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

I've been cheated by you since I don't know when
So I made up my mind, it must come to an end
Look at me now, will I ever learn?
I don't know how but I suddenly lose control
There's a fire within my soul
Just one look and I can hear a bell ring
One more look and I forget everything, o-o-o-oh

Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again?
My my, just how much I've missed you
Yes, I've been brokenhearted
Blue since the day we parted
Why, why did I ever let you go?
Mamma mia, now I really know,
My my, I could never let you go.

I've been angry and sad about the things that you do
I can't count all the times that I've told you we're through
And when you go, when you slam the door
I think you know that you won't be away too long
You know that I'm not that strong.
Just one look and I can hear a bell ring
One more look and I forget everything, o-o-o-oh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+5)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 13:40   #259

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Underbara JvK...

"Ny helg och massa tennis igen. Igår var en mycket lyckad dag och det mesta satt, tyvärr kom inte spelen upp i tid pga att jag ej var hemma under fm"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+5), Kalle (+1), timadolf (+1)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 14:48   #260

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Underbara JvK...

"Ny helg och massa tennis igen. Igår var en mycket lyckad dag och det mesta satt, tyvärr kom inte spelen upp i tid pga att jag ej var hemma under fm"
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 16:16   #261

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Lite nostalgi ändå. Besökte r&k för länge sedan, långt innan man kände till begrepp som ROI. Kommer dock ihåg att jag tidigt reagerade på att hans rekar nästan alltid hade sjukt låga odds i stil med 1,2-1,4.

Tror de flesta lämnar R&k så fort de får lite koll på betting och slutar ser det som ett lördagsnöje.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-31, 10:07   #262
Wej

Wejs avatar

Sharp$: 264

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Underbara JvK...

Hahaha, you made my day!
Gammal 2010-11-01, 12:52   #263

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 15
Standard

Läser en del inlägg här om spelare på RoK.

Ibland så kan man väl inte hålla sig för era kommentarer angående enskilda spelare. Men grabbar...

Dra inte alla över samma kam. Det finns bra killar där med. Köper att man har åsikter om RoK som sida. Men ni framstår ju lite som R.Baggio kopior själva, när ni börjar skriva opassande kommentarer om enskilda individer som inte får chansen att försvara sig.
Bookie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:03   #264

fuzzy_s avatar

Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bookie Visa inlägg

Ibland så kan man väl inte hålla sig för era kommentarer angående enskilda spelare. Men grabbar...

Dra inte alla över samma kam. Det finns bra killar där med. Köper att man har åsikter om RoK som sida. Men ni framstår ju lite som R.Baggio kopior själva, när ni börjar skriva opassande kommentarer om enskilda individer som inte får chansen att försvara sig.
Håller med dig till viss del. Men till skillnad från RoK så har faktiskt här alla en chans att försvara sig, det är bara att komma hit och skriva. Det är tom. så att vi applåderar de som kommer hit och försvarar/disskuterar/argumenterar, så länge dem gör det på ett bildat sätt.
Gammal 2010-11-01, 13:07   #265

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1322
Standard

Jag kände intr till rekat och klart för ett par veckor sedan och utan denna tråden skulle jag glömma dem igen... så sluta skriv!
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:15   #266

Standard

Det är ju inte så att flera spelare söker på nätet för att kolla om någon skriver negativt om dem.

Vissa uttalanden blir lite för mycket av obefogad kritik. Man vet redan vilka som kan betting, och vilka som sitter där som s.k socialt sällskap.

Tror inte en "seriös" spelare snubblar in här och granskar raderna om RoK och dess forumanhängare.

Jag känner till flera killar som är väldigt trevliga att dela åsikter med när det gäller spel. Sen är jag fullständigt med er om enskilda individer. Man ser dem ganska tydligt. Genom att dom återkommer hit för att försvara sig.

Men låt spelandet isig få tala. Det är ju de betting handlar om.
Gammal 2010-11-01, 13:18   #267
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Det är ju inte så att flera spelare söker på nätet för att kolla om någon skriver negativt om dem.

Vissa uttalanden blir lite för mycket av obefogad kritik. Man vet redan vilka som kan betting, och vilka som sitter där som s.k socialt sällskap.

Tror inte en "seriös" spelare snubblar in här och granskar raderna om RoK och dess forumanhängare.

Jag känner till flera killar som är väldigt trevliga att dela åsikter med när det gäller spel. Sen är jag fullständigt med er om enskilda individer. Man ser dem ganska tydligt. Genom att dom återkommer hit för att försvara sig.

Men låt spelandet isig få tala. Det är ju de betting handlar om.

Hur ska vi göra det när vi har stats på våra spel och bara en på R&K har det?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:23   #268
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Citat:

Mig veterligen har sharps inte skrivit kommentarer om några enskilda individer som inte själva varit först ut att skriva kommentarer om Sharps så jag förstår inte vad du syftar på, har du några exempel på det du nämner?
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:23   #269

Standard

Bra där Lemasive!

Men även Slack får sig ju en och annan känga. Låt han köra sina matcher. Även om jag personligen har svårt att tänka mig att han rekar allt själv.

Men generellt. Ni kan väl så mycket mer, än att lägga energi på en som tror sig vara furste på en spelsida, eller en som skriver Hooooooooooora vid 0-1 efter 3 minuter, eller nån som...
Gammal 2010-11-01, 13:25   #270

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Mig veterligen har sharps inte skrivit kommentarer om några enskilda individer som inte själva varit först ut att skriva kommentarer om Sharps så jag förstår inte vad du syftar på, har du några exempel på det du nämner?
Läs tidigare inlägg.

Eller har man kollat på rekat vad som skrivs i negativ form på Rok, för att sen svara i Sharps forum?
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td