Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-23, 08:16   #2236

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Samma sak med flashbaserade spelsidor. Går fetbort!.
Visst går det att göra en "modern" sida men plattformen som vi använder är vbulletins forum. De senare versionerna 4 (och nu även 5 som finns i beta) har varit så problemfyllda att vi valt att stanna kvar på något som är stabilt och laddar fort utan att ha någon downtime.
Bara se på Pinnacle, hur härlig är inte deras site att använda jämfört med betsson/unibet osv?
Allt som har med flash att göra går bort, de tär djävulens påfund.
Vet faktiskt inte vilket språk Bet365's sida är på, men deras layout + funktionalitet är ju världsklass. Sökfunktion som saknas bara.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-23, 10:27   #2237

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Vet faktiskt inte vilket språk Bet365's sida är på, men deras layout + funktionalitet är ju världsklass. Sökfunktion som saknas bara.
Bet365 är 100% flashbaserad och jag måste hålla med KP om att det är djävulens påfund.

Flash är både segt, minneskrävande och energikrävande (för oss som kör laptops). Det finns absolut inget som man kan göra med flash som inte går att göra med vanlig html för vanliga bettingsidor. Faktum är att html oftast är snabbare än flash. Bet365 var mycket bättre innan de gick över till flash. Deras sida går att göras i vanlig html med exakt samma funktionalitet.

Det hela handlar om tyvärr om bettingsidornas okunskap och att folk som utveckar webbsidor i flash lever kvar i början av seklet där det var "coolt" med flash.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5), Shell Peppe (+1)

Senast redigerad av Persa den 2012-10-23 klockan 10:58.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-30, 18:16   #2238
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

haha jag tror inte mina ögon!

http://rekatochklart.com/blogg/Stall%20RK/9587/

all in oxfile.. bankränta av något
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-30, 20:22   #2239
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dny Visa inlägg
haha jag tror inte mina ögon!

http://rekatochklart.com/blogg/Stall%20RK/9587/

all in oxfile.. bankränta av något
Resultat: http://classic.atg.se/ResultatServle...Type=VP&race=1

Tror ni det finns värde i att spela emot denna häst som bara får döda pengar på sig av alla RoKare?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-30, 20:25   #2240

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Citat:

Tror ni det finns värde i att spela emot denna häst som bara får döda pengar på sig av alla RoKare?
Without a doubt

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-30, 20:56   #2241

Pohjans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:

Tänkte precis det oxå.. Men man kan inte spela emot på betfair eller kan man göra det ngn annanstans? Nu blev den ju 5a av 8 hästar och ändå ganska stor favorit..

Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 19:35   #2242

Jiddischs avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 317
Standard

Kör mitt första inlägg här. Har nu tagit mig igenom tråden till slut. Tack för underhållningen! Om jag känner mig nere ska jag använda den här tråden.
Så tack alla för citaten från RoK. Hoppas tråden inte dör ut.
Jiddisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 19:53   #2243

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2005
Standard

Citat:

Ha, ha, ha...dom kommer att spela ner häststackarn om så nästa lopp är själva Elitloppet. Detta får man nog hålla ögonen på.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 20:33   #2244

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Välj sport: Långtids-spel: TobbeTillbaka till rekarna
Sport: Välj sport
Land: Sverige
Odds: 2
Bolag: bet365
Spelstopp: 2012-12-04 18:00
Liga: Efterlyst
Tips: Tips / Över/Under
Lag: Långtids-spel: Tobbe
Hej!

Fint värde på detta tycker jag.

Nivx var som sagt endast ett alias och ytterst få visste vem han var IRL så att säga... De som visste det var troligen dem bakom denna sida vilket medför att värdet på vem som skickade mailet måste ligga på Tobbe här..

En outsider skulle kunna vara Master, som ville undanröja andra konkurenter så att hans målspel i basket fick mer publicitet, men jag tror han har fullt upp med att onanera till Night Elfs på world of warcraft just nu, så hans odds på 5x får sig endast en liten, liten peng.

8/10 spelas dock på Tobbe!

Rygga och vinn!

Haters gonna hate thats what makes me stronger .//Master
ForzaGlennn - 04 December, 2012, 12:01

ForzaGlennn2012-12-04 12:31:50I mina ögon helt klart , hoppas den hamnar i den fliken )
OQlirar2012-12-04 12:29:41Är detta "Dagems bästa spel?"

OQlirar2012-12-04 12:29:21HAHAHAHA. Snygg rek.

R.Baggio2012-12-04 12:12:20Jag kan utesluta Master, finns inte en chans i helvetet han skulle lyckas chansa in 26 av 30 spel. de finns bara inte. =)

DrDennis2012-12-04 12:08:09Hahahaha

R.Baggio2012-12-04 12:06:27AHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHAHAHHAHAAH
hahahahahahahahahhaahhahahaahhahahaahah irl dööör

Ahmanvafan2012-12-04 12:05:58HAHA du är ju gött sne asså

Länk till själva reken som gav 65 års bannlyssning enligt rekarens twitter acount!
http://www.rekatochklart.com/rekar/20073/

----------------------------------------------------------------------

Det är alltså en rek om RoK fenoment NivX som har försvunnit! Han var mannen som blev legend hos Holms efter en bra streak med 22 av 24 spel (eller något liknande) där han enbart spelade med köpta linor och oftast favoriter (eget antagande eller så har jag läst RoK texterna klart fel)
Tydligen ska han ha blivit mordhotad av någon som visste vem han var men efter att ha läst C4E (Chelsea4evers, före detta rekar . se profil) twitter så verkar det som att han hade skickat dödsmailet till sig själv för mailet hade exakt samma stavfel och dylikt som NivX brukar ha när han skriver. Ovanstående rek verkar bara göra det försvinnande ännu mera konstigt.

Nu undrar jag är det någon som kan fylla luckorna i min berättelse eller ta allt från början, skulle vara kul att kunna veta hela händelse förloppet.

Senast redigerad av kusagwa den 2012-12-04 klockan 20:35.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 17:58   #2245

Standard

Holms byter bolag från Pinnacle på en användares rek till ett bolag som får Bet365 att verka som toppbolag i Asien

Sport: Fotboll
Land: Europa
Odds: 1,82
Bolag: bet-at-home här ska det stå Pinnacle
Spelstopp: 2012-12-05 20:45
Liga: Champions League
Tips: Över 2.5
Lag: Man Utd - Cluj
Dags för min första rek här på RoK.

Man Utd är klara gruppsegrare och har ett derby som väntar i helgen. Man möter Man City på söndag i en match som kommer bli viktig. Stjärnor som RvP,, Ferdinand, Scholes, Giggs och Carrick är spelare som inte kommer starta troligtvis. Lägg därtill Vidic, Anderson, Nani, Kagawa som är skadade. Men Rooney startar om man får tro Ferguson som tycker att han behöver matcher för att behålla sin form som han hade i helgens match mot Reading. Med Rooney, Welbeck och Chicharito där framme som det kommer bli ikväll känns riktigt vasst och alla 3 vill visa att man vill ha speltid i helgens derby. Defensiven känns lite halvtaskig, med Buttner, Jones, Smalling och Rafael som troligtvis kommer få spela idag, alternativet är att Wooton får chansen istället för Rafael så att Smalling flyttas ut. Mittfältet kommmer troligtvis innehålla 2 kreativa mittfältare i Cleverley och Powel som jag tror kommer få chansen idag då han stod för en rikigt bra insats mot Galatasary.

Cluj måste gå för seger om Galatasaray tar poäng borta mot Braga som jag tror dom kommer göra, så det kommer bli full fart framåt för Cluj ikväll! Man måste alltså ta mer poäng än Galatasaray för att gå vidare från gruppen. Man har väldigt starka omställningar som United fick känna på i borta matchen senaste. Man saknar inga speciella spelare ikväll och deras skyttekung Pedro kommer starta.

Bägge lagen är gruppens mest målrika lag framåt med 9 respektiva 8 mål framåt var. United vann borta matchen med 2-1 efter 2 mål av RvP som troligtvis vilas ikväll för att andra ska få chansen. Och jag tror att det minst blir 3 mål i denna matchen.

United med en stark elva framåt och en liten matchotränad backlinje som troligtvis kommer släppa in mål som man alltid gör nu för tiden.

4/5 U på Ö2.5mål till 1.82@Pinnacle här står det rätt

// VSudden
Gammal 2012-12-05, 21:21   #2246
KP
Sharpest

KPs avatar

Sharp$: 45582
Standard

Fyfan, det där var riktigt uselt och lågt. Byta bolag på en REK till ett man har affdeal på. Puke!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 22:05   #2247

Standard

Citat:
Fyfan, det där var riktigt uselt och lågt. Byta bolag på en REK till ett man har affdeal på. Puke!
Det som är ännu roligare är väl att exakt samma rek finns på bettingsweden . se och där står det Pinnacle så det är enkelt att kolla in vad Holms har gjort. Vad tycker du själv om detta Victor? För det är väl du som nickar Suddenduss (eller något liknande) här på sharps? Om jag inte har läst fel tidigare i denna tråden så nämns liknande händelser.
Gammal 2012-12-05, 22:07   #2248

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Undra vad som hände med kommentaren jag gav Holms i kommentarerna under reken....glömde bort att kolla.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 23:47   #2249
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Sharp$: 9728
Standard

Lär nog inte vara första eller sista gången det händer. Börjar pengarna tryta för Tobbe?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 16:45   #2250

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Är det nagon som har kolla pa hur mycket pengar Holms gör pa Rekat? Han verkar ju inte ha ett vanligt jobb ivf, samt sa är han ju ständigt pa resande fot, sa pank kan han ju omöjligt vara.

Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td