|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-07-13, 12:41 | #2176 | |
Sharpest
|
Citat:
Förutom PM så postades det även ett gäng inlägg/trådar på forumet, även dessa togs bort. Däremot är det rätt ovanligt att någon utomstående utan anknytning/koppling till en viss produkt/sida ska börja spamma. Om inte Du så troligtvis någon utav dina arbetskamrater/delägare. Men självklart är det inget man går ut och erkänner officiellt. Annars är vår hållning på Sharps att det är inga problem att nämna andra sidor/tjänster/företag vilket ni även kan se att det görs i många trådar men dessa ska vara inom ramar utav forumets regelverk. En vacker dag kommer ni säkert att lyftas från spärren men tills vidare kommer ni tyvärr att ligga kvar där. |
|
2012-07-15, 18:49 | #2177 | |
Citat:
2012-07-19, 17:40 | #2178 |
göte- 2012-07-19 17:25:50Jag fick jävla full utbetalning för MFF nu går jag all in på famagusta
2012-07-19, 21:14 | #2179 |
rekar . se går verkligen mer emot att bli en RoK copycat. Det måste vara en av de mest undermåliga rekar som jag läst speciellt av en som ska gå plus på sitt spelande (tror dock inte han gör det). Märks att Stoppoloss har varit på RoK innan.
"Litet kort speltips inför kvällens EL kval mellan Slovan Bratislava och Videoton FC. Känns som vi har ett litet överodds här på Videoton som står i 5.21 på Pinnen. Det Ungerska laget kom 2.a i ligan förra säsongen, man hamnade efter Debrecen men avslutade ligan riktigt starkt med 8 raka vinster!! Här om veckan slog man Debrecen i super cup finalen efter straffar. Senast spelade laget 2-2 mot Partizan. Så laget har alltså 10 raka utan förlust. Fint anfall med perisic och Nikolic som gjorde 12 resp 18 mål förra säsongen. Nikolic hamnade 2.a och Perisic 6.a. Videoton har även den rutinerade anfallaren Sandor Torghelle men har ingen info om truppen till ikväll. Känns dock lovande när man går igenom listan där man hittar spelare från Brasilien, portugal, Spanien osv.. Slovan Bratislava vet jag inte mkt om mer än att man spelar i en betydligt sämre liga.. Men med dom oddsen vi får på Videoton så spelar det mindre roll. Slovan lär knappast vara så mkt bättre än Videoton som oddsen visar. Vi testar. 1 unit på Videoton rak (5.21) 3 units på Videoton +1(1.65) alltså pengarna tillbaka vid förlust med 1 boll." Kul sen att nån har kommenterat på den undermåliga reken i deras "speltavla" "Till Stoppoloss, du har ett ganska stort fel i din text. Du påstår följande "Slovan Bratislava vet jag inte mkt om mer än att man spelar i en betydligt sämre liga.." .Kolla gärna fakta innan du kommer med en sådant här påstående. Enligt UEFA:s ranking så ligger Slovakien på plats 25 bland Europas ligor när det kommer till nivån på ligorna medan Ungern ligger på plats 32." Den kommentaren säger mkt. |
|
2012-07-20, 07:40 | #2180 | |
Citat:
Problemet skulle man i så fall kunna tänka sig är att rekarna inte förhandsgrandskas, så att undermåliga rekar skulle sorteras bort. Men det tycker jag nog inte är ett problem. Så gör man ju inte på sharps heller. Skillnaden är väl möjligen att sharps har ett annat flöde av rekar, så undermåliga rekar här får kritik i tillhörande tråd, medan undermåliga rekar på den andra sidan försvinner i mängden. Jag skulle snarare önska att användarna på rekar fick rätta sina rekar eller att de kunde betygsättas, så att man snabbt kan få en uppfattning om vilken kvalitet en användare håller över lag på sina rekar. Just nu går det bara att se att en användare lagt upp 22 rekar, men det säger ju INGENTING om huruvida personen har någon som helst skicklighet. Slutligen vill jag bara få in att något som skiljer sig mot RoK är att man faktiskt har lite kvalitet på några av sina bloggar. Jag har inte koll på alla, men åtminstone behar och chelsea4ever tycker jag visar upp stor kunskap. |
||
2012-07-20, 16:40 | #2181 | |
Citat:
Och sen hur kan ett lag bli bättre bara så där utan vidare motivation bara för att några sydamerikaner och andra icke ungrare spelar i laget? Ska man motivera på det sättet så borde väl MFF vinna det mesta i Allsvenskan då de (enligt wikipedia) har 2 brassar, 2 danskar och 1 holländare i truppen. Men som sagt borde med det undermåliga rekarna och skojarna och försök hålla bättre kvalite på rekarna från användarna så ska rekar . se nog kunna undvika RoK:s öde. Fram med fler behar och C4E helt enkelt. |
||
2012-07-21, 02:53 | #2182 | |
Citat:
/Behar Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+10) |
||
2012-07-23, 12:29 | #2183 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
Spelar ju inte så stor roll när Rekarnas spel är fyllda med faktafel och amatörmässiga gissningar (Stopoloss).
Jag hade en förhoppning om att det skulle kunna bli en sida där man som rekare var tvungen att under lång tid ha uppvisat plussiffror. Hade ni lyckats med det så hade ni kunnat bli riktigt bra. Men som flera redan sagt så försvann trovärdigheten när man tar in pajasar från RoK. Senast redigerad av Overplayer den 2012-07-23 klockan 12:33. |
2012-07-28, 23:44 | #2184 |
Vissa tipsar ju om att spela på träningsmatcher... Sjukaste Big NO NO som finns!
2012-07-29, 18:03 | #2185 |
Hallå i stugan!
Ser att det blivit debatt om vår sida och jag måste säga att jag tycker en del kritik är onödigt hård. Att fälla kommentarer som "Tappat hoppet på sidan" osv känns väldigt naivt, för nu måste vi ju komma ihåg att rekar . se har varit aktiv i 2 månad. 2 ynka månader. Sidor som Sharps och R&K har varit giganter inom bettingvärlden sedan länge och i mitt tycke är vi på bara två månader en ofantligt mycket bättre site än r&k när det kommer till att leverera bra speltips och fina resultat. Att plocka bort dåliga rekar och finjustera spreadsheetet känns som problem modell mindre om man ska se det hela ur ett stort perspektiv. Jag vet att behar o de andra som jobbar med sidan justerar den varenda dag utifrån användares och andras tycke och tankar, så det lär ske snarast! Jag är fullt medveten om att vi självklart är långt ifrån en komplett bettingsite, men återigen är 2 månader ingenting. Ge det lite tid så tror jag absolut vi kommer kunna ta oss ganska långt, för det finns mycket kunskap hos många av oss. Tack för tankar och konstruktiv kritik, lycka till med bettingen alles! |
|
2012-07-29, 19:55 | #2186 |
Ett tips (om ni är vinnande) är ju att använda RoK's affelänkar när/om ni skapar nya konton och på så sätt sabba deras intäkter
|
|
2012-07-30, 02:19 | #2187 | |
Citat:
|
||
2012-07-30, 05:47 | #2188 |
Läge för Anna Skipper att göra ett hembesök? Riktigt manliga tofflor på Baggio
|
|
2012-08-05, 14:35 | #2189 | ||
Citat:
Citat:
|
|||
2012-08-05, 16:47 | #2190 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610Tennis 2015 Stats: 81 - 118 - 5 ROI: 103.27% Vinstprocent: 40.70% |
Hittills alla fel i på femlingen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1) |
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
|
||||
Postat av | For | Type | Datum | |
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki | This thread | Refback | 2012-08-19 22:47 | |
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr | This thread | Refback | 2011-03-19 01:01 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:17 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:15 |