Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-08, 02:02   #2161

martinssons avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Aiimar90
-2012-07-07 22:20:13

Nu är jag tiltad som fan.
Tänkte dunka på 5 lax på denna trippel;

Vasalund - akropolis 1 (1.33)
Elfsborg - mjallby 1 (1.43)
Örebro sk - Malmö ff 2 (1.70)

Odds: 3.23

Tankar/synpunkter/tips?!
Uppskattar alla svar
Vadå, det är väl det perfekta att göra när man är tiltad som fan
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 21:30   #2162

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 580

Elitserien 2012/2013
Stats: 44 - 28 - 0
ROI: 123.13%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Samma människor som ligger bakom ********* eller?
WhyNot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 11:51   #2163

Pohjans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WhyNot Visa inlägg
Samma människor som ligger bakom ********* eller?
Fattar inte vad du menar? Ligger bakom vad?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Norrman90 (+1)
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 12:41   #2164
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Fattar inte vad du menar? Ligger bakom vad?
www.rekatochklart.nu kanske?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 17:40   #2165

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 580

Elitserien 2012/2013
Stats: 44 - 28 - 0
ROI: 123.13%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Hmm, verkar som om mitt inlägg censurerades! Rekar. Se heter sajten i alla fall..
WhyNot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 19:34   #2166
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WhyNot Visa inlägg
Hmm, verkar som om mitt inlägg censurerades! Rekar. Se heter sajten i alla fall..
Deras sida fick vi tråkigt nog censurera när de försökte sig på att mass-PM:a massa användare med att gå till deras sida.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 19:54   #2167

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Deras sida fick vi tråkigt nog censurera när de försökte sig på att mass-PM:a massa användare med att gå till deras sida.
Är det emot reglerna då?
Låt blir censur och varna/banna användare som bryter mot reglerna isf.
Gammal 2012-07-12, 20:05   #2168
KP
Sharpest

KPs avatar

Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Är det emot reglerna då?
Låt blir censur och varna/banna användare som bryter mot reglerna isf.

Citat:
2.01. Reklam, annonsering samt värvning utav medlemmar är förbjudet
Den som postar reklam (spam) i forumet blir avstängd, utan förvarning. Det är inte tillåtet att använda diskussionsforumet för privat eller kommersiell annonsering, som exempelvis köpes- och säljes-annonser eller kontaktannonser.
Det är inte heller tillåtet med värvning utav medlemmar i någon form (t.ex. via privata meddelanden, kommentarer, chat, forum). Som värvning räknas även affiliateverksamhet, pyramidspel, få medlemen att registrera sig på en sida eller ta kontakt med en medlem för att diskutera en konkurrerande verksamhet till Sharps.se.

Undantag:

Det är tillåtet att ha en länk till sin egen webbplats eller blogg i sin signatur, om den är INTE är kommersiell (dvs vinstdrivande). Vinstdrivande sidor kan vara sidor som får betalt för antal besök, har annonser hos sig eller annat som leder till att sidan kan få en ekonomisk kompensation.
Det är tillåtet att nämna företag, bloggar och konkurrerande hemsidor i diskussioner så länge inte huvudsyftet är att marknadsföra dessa och det är relevant för diskussionen.
Klart det är emot reglerna att spamma en massa användare med att besöka en speciell sida.

Nej de ska ligga kvar på censuravdelningen tills de börjar behärska sig och marknadsföra sig på ett vettigt sätt.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 21:09   #2169

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Synd att den håller på att bli precis som RoK när de faktiskt har cappers (tänker på C4E) som inte myttar ala R. Baggio style hela tiden och som har ett positivt ROI efter hundratals spel och som klarar av att lägga spel utan att vartannat spel är ett MAXSPEL och all in fläskfile.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 21:17   #2170

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Klart det är emot reglerna att spamma en massa användare med att besöka en speciell sida.

Nej de ska ligga kvar på censuravdelningen tills de börjar behärska sig och marknadsföra sig på ett vettigt sätt.
Behar här från Rekar.

Jag är ganska säker på att ingen från oss har mass-PM:at till era användare att de ska gå till våran sida. Skriv gärna från vilken användare eller en print så lovar jag er att personen skall illa kvickt bort från oss.
behman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 21:19   #2171

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Synd att den håller på att bli precis som RoK när de faktiskt har cappers (tänker på C4E) som inte myttar ala R. Baggio style hela tiden och som har ett positivt ROI efter hundratals spel och som klarar av att lägga spel utan att vartannat spel är ett MAXSPEL och all in fläskfile.
Tala om för mig exakt hur vi håller på och bli som ROK? Alla våra bloggare redovisar alla sina spel med bra resultat.
Gammal 2012-07-12, 21:40   #2172

Standard

Du vet väl om att det finns flera än bloggarna som lägger ut rekar. Kanske borde nämnt alla bloggarna då men tog C4E som exempel då jag brukar rygga han oftast. Där har du rätt.

Men har du väldigt fel:
Exempel på två rekar från medlemmar på eran sida:
Daugava vann på bortaplan med 1-0 och är i grunden en aning bättre än sin motstånadare. Tror man vinner även hemma, 1-0 eller 2-0. 2.00 är helt ok på detta! Lycka till den som ryggar

Nicki Pedersen - Michael J. Jensen
jag tror inte jensen kör in mera poäng än pedersen han har aldrig klarat det tidigare så varför skulle han göra det i dag
Nej detta klarar Nicki Pedersen och jag går in tungt med max insats

Läs de motiveringarna och säg att de inte går i ROK:s fotspår. På sharps så slängs rekar med så korta och undermåliga motiveringar direkt i papperskorsningen.

Även fast hans sheet må vara grönt (tänker på en av era bloggare) så luktar det ROK lång väg när man går in med maxspel på odds som 1.29, 1.35 och 1.37. Iden om ett sheet med bara maxspel må i sig inte vara fel eller dålig men däremot så är många av de odds som han lägger spelen väldigt låga. Att lägga maxspel på odds som 1.91 eller 2.25 om man anser att de oddsen är värda den insatsen är det inget fel med men maxspel på odds som 1.29 är fel.

Nu har jag inte varit inloggad på ********* sedan början av EM då jag blev ytterst besviken på erat spreadsheet och när man skulle skriva rekar. Man kunde inte välja vilket bolag som man ville och bolag som till exempel 188Bet och SBOBet (bolag som du själv använder i dina rekar Behar) saknades utan spelade man på dom fick man välja annat under bolagsfliken (luktar affi lång väg ). Och det fanns ingen halvpush funktion vilket alla andra spreadsheets har (till exempel sharps.se, spreadsheet.se och spelboken.se) och vilket alla andra seriösa aktörer har (ovannämnda).
Gammal 2012-07-12, 22:32   #2173

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Du vet väl om att det finns flera än bloggarna som lägger ut rekar. Kanske borde nämnt alla bloggarna då men tog C4E som exempel då jag brukar rygga han oftast. Där har du rätt.

Men har du väldigt fel:
Exempel på två rekar från medlemmar på eran sida:
Daugava vann på bortaplan med 1-0 och är i grunden en aning bättre än sin motstånadare. Tror man vinner även hemma, 1-0 eller 2-0. 2.00 är helt ok på detta! Lycka till den som ryggar

Nicki Pedersen - Michael J. Jensen
jag tror inte jensen kör in mera poäng än pedersen han har aldrig klarat det tidigare så varför skulle han göra det i dag
Nej detta klarar Nicki Pedersen och jag går in tungt med max insats

Läs de motiveringarna och säg att de inte går i ROK:s fotspår. På sharps så slängs rekar med så korta och undermåliga motiveringar direkt i papperskorsningen.

Även fast hans sheet må vara grönt (tänker på en av era bloggare) så luktar det ROK lång väg när man går in med maxspel på odds som 1.29, 1.35 och 1.37. Iden om ett sheet med bara maxspel må i sig inte vara fel eller dålig men däremot så är många av de odds som han lägger spelen väldigt låga. Att lägga maxspel på odds som 1.91 eller 2.25 om man anser att de oddsen är värda den insatsen är det inget fel med men maxspel på odds som 1.29 är fel.

Nu har jag inte varit inloggad på ********* sedan början av EM då jag blev ytterst besviken på erat spreadsheet och när man skulle skriva rekar. Man kunde inte välja vilket bolag som man ville och bolag som till exempel 188Bet och SBOBet (bolag som du själv använder i dina rekar Behar) saknades utan spelade man på dom fick man välja annat under bolagsfliken (luktar affi lång väg ). Och det fanns ingen halvpush funktion vilket alla andra spreadsheets har (till exempel sharps.se, spreadsheet.se och spelboken.se) och vilket alla andra seriösa aktörer har (ovannämnda).
Vår utgångspunkt har hittills varit att vi som ger ut "officiella" spel från sidan ska göra det bra. Du har rätt i att vi inte har speciellt höga krav på hur ett användarspeltips ska skrivas och kanske är det något vi bör se över om folk tycker det förlöjligar sidan.

Har egentligen ingen större kommentar angående stycket om maxspelen men jag håller med dig till viss del.

När vi skapade sidan missade kodaren att lägga in "annat" under bolag. Det fick vi också feedback om och efter det finns nu också det alternativet (och även bland annat de bolagen du nämner). Den rättningsfunktionen i sheetet är på gång.

Tack för den konstruktiva kritiken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Norrman90 (+1), PalleKuling (+1), Overplayer (+1)
Gammal 2012-07-13, 08:40   #2174

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av behman Visa inlägg
Vår utgångspunkt har hittills varit att vi som ger ut "officiella" spel från sidan ska göra det bra. Du har rätt i att vi inte har speciellt höga krav på hur ett användarspeltips ska skrivas och kanske är det något vi bör se över om folk tycker det förlöjligar sidan.

Har egentligen ingen större kommentar angående stycket om maxspelen men jag håller med dig till viss del.

När vi skapade sidan missade kodaren att lägga in "annat" under bolag. Det fick vi också feedback om och efter det finns nu också det alternativet (och även bland annat de bolagen du nämner). Den rättningsfunktionen i sheetet är på gång.

För att det inte ska bli dålig stämning så ska jag säga att grund iden med sidan är bra och ni har bra rekare (vilket ROK inte har) och att jag är inne och läser där ofta. Men bra att ni har ändrat och håller på att ändra sämre saker med sidan. Det uppskattas
Gammal 2012-07-13, 11:46   #2175

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av behman Visa inlägg

Tycker du ska ha cred för att du besvarar kritiken. Jag önskar er all lycka till och hoppas ni lyckas. Dock försvann lite av trovärdigheten för mig när ni tog in Stopoloss som rekare som varit en känd pajas som uppvisat minusresultat under många år och som tidigare haft en förmåga att fuska med sina siffror och där röda spel försvunnit från statistiken. Skulle ni hitta en linje där ni bara hade rekare som höll väldigt hög klass tror jag det kommer bli en stor framgång för er. Sedan vet jag inte heller om det är till er fördel när det är Master (16år) och Baggio som hörs mest hos er, även om det kanske inte är något ni kan styra över. Hur som helst önskar jag er bara väl och lycka till.

Btw undrar när Holms kommer in och besvarar ev kritik? Nej just ja han har fullt upp med att räkna pengar:

ValenciaCF
- 2012-07-12 23:24:29
I längden går man aldrig plus :( lika bra att lägga ner eller lasta alla pengar på ett spel.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-07-13 klockan 11:49.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td