Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-18, 13:58   #2116

fiddes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1423
Standard

JVK är passe´ en ny stjärna har tagit vid

Memnon's blogg
Linköping-Tyresö FF
Dagens rek kan bara inte gå fel. Tyresö FF är bara SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE och ska ta hem detta säkert och komfortabelt. Marta hängde i premiären och snittar över 1 mål/match i damallsvenskan. Idag blir det inte annorlunda. Linköping fick en pinne med sig mot satsande Kristianstad i förra omgången där det blev 1-1. Tyresö vann med 7-0 hemma i premiären.

De kommer att gasa på idag också!

Tyresö rak 2:a @ 1,53

Tyresö -1 @ 2,20

Dessa odds hittas på SVS.

Jag lirar båda där första spelet säkrar upp handikappet då Tyresö inte kryssar idag. Frågan är HUR mycket de vinner med?? Säg 4,5-0 så blir vi alla nöjda

Om ni vill följa mig på twitter https://twitter.com/#!/_Memnon

www.spreadsheet.se/memnon för rek stats.

Ger mig även på att lägga ut en trippel.

Brynäs, Tyresö -1 och Reading @ 10,03. Även denna spelad på SvS

Lycka till!

/Memnon
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 22:10   #2117

Sharp$: 2499
Standard

Ja undrar hur mycket han tjänade på sin affiliate commission på detta fantastiska tips?

Spoiler:
Allt över 1,15 är sinnes

Alltså, vad fan är det frågan om?
Tyresö betalar alltså en bra bit över 1,15 på samtliga bolag i värden, och det är alltså en av de största gåtorna sedan Olof Palme blev en respekterad människa i det här landet.

I premiären gjorde man 7-0 på Kif Örebro hemma. Då kan man ju någonstans försöka låtsas som att Tyresö hade en perfekt dag offensivt och effektiviteten framför mål var klinisk.

Men ... så var det alltså inte, nej.

I ärlighetens namn så skulle siffrorna faktiskt kunna varit det dubbla. Mellan två lag i samma serie. Stephani Labbé i bortamålet räddade bland annat två frilägen från Martha, vilket inte hör till det vanliga när den damen kommer fri med en målvakt.

Och det är ju inte speciellt märkligt, egentligen. Tyresö har i stort sett en landslagselva att ställa på gräsmattan, och då blir det ju lätt så här i damallsvenskan.

Dock lite smått pinsamt när "experterna" innan säsongen försökte måla upp Ldb Malmö, Göteborg och Linköping som guldutmanare. Allt för att försöka skapa en nerv som inte finns.

Räcker med att se vad som kommer att ske i Linköping ikväll, för att sätta fingret på hur stora utmanare dagens hemmalag är.

4-1 här i fjol till Tyresö, och dom är ju snäppet bättre nu, för att dra till med ett understatement.

Skaffa en ny bonus innan spelen läggs - spana in vilken som passar just Dig bäst
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 22:57   #2118

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Anvandare Jonkishx med vetenskapligt bevisade spel:
Spoiler:
Tjabba, ingen direkt rek men helt klart värt en liten slant! (själv sätter jag 20 kr på denna) Det här är ett baseboll system som funkat för väldigt många (även mig en gång dock bara en kronas insats (tyvärr!!!!). Spelen bygger på pitchers som startar (om dom inte startar så blir spelet ogiltigt). Det handlar bara om första inningen i varje match så man behöver inte sitta o glo hela matchen och vara nervös. Dessa väldiga överodds i kombination är livsfarliga för bolagen och har absolut givit mer vinst än förlust hos spelare (vetenskapligt bevisat). Jag vågar, vågar du?
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 10:49   #2119

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Titta på denna killen. Han vågar ifrågasätta vrf den stora inte använder sig av marknadshögsta odds! Har varit ute i ca 20 min nu, undrar hur lång tid det tar innan texten har försvunnit...

katten992012-04-21 10:41:22Såg att jag missat -0.5 på Arsenal istället för 1 som gav högre. Alltså nästan 6.47 på dubbeln på Pinnacle vilket gör skillanden än större. Men det spelar ingen större roll. Bara nyfiken rent allmänt.

katten992012-04-21 10:28:38Jag gillar verkligen den här sidan och är tacksam över många fina rekar från spelare men hur kommer det sig att du och många andra experter rekar spel till lägre odds än högsta möjliga? Bremen/Arsenal är absolut inte marknadshögst till 6.10 hos Bwin som du skriker ut i fet, gul stil med Affe-länk. Funderat över det många ggr.

En snabb koll (inte alla bolag) ger mig 6.4034 hos Pinnacle och 6.14 hos Bet365. 6.40 är stor skillnad mot 6.10.

Jag trodde att spelexperter/duktiga rekare som lever på spel har konton hos alla bolag och alltid spelar till högst odds (om man inte är limiterad). Det är väl liksom poängen, att hitta bäst värde/högst odds gentemot spelbolagen?

Ja, en viss reservation för oddshöjningar och sänkningar finns alltid men så är ju ofta inte fallen. Och ja, jag kollar alltid runt bland bolagen ändå och jämför odds innan jag lägger mina spel. Jag är bara förundrad över att duktiga spelare som rekar ofta rekar till sämre odds än vad som går att få. Är svaret så enkelt som Affiliate?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 22:37   #2120

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Titta på denna killen. Han vågar ifrågasätta vrf den stora inte använder sig av marknadshögsta odds! Har varit ute i ca 20 min nu, undrar hur lång tid det tar innan texten har försvunnit...

katten992012-04-21 10:41:22Såg att jag missat -0.5 på Arsenal istället för 1 som gav högre. Alltså nästan 6.47 på dubbeln på Pinnacle vilket gör skillanden än större. Men det spelar ingen större roll. Bara nyfiken rent allmänt.

katten992012-04-21 10:28:38Jag gillar verkligen den här sidan och är tacksam över många fina rekar från spelare men hur kommer det sig att du och många andra experter rekar spel till lägre odds än högsta möjliga? Bremen/Arsenal är absolut inte marknadshögst till 6.10 hos Bwin som du skriker ut i fet, gul stil med Affe-länk. Funderat över det många ggr.

En snabb koll (inte alla bolag) ger mig 6.4034 hos Pinnacle och 6.14 hos Bet365. 6.40 är stor skillnad mot 6.10.

Jag trodde att spelexperter/duktiga rekare som lever på spel har konton hos alla bolag och alltid spelar till högst odds (om man inte är limiterad). Det är väl liksom poängen, att hitta bäst värde/högst odds gentemot spelbolagen?

Ja, en viss reservation för oddshöjningar och sänkningar finns alltid men så är ju ofta inte fallen. Och ja, jag kollar alltid runt bland bolagen ändå och jämför odds innan jag lägger mina spel. Jag är bara förundrad över att duktiga spelare som rekar ofta rekar till sämre odds än vad som går att få. Är svaret så enkelt som Affiliate?

Och första kommentaren är borttagen
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 16:29   #2121

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Baggio goes global. Har börjat twittra!

http://twitter.com/#!/Baggio99Mickeee

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 12:33   #2122

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1138

Standard

Dagens rek på Anundsjö-Piteå.

http://www.rekatochklart.se/rekar/17386/

"Anundsjö är normalt sett ett väldigt starkt hemmalag och trivs förbaskat bra på sitt konstgräs hemma i Bredbyn, det är inte många lag som får med sig poäng därifrån.
Piteå har dessutom skadeproblem med Andreas Lundgren och backklippan Tom Burgin (tidigare sollefteå) borta samt att målskytten Viktor Brännström bestämmde sig för att lägga skorna på hyllan förra veckan. tungt att ersätta 3 så pass tongivande spelare. "

-

Hyfsat mothugg/replik på Klotterplanket:

"Polden- 2012-04-28 11:51:59 - iPhoneAlltså reken på Anundsjö-piteå som Ekenbladen har gjort är ju bland det sämsta jag läst. För de första så "trivs" inte Anundsjö på sitt konstgräs eftersom dom inte har något! Det är typ de ända laget i seruen som spelar på natur gräs. Denna match kommer dock att spelas på friskaviljors hemma arena som har konstgräs (gynnar Piteå eftersom dom alltid spelar på konstgräs). Tom burgin sitter på bussen bredvid mig och verkar se spelklar ut i mina ögon:o? Anders "göken" Lundgren är dock skadad. Breeeed trupp denna säsong i piteå. Tack och bock!/Spelare i PIF"

Inte många rätt..
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 14:02   #2123

Sharp$: 6663
Standard

Nu är mothugget/repliken borttagen...
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 23:03   #2124

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 131
Standard

Ett skämt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Highroller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 16:59   #2125

Overkills avatar

Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

IB på RoK visar upp sitt stora kunnande inom speedway. Han anser att det inte är någon skräll att Vargarna knäppte Indianerna över snoken på bortaplan. Då kan man ju undra varför han inte spelade gästerna till ~15.00 som fanns pregame. Hur som helst, detta kan vara årets dummaste kommentar.

Citat:
IB.
2012-05-03 06:05:07Ser man på pappret skulle Indianerna vunnit såklart. Men storskräll är det inte. Båda lagen har förare med dålig form, plus att gästerna har stekhete Pedersen i laget. Trodde inte själv på bortavinst men det är absolut ingen skräll. Form på förare är en grymt viktigt detalj i denna sport ...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 20:54   #2126

Sandys avatar

Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
IB på RoK visar upp sitt stora kunnande inom speedway. Han anser att det inte är någon skräll att Vargarna knäppte Indianerna över snoken på bortaplan. Då kan man ju undra varför han inte spelade gästerna till ~15.00 som fanns pregame. Hur som helst, detta kan vara årets dummaste kommentar.
Är detta verkligen sant? Det är ta mig fan det dummaste jag hört på riktigt länge!
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 21:05   #2127

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Är detta verkligen sant? Det är ta mig fan det dummaste jag hört på riktigt länge!
Står i kommentatorsfältet.

http://www.rekatochklart.se/blogg/Amrish/
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 21:16   #2128

snoozes avatar

Sharp$: 3511

Standard

Citat:
holms
2012-05-03 10:18:32
Sävehof stod i 1,01 hemma mot Tumba för 5-6 år sedan. Jag var tvungen att ha virke till ett jättespel hos staten ...Tumba reste hem med två poäng, naturligtvis.

Vitryssland fick boka om sina flygbiljetter efter segern mot Sverige OS 2002, inte ens lagledningen trodde att det fanns en chans.

Säkra matcher? Har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas.
Brukar inte holms köra all in på "säkra" matcher?? xD
Om man tittar igenom hans blogg så tror jag man kan hitta ett antal inlägg med säkra matcher.
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-05, 13:40   #2129

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 441
Standard

Vet inte om killen var ironisk, men kul kommentar hur som helst:

Spoiler:
tjena Holms!
En fråga vi grabbar diskuterade här på planket igår hade det inte varit fräkt att trycka upp pikeer med rekat trycket där framme och mottot "vi mot bolagen" därbak. riktigt kall tröja/pike. Kan du inte fixa det hade varit läckert att gå runt i.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Thore10 (+1), Donald (+1), Boone (+20), surrelito (+100)

Senast redigerad av PalleKuling den 2012-05-05 klockan 15:02.
PalleKuling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-05, 13:46   #2130

Shell Peppes avatar

Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PalleKuling Visa inlägg
Vet inte om det killen var ironisk, men kul kommentar hur som helst:

Spoiler:
tjena Holms!
En fråga vi grabbar diskuterade här på planket igår hade det inte varit fräkt att trycka upp pikeer med rekat trycket där framme och mottot "vi mot bolagen" därbak. riktigt kall tröja/pike. Kan du inte fixa det hade varit läckert att gå runt i.
en sån hade jag inte tagit på mig under pistolhot ens
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td