Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-18, 18:46   #196
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
//Patrik
2010-10-16 10:11:02
BOYS!!

Betsafe är högst i världen just nu på den (bortsett från Pinnacle men det är väl inte många som har dom) //

Martin Gayle-mannen fortsätter att leverera...

Nej varför skulle någon använda sig av Pinnacle när man kan spela hos Betsafe
hahahaha!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 02:54   #197

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Hur många här hängde på RoK och tyckte att det var riktigt bra innan alla vettiga människor drog och holms sålde sin själv till aftonhoran och drog in alla idioter?
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 07:15   #198

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Nu är Holms "rikskändis" dvs det finns en tråd om honom på Flashback.

https://www.flashback.org/t1329492
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 08:31   #199
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Bara att skriva i den tråden då? Så fler kan gå in och leta rätt på saker.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 17:21   #200

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.rekatochklart.se/blogpost.php?inlagg_id=3054

Lemasive = ?
Gammal 2010-10-21, 20:10   #201

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Standard

http://jvktennis.blogspot.com/
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 20:23   #202

Sharp$: 6685
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Haha, pajasvarning på den mannen!
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 20:43   #203

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Underbart

En efter en avslöjas bluffmakarna.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 21:02   #204

Top Notchs avatar

Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 22:27   #205

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Den största bluffen på R&K är förvisso ingen bloggare.
Men "Simme" på planket som har som grej att reka brasiliansk fotboll måste vara bland de sämre.
Vet inte om ni har noterat det, men han skriver gärna ner laget han rekar emot med att de har "mängder av skador" utan att nämna vilka spelare det gäller.

När han sitter på planket och rapporterar om matchen så ljuger han gärna om matchbilden. Vi satt o såg samma match någon kväll och jag vet inte om han var hög eller hade fått igång fel stream, men han kan omöjligt ha sett samma match.
"FLUMINENSE HELT ÖVERLÄGSNA! FAN GÖR MÅL!!!" trots att de inte skapat en målchans på 60 minuter. Något i den stilen.

Verkar dock ha lagt ner sina rekar nu när någon velat se hans stats och någon annan kritiserat honom.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 22:34   #206

Qirrens avatar

Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Men "Simme" på planket som har som grej att reka brasiliansk fotboll måste vara bland de sämre.
Vet inte om ni har noterat det, men han skriver gärna ner laget han rekar emot med att de har "mängder av skador" utan att nämna vilka spelare det gäller.

När han sitter på planket och rapporterar om matchen så ljuger han gärna om matchbilden. Vi satt o såg samma match någon kväll och jag vet inte om han var hög eller hade fått igång fel stream, men han kan omöjligt ha sett samma match.
"FLUMINENSE HELT ÖVERLÄGSNA! FAN GÖR MÅL!!!" trots att de inte skapat en målchans på 60 minuter. Något i den stilen.

Verkar dock ha lagt ner sina rekar nu när någon velat se hans stats och någon annan kritiserat honom.
Simme skriver hos NHL Gambler.
Gammal 2010-10-21, 23:43   #207

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg

RoK syndromet? Dvs en total vägran att erkänna för sig själv och andra att man lagt ett dåligt spel.

Han hade en dagbok här i samma veva som jag kom tillbaka hit men försvann igen. Glänser inte så där jättemycket med kunskaperna direkt men han verkar liksom Aftonbladets Steven-Lee iaf hittat adressen till Blogabet så han kan följa typ MilosNS och Matt-Z ibland. Sen när de ska lägga egna spel så går det lite mindre än bra men då övriga där har absolut nollkoll och guldfiskminne så är det ingen som märker något.

"I de blindas rika är den enögde kung" eller nåt i den stilen
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:26   #208

Sharp$: 47
Standard

hahahahha vilka jävla nollor ni är.

Shoreline.. Att jag varje gång efter förlust skulle skylla på skador och avstängningar är bara fel och det vet du garanterat om. Så vad fan är det du snackar om, Jag har alla mina spel hos rekatochklart och sen att ni tycker att det är en jävla skitsida och hit och dit är inte mitt problem. Jag har även mina senaste spel hos spreadsheet och även mina spel från Januari månad fram till i början av sommaren så om du vill se mina spel får du gärna kika in där. Du kan få mitt inlogg till Spelboken.se också om du vill, så kan du få ta och titta på statistiken där. För shoreline inte går det något vidare med dina egna spel jävla pajas. Ska jag fortsättningsvis personligen ringa och ge dig informationen om vilka spelare som saknas, Vill du veta vilken tid de äter och skiter också?

Fuzzy

Även du kan få ta dig en titt där inne, bara hör av dig isåfall så ska du få inlogget. Sen är frågan, vad är Blogabet och vem är nissarna MilosNS och Matt-z, Om inte annat så verkar du ha stenkoll på dessa herrar. Helt sjukt hur ni kan komma med sånt här skitsnack. Jag har aldrig snott något av mina spel så vart fan vill ni komma?

Sen att jag är sämst på grund av att man tolkar en matchbild på olika vis är också helt sjukt. Finns det förresten på bevis att Fluminense eller vem du nu snackar om inte skapade en målchans på 60 min? Eller du vill enbart förstöra för en?
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:32   #209

snoozes avatar

Sharp$: 3525

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Simme Visa inlägg
hahahahha vilka jävla nollor ni är.

Shoreline.. Att jag varje gång efter förlust skulle skylla på skador och avstängningar är bara fel och det vet du garanterat om. Så vad fan är det du snackar om, Jag har alla mina spel hos rekatochklart och sen att ni tycker att det är en jävla skitsida och hit och dit är inte mitt problem. Jag har även mina senaste spel hos spreadsheet och även mina spel från Januari månad fram till i början av sommaren så om du vill se mina spel får du gärna kika in där. Du kan få mitt inlogg till Spelboken.se också om du vill, så kan du få ta och titta på statistiken där. För shoreline inte går det något vidare med dina egna spel jävla pajas. Ska jag fortsättningsvis personligen ringa och ge dig informationen om vilka spelare som saknas, Vill du veta vilken tid de äter och skiter också?

Fuzzy

Även du kan få ta dig en titt där inne, bara hör av dig isåfall så ska du få inlogget. Sen är frågan, vad är Blogabet och vem är nissarna MilosNS och Matt-z, Om inte annat så verkar du ha stenkoll på dessa herrar. Helt sjukt hur ni kan komma med sånt här skitsnack. Jag har aldrig snott något av mina spel så vart fan vill ni komma?

Sen att jag är sämst på grund av att man tolkar en matchbild på olika vis är också helt sjukt. Finns det förresten på bevis att Fluminense eller vem du nu snackar om inte skapade en målchans på 60 min? Eller du vill enbart förstöra för en?
skriv gärna in spreadsheet-adressen i tråden om du vill motbevisa folket!
snooze är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:35   #210

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Nej, men att undra vilka spelare och hur viktiga de är för laget är ju A och O i en rek.
Det är rätt svårt att ta dig på allvar när du sitter på "planket" och överdriver matchbilder, och ännu svårare när du inte presenterar någon statistik.
Och än värre när du endast nämner det negativa i laget du rekar mot och endast positiva i laget du rekar för.

Men hey! Du har säkert bra resultat, bara konstigt att du inte flashar med dem oftare.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td