Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-18, 14:00   #2011
wms

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 581
Standard

Ja, kollar dom. Men inte så många i förhållandet till antalet medlemmar, man undrar ju varför?
wms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 14:30   #2012

tallanis avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1062
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wms Visa inlägg
Nejdå, är beredd på att disskutera. Men du verkar inte vilja det, tycker ju jag ska dra härifrån.
Tycker bara det är underligt om nu Sharps har över 7000 medlemmar och det finns inte ett enda tips på fotboll eller hockey forumet. Inte heller en enda rek på första sidan.
Därför jag skrev i denna tråden. Tycker energin läggs på helt fel saker. En sida som ska behandla spel ska väl inte ha sin största tråd om en konkurrent?
Jag skiter i vilket, jag letar bra spel, på alla sidor. Men troligtvis finns här massor av kompetens som inte kommer fram, p g a en sån här tråd. Och det är synd.
Rätt så logiskt att inte trådarna om speltips blir dom största eftersom dom är specifika för speldatumen. Finns inget bättre än forum som är städade och korrekta där man kan hitta aktuell information lätt. Detta forumet fungerar inte som något klotterplank.
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 14:31   #2013
wms

Standard

Ok, vad har vi fått för mat nyttigt från detta ställe idag? Noll och nada.
Gammal 2011-12-18, 14:35   #2014
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ok, vad har vi fått för mat nyttigt från detta ställe idag? Noll och nada.
Eftersom du fortsatt gått Off-Topic kan du nu se dig som varnad. Bryter du mot någon regel igen kan du se fram emot en månads semester. Vill du diskutera varningen kan du ta det i PM med mig, i denna tråden skrattar vi åt misären de kallar R&K.

https://www.sharps.se/forums/155759-post1992.html
Citat:
Nästa inlägg som inte behandlar det tråden är skapad för åker på en varning, oavsett hur långt inlägget är.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 14:38   #2015
wms

Standard

Brände det till nu? Svårt för Viktigpettrarna att höra sanningen om sin sida? Banna mej för evigt, jag skiter fullständigt i vilket. Men för sidans skull borde det vara du som slutade skriva. Drygare finns ju inte.
Gammal 2011-12-18, 14:41   #2016

Boones avatar

Standard

Citat:
Brände det till nu? Svårt för Viktigpettrarna att höra sanningen om sin sida? Banna mej för evigt, jag skiter fullständigt i vilket. Men för sidans skull borde det vara du som slutade skriva. Drygare finns ju inte.
Nej, vi är inte rädda för kritik, men placera den gärna på rätt ställe när jag ber dig.

Då tror jag alla kan se att wms åter igen bröt mot reglerna genom att gå off-topic trots varning och han får därmed ta lite semester från Sharps.

Citat:
0.04. Håll er till ämnet i tråden
Istället för att frångå aktuellt ämne i tråden, så starta hellre en ny tråd med ny rubrik. Är off-topicinlägget riktad till en medlem skall PM-funktionen användas.
Och så räcker det med OT i denna tråden. Alla OT-inlägg kommer plockas bort och varningar kommer delas ut. Om ni önskar fortsätta debattera Sharps-vs-R&K så gör det i denna tråd.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Gammal 2011-12-18, 14:41   #2017
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

wms tilldelas en månads semester för att upprepade gånger gått OT och misslyckas med att följa enkla direktiv och hänvisningar till rätt tråd. Välkommen åter i januari. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 16:40   #2018

Boones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jbf
- 2011-12-18 16:33:45Att spela på hörnor är fan roligt, och det kan bli mkt hörnor oavsett vilket lag som gör mål eftersom om nåt lag gör mål så kommer säkerligen motståndarna ligga på lite mera och kanske skapa hörnor, sen om dom får in bollen så kommer det andra laget ligga på igen.

Man ska fan lira på hörnor ofta...Brukar live:a hörnor en del, typ aldrig torskat på det.
0-0 Ingen ligger på
0-1 Hemmalag ligger på
1-1 Bortalag ligger på

"Typ aldrig."

Vad är payouten på hörnspel? 90%?
-

Gammal 2011-12-18, 16:43   #2019
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Typ aldrig.

Vad är payouten på hörnspel? 90%?
Förvisso låg, men ofta felsatt. Det har flera på sharps visat tidigare. Så han är ju inte helt off
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 20:44   #2020

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Jag kommer alltid försent till de bästa föreställningarna. Rovfisken i full swing och allt,fan då

För att det där inte ska vara OT kör vi ett plankcitat

Freakyone
- 2011-12-18 19:32:42
BRA DIN NEGGOOR
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), kingscania (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 18:36   #2021

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 316
Standard

Unique- 2011-12-19 18:09:24

Är 23 UNITs + på att gå emot Holms rekar denna månaden ö4,5 spelad idag till 1,65 i matchen han rekar

/ Vilken skräll
chelsea4ever är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 09:31   #2022

Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jonne14 Visa inlägg
Väldigt bra och utförlig rek..

Fotboll: Shamrock Rovers-Tottenham

Tillbaka till rekarna

Sport: Fotboll
Land: Europa
Odds: 1.40
Bolag: bet365

Spelstopp: 2011-12-15 19:00
Liga: Liga
Tips: 2
Lag: Shamrock Rovers-Tottenham

Shamrock ligger sist i gruppen och Spurs måste vinna för att ha chans att gå vidare...
Nu ska väl vi inte vara dem som är dem lixom men t*nk efter en entrxcy lixom... :P

train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 21:20   #2023

Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag å fylleskrift

train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 00:38   #2024

zorbas avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Tomten frizzo har lagt en rek inför nattens NHL:

Citat:
Ursprungligen postat av frizzo
Med nyheten att Sidney Crosby hade återvänt till de skadade reservera svävar över Pittsburgh Penguins, sätta Evgeni Malkin på en poäng display för att göra The Kid stolta lördag kväll.

Malkin gjorde tre gånger och lagt till ett par hjälper att hjälpa Pittsburg till en 8-3 drubbing av Buffalo Sabres, knäppa en två-spelar förlorande strimma.

"Han är killen just nu," Matt Cooke till journalister i Malkin. "Han inte kan se någon annanstans. Det måste vara på honom, och han vet det. Han förstår det, och han spelar väldigt bra."

Malkin leder nu laget med 36 poäng på 25 matcher och rider en stor varm strimma med 12 poäng i sin senaste sex utflykter. Den Blackhawks komma in här efter att ha vunnit fem matcher i rad, men Pittsburgh är en av de bästa hem lag i ligan.

Pittsburg har bara tre reglering förluster på hemmaplan i år.

Ta Pittsburg

Det fantastiska med Nashville Predators är att de aldrig verkar innehåll.

Med lördagens 2-1 straffar vinna över de böljande St Louis Blues, har Predators vunnit nu fem raka hålla dem i mitten av Western Conference playoff jaga. Ändå var Preds inte nöjda.

"Det är bra att få de fyra punkterna, men vi spelade inte bra mot Detroit, och jag tror inte att vi spelade väldigt bra ikväll," Kapten Shea Weber till journalister lördag.

Tänk vad huvudstäderna skulle göra för denna typ av budskap i deras omklädningsrum - efter en seger, inte mindre. Dale Hunter fortfarande inte har lyckats få konsekventa resultat från Washington. Det är samma gamla historia också. Utanför Nicklas Bäckström, det finns inte många killar att dra sin egen vikt just nu.

Alex Ovechkin har bara 10 mål på 117 skott och Alex Semin gjorde för första gången på nio matcher i lördagens förlust. Det var hans sjätte mål för året.

/ Ta Nashville

// FRIZZO
Till och med nötterna på "planket" genomskådade den taskiga google-translate-bluffen direkt, och mycket riktigt, översätter man "reken" tillbaka till engelska och googlar första meningen får man upp flera träffar på texten från andra sidor.

Frizzo står dock på sig och menar att han skrivit den själv.

Citat:
Ursprungligen postat av maharajah
- 2011-12-21 00:20:19 - iPhone
Sämsta reken ever haha!!
Citat:
Ursprungligen postat av master04
- 2011-12-21 00:20:27
Haha, klart det är google translate, det set ju en blind människa. Kom igen Frizzo, erkänn :-)
Citat:
- 2011-12-21 00:20:45
ser lite knas ut nu när jag har läst den : P
Citat:
- 2011-12-21 00:21:33
har inget att erkänna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3), Stekel (+10), werygod (+2)

Senast redigerad av zorba den 2011-12-21 klockan 00:42.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 00:43   #2025

dgothes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1076

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
Tomten frizzo har lagt en rek inför nattens NHL:

Till och med nötterna på "planket" genomskådade den taskiga google-translate-bluffen direkt, och mycket riktigt, översätter man "reken" tillbaka till engelska och googlar första meningen får man upp flera träffar på texten från andra sidor.

Frizzo står dock på sig och menar att han skrivit den själv.

Den var inte svår att hitta

http://www.covers.com/articles/artic...?theArt=258097

-
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td