|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-12-17, 15:44 | #1966 |
Ja, jag lämnar, klubben för inbördes beundran är inget för mej. Vill ha tips och förslag. Inte oförskämda mess från sandvaginor.
|
|
2011-12-17, 15:48 | #1967 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Hej då!
Du är varmt välkommen tillbaka när du har hittat lite självdistans.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-12-17, 15:52 | #1968 |
Tack! Men kommer nog inte tillbaka förrän du har botat din narcissism.
|
|
2011-12-17, 17:12 | #1969 | |
Webmaster
|
Citat:
Att en tråd på 132 sidor är den största betyder väl ingenting om hur utbudet av annat är. Om du hade någon kritik att komma med så har du helt misslyckats med att leverera den. Tycker du ska fråga dig själv vad det var du ville åstadkomma när du börja skriva i tråden egentligen. Hoppas du är mer tydlig med vad du skriver borta på RoK för annars lär du åka på en klassisk 30 års ban där
2011-12-17, 17:20 | #1970 |
Ja, banna mej. För att jag kritiserar er för att detta är er största tråd, tycker bara det är sorgligt. Skriv om sport och spel istället för att vara viktipettrar och trakka andra.
|
|
2011-12-17, 17:26 | #1971 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Citat:
Då kan du inte ha kollat in något mer på sidan än just denna tråd, tycker lite synd om dig faktiskt. Bara för att detta är den största tråden @ Sharps så medför ju inte det med automatik att det är det största intresseområde. Om du har den uppfattningen om saker och ting rent generellt så har du antagligen väldigt svårt att få ditt liv att fungera på ett bra sätt. |
|
2011-12-17, 17:32 | #1972 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+1) |
||
2011-12-17, 18:01 | #1973 |
Den nya "stjärnan" har haft en tung eftermiddag.
Vad gör man då ? Jo givetvis master- 2011-12-17 17:58:38Gått dåligt idag, men nu ska vi vända på steken. ALL IN PÅ Chievo - Caglari under 1.5 mål till 2.50!! JOBBA |
|
2011-12-17, 19:10 | #1974 |
Nu skrev väl ändå Mars att du skulle åka på en ban på RoK... inte konstigt att du har svårt att förstå vissa saker när du inte läser ordentligt. Menar du på allvar att det inte skrivs om sport och spel här? Jag menar, det är inte särskilt konstigt att en tråd som till exempel tar upp "veckans CL" inte når upp till 130+ sidor. Denna tråd däremot har en outsinlig källa och bidrar med humor som man inte ens behöver leta mer än 10 sekunder efter för att hitta. Klart att den blir stor då, folk här kan ju inte hjälpa att rokarna är så roliga.
2011-12-17, 20:39 | #1975 |
Oläsligt. Hört talas om meningsuppbyggnad?.
|
|
2011-12-17, 20:42 | #1976 |
Ok, du var inte seriös, bara ute efter att trolla. Ganska tråkigt trollförsök iofs. du kunde i vart fall försökt spexa till det lite.
|
|
2011-12-17, 20:44 | #1977 |
Dessutom, att först klaga på någons språkbehandling och sen avsluta en mening med ?. måste ju anses ganska svagbegåvat till och med för ett troll.
|
|
2011-12-17, 23:06 | #1978 |
Men sluta förstöra min upplevelse här i denna tråd!
Jag förstår att vi på denna sida ägnar oss åt spel, men denna tråd ligger i OT forumet och i Boones personliga. Är själv medlem på RoK och postar plank-inlägg, har själv varit med här (inte som det pinsamma inlägget utan som svar men ändå ). Givande ibland helt enkelt och roligt ibland med folk som följer matcher tsm om man inte e med polarna och kollar på match. Har nu läst 3 sidor med ren BS mellan personer som försöker få sista ordet. Snälla låt mig läsa RoK citat och håll detta utanför..... så... Spoiler:
Senast redigerad av fireas den 2011-12-18 klockan 00:23. |
|
2011-12-18, 00:12 | #1979 |
Dålig meningsuppbyggnad vet jag då inte. Jag uttryckte mig däremot lite okonventionellt och möjligtvis en aning oidiomatiskt, men det fanns det en tanke bakom. Med en någorlunda utvecklad läsförståelse så kan det korta stycket i fråga inte ha varit särskilt svårt att begripa, eller *frågeteckenpunkt*
2011-12-18, 07:19 | #1980 |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
Stäng tråden alltså. Eller se åtminstone till att vi slipper få upp skiten i "senaste inläggen". Övrigt skit som läggs i OT-tråden kommer ju inte upp där. Så varför ska den här dyka upp där?
Sharps kan mäta sin kukar så bäst de vill och de kan skratta så bäst de vill åt RoK, handikappade eller svältande barn i Afrika. Jag har min åsikt och det är, väx upp. Den här tråden får hela Sharps att dras ner i något dyngträsk. Omöjligt att ta sidan seriöst och tro att det är några "sharps" som ligger bakom det hela. Det kunde lika gärna vara R.Baggio. Nivån är ungefär densamma. Att det sen finns några få seriösa spelare på den här sidan är toppen. Dock kommer de i skymundan av all dynga. Men vill Boone ha sin oseriösa hörna som ska visas i "senaste inläggen". Ja då får vi väl låta honom ha det. Men förvänta er ingen respekt från de som inte redan ingår i inbördes-beundran-skaran. Am I pissed? Tveksamt. Dock nyvaken. Låt KP sköta sajten fullt ut. Då kan den få den status den borde ha. Men dessvärre finns det för många "jag har störst kuk" på internet så vi får väl acceptera att det är så. Ja, "du" kan skriva om självdistans och relaxdel och allt möjligt. Du får rätt. Jag tänker inte ens försöka hävda att jag har rätt. Se ovan som en slags information bara. |
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
|
||||
Postat av | For | Type | Datum | |
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki | This thread | Refback | 2012-08-19 22:47 | |
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr | This thread | Refback | 2011-03-19 01:01 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:17 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:15 |