Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-17, 15:44   #1966
wms

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 581
Standard

Ja, jag lämnar, klubben för inbördes beundran är inget för mej. Vill ha tips och förslag. Inte oförskämda mess från sandvaginor.
wms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 15:48   #1967
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Hej då!

Du är varmt välkommen tillbaka när du har hittat lite självdistans.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 15:52   #1968
wms

Standard

Tack! Men kommer nog inte tillbaka förrän du har botat din narcissism.
Gammal 2011-12-17, 17:12   #1969
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wms Visa inlägg
Ja, jag lämnar, klubben för inbördes beundran är inget för mej. Vill ha tips och förslag. Inte oförskämda mess från sandvaginor.
Ja då är du väl allt i fel tråd?

Att en tråd på 132 sidor är den största betyder väl ingenting om hur utbudet av annat är. Om du hade någon kritik att komma med så har du helt misslyckats med att leverera den. Tycker du ska fråga dig själv vad det var du ville åstadkomma när du börja skriva i tråden egentligen. Hoppas du är mer tydlig med vad du skriver borta på RoK för annars lär du åka på en klassisk 30 års ban där
Gammal 2011-12-17, 17:20   #1970
wms

Standard

Ja, banna mej. För att jag kritiserar er för att detta är er största tråd, tycker bara det är sorgligt. Skriv om sport och spel istället för att vara viktipettrar och trakka andra.
Gammal 2011-12-17, 17:26   #1971

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ja, banna mej. För att jag kritiserar er för att detta är er största tråd, tycker bara det är sorgligt. Skriv om sport och spel istället för att vara viktipettrar och trakka andra.
Det är ju du som skämmer ut dig själv genom att påstå att detta är Sharps största intresseområde.

Då kan du inte ha kollat in något mer på sidan än just denna tråd, tycker lite synd om dig faktiskt.

Bara för att detta är den största tråden @ Sharps så medför ju inte det med automatik att det är det största intresseområde. Om du har den uppfattningen om saker och ting rent generellt så har du antagligen väldigt svårt att få ditt liv att fungera på ett bra sätt.

Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 17:32   #1972

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Hejdå Tobbe. Upp med hakan, Conny&Co vann ju igår.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+1)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 18:01   #1973

fiddes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1423
Standard

Den nya "stjärnan" har haft en tung eftermiddag.

Vad gör man då ?

Jo givetvis

master- 2011-12-17 17:58:38Gått dåligt idag, men nu ska vi vända på steken. ALL IN PÅ Chievo - Caglari under 1.5 mål till 2.50!!

JOBBA
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 19:10   #1974

DamageINCs avatar

Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Nu skrev väl ändå Mars att du skulle åka på en ban på RoK... inte konstigt att du har svårt att förstå vissa saker när du inte läser ordentligt. Menar du på allvar att det inte skrivs om sport och spel här? Jag menar, det är inte särskilt konstigt att en tråd som till exempel tar upp "veckans CL" inte når upp till 130+ sidor. Denna tråd däremot har en outsinlig källa och bidrar med humor som man inte ens behöver leta mer än 10 sekunder efter för att hitta. Klart att den blir stor då, folk här kan ju inte hjälpa att rokarna är så roliga.
Boone (+5), Vlad (+5), eddieh (+1), Blixth1958 (+10)
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 20:39   #1975
wms

Standard

Oläsligt. Hört talas om meningsuppbyggnad?.
Gammal 2011-12-17, 20:42   #1976

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ok, du var inte seriös, bara ute efter att trolla. Ganska tråkigt trollförsök iofs. du kunde i vart fall försökt spexa till det lite.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 20:44   #1977

Semicolons avatar

Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dessutom, att först klaga på någons språkbehandling och sen avsluta en mening med ?. måste ju anses ganska svagbegåvat till och med för ett troll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wLn (+1), capital-pb (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 23:06   #1978

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Men sluta förstöra min upplevelse här i denna tråd!

Jag förstår att vi på denna sida ägnar oss åt spel, men denna tråd ligger i OT forumet och i Boones personliga.

Är själv medlem på RoK och postar plank-inlägg, har själv varit med här (inte som det pinsamma inlägget utan som svar men ändå ). Givande ibland helt enkelt och roligt ibland med folk som följer matcher tsm om man inte e med polarna och kollar på match.

Har nu läst 3 sidor med ren BS mellan personer som försöker få sista ordet. Snälla låt mig läsa RoK citat och håll detta utanför.....

så...

Spoiler:
Action!

Senast redigerad av fireas den 2011-12-18 klockan 00:23.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 00:12   #1979

DamageINCs avatar

Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Oläsligt. Hört talas om meningsuppbyggnad?.
Dålig meningsuppbyggnad vet jag då inte. Jag uttryckte mig däremot lite okonventionellt och möjligtvis en aning oidiomatiskt, men det fanns det en tanke bakom. Med en någorlunda utvecklad läsförståelse så kan det korta stycket i fråga inte ha varit särskilt svårt att begripa, eller *frågeteckenpunkt*
Gammal 2011-12-18, 07:19   #1980
Banned

Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Stäng tråden alltså. Eller se åtminstone till att vi slipper få upp skiten i "senaste inläggen". Övrigt skit som läggs i OT-tråden kommer ju inte upp där. Så varför ska den här dyka upp där?

Sharps kan mäta sin kukar så bäst de vill och de kan skratta så bäst de vill åt RoK, handikappade eller svältande barn i Afrika. Jag har min åsikt och det är, väx upp. Den här tråden får hela Sharps att dras ner i något dyngträsk. Omöjligt att ta sidan seriöst och tro att det är några "sharps" som ligger bakom det hela. Det kunde lika gärna vara R.Baggio. Nivån är ungefär densamma.

Att det sen finns några få seriösa spelare på den här sidan är toppen. Dock kommer de i skymundan av all dynga.

Men vill Boone ha sin oseriösa hörna som ska visas i "senaste inläggen". Ja då får vi väl låta honom ha det. Men förvänta er ingen respekt från de som inte redan ingår i inbördes-beundran-skaran.

Am I pissed? Tveksamt. Dock nyvaken.

Låt KP sköta sajten fullt ut. Då kan den få den status den borde ha. Men dessvärre finns det för många "jag har störst kuk" på internet så vi får väl acceptera att det är så.

Ja, "du" kan skriva om självdistans och relaxdel och allt möjligt. Du får rätt. Jag tänker inte ens försöka hävda att jag har rätt. Se ovan som en slags information bara.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td