Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-24, 03:11   #1771
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Fan, nu missade jag ju all underhållning för att jag gick och la mig tidigt igår!

Och nej welez, vi kommer inte banna dig för att du bjuder på underhållning i denna tråden. Jag tror nämligen inte att det är på grund av att vi hackar på Holms som du fått gråten i halsen utan jag tror att vi har lyft fram ett mindre smickrande inlägg av dig från R&K, men att du inte vågar stå upp för vem du är. Så med andra ord har du ett så dåligt spelsätt att vi skrattar åt det på Sharps, och då tycker jag det vore orättvist att banna dig när du har så mycket att lära dig från detta forum.

Att jag hade en förlorande baseballsäsong berodde till stor del på mina flytter fram och tillbaka över jordklotet (hoppas jag) och det är ingenting jag försöker hymla med för trots mina förluster skäms jag inte över att ha sheetet under mitt namn. Tack för smickret att du tror att -41 units är samma som -400k, men 10k/u är jag inte riktigt uppe på, än. Jag har fortfarande haft ett vinnande 2011 efter ryggningar och -41u på basebollen inverkade såklart negativt på sommarresultatet, men totalt sett ligger jag bra med plus. Något som kanske är jobbigt för dig med tanke på att hela ditt huslån försvann på en räntetrippel?

Du får snacka precis så mycket skit du vill om mig, du kan till och med få tillåtelse att starta en "Skitsnacktråden om Boone" i off-topicforumet, men kom inte och säg att jag är pedofil och utnyttjar minderåriga. Någonstans får ändå gränsen gå. Jag är däremot jättenyfiken på alla de källor du refererar till om man Googlar mitt namn och söker på Flashbacks forum. Visa gärna dem och hur du kopplat ihop det med dina anklagelser.

Som sagt, prova skriv samma saker om TOBIAS HOLM (en av R&K's många speltorskar, som utnyttjar sina användare och censurerar mer än Kina) på planket och se hur lång tid det tar innan du blir bannad.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), performance (+10), dktrades (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 03:33   #1772
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Lär dig skillnaden mellan förtal och yttrandefrihet och återkom sedan. För att bli dömd för förtal måste man säga något osant och dessutom ska det vara rätt mycket saftigare än att kalla Baggio för socialfall.
Förtal behöver inte vara något osant - det räcker att det är meningen att smutskasta någon.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 03:49   #1773
Banned

Skidskytte 12/13

Standard

Problemet jag ser är att även denna sida är på väg ner. Holms har sin för att tjäna pengar - det kan vi nog vara överens om. Men nu ser det ut som även denna sida är på väg åt samma håll - om än i annan form. Här heter det betalspel, och visst kan jag förstå konceptet men jag tycker det är lika illa ungefär.

Att det sen handlar nästan lika mycket om vem som har störst kuk och vem som är mest ball gör att jag känner lite sorgsenhet här. Om det nu kommer in en och är "off" i sina kommentarer, så mår jag nästan mer illa av alla som ska påtala vilken "nolla" detta är. Vad försöker ni uppnå genom att trycka ner andra eller skratta åt andra? Totalt meningslöst - men jag vet att det är enkelt att hamna där. Jag har själv gjort det många gånger.

Så ta er samman nu och försök vara större ön den ni försöker hävda att ni är. Då är man stor på riktigt!
Lazlo (+5), zimzelen (+10), fireas (+5), pittaluga (+10), Corner (+5), Raimond (+5), Bluetramp (+5)
Gammal 2011-10-24, 08:54   #1774

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2123
Standard

Har det vart totalt förfall hela veckan du vart här? Dock håller jag med dig angående pajkastningen som lätt uppstår på internetforum över huvud taget. Ta ett djupt andetag och räkna till tio och radera inlägget man tänker posta är många gånger det bästa.

Senast redigerad av werygod den 2011-10-24 klockan 08:57.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 09:10   #1775
KP
Sharpest

KPs avatar

Sharp$: 45582
Standard

Brukar inte vara aktiv i den här tråden, men försök se hela konceptet bakom Sharps istället. Den här tråden speglar inte det. Den här skapades när Boone ställde en fråga till Tobias Holm, och fick ett svar. Boone bemötte det med att svara i forumet här då han bannades till 2048(?) där.

Problemet är väl att medlemmar läser sista inläggen först och inte det första inlägget. Sedan har den sedan gått över till att medlemmar postar citat i tråden från planket.

Så welez, läs första inlägget om du inte gjort det än. Det är där informationen finns.

Att se ned på hela sharps pga en offtopictråd är felaktigt. Surfa runt här lite, testa på spreadsheetet vi har, kolla in dagböckerna samt topplistorna på våra medlemmars sheets. Du kanske börjar gilla oss igen.
Se den här tråden som ett lekrum där föräldrarna kan placera barnen medan de själva är och handlar på IKEA.

Det finns en användare som har åkt på en ban, men detta hade inte med yttrandefriheten att göra. Utan pga spamande inlägg som "horungar dö" osv. Dvs barnsliga och helt nonsens. Så nej, sålänge du och andra vårdar erat språkbruk så kommer ingen att stängas av.

Ps, försök posta "www.oddsportal.com" som en grym oddsjämförelsesida och märkligt nog lär du få det inlägget bortplockat med.
dktrades (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 09:23   #1776
KP
Sharpest

KPs avatar

Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maverick Visa inlägg
Problemet jag ser är att även denna sida är på väg ner. Holms har sin för att tjäna pengar - det kan vi nog vara överens om. Men nu ser det ut som även denna sida är på väg åt samma håll - om än i annan form. Här heter det betalspel, och visst kan jag förstå konceptet men jag tycker det är lika illa ungefär.
Självklart är betalspelen ute efter att tjäna pengar för att finansiera sidan, införa sharpsshop m.m. Men det är knappast lika illa. Det är en flik där uppe, som ger folk som brukar köpa betalspel att få flertalet till ett lägre pris än att själva köpa från tjänsterna. Hos oss gör dom det till ett lägre pris. Dessutom bokför vi tjänsterna. Det är bara att ignorera fliken och det är en valmöjlighet medlemmarna får om de vill köpa tjänster eller inte. Det är inget som trycks upp på din ruta med roterande flashmaterial och får din datorfläkt att gå upp i varv.
De som betalar för dessa betalspel är redan köpare utav tjänsten sedan tidigare. Kolla in på betalspelsunderforumet så ser du vilken koll de själva har. Nästan bättre än oss ibland, där de slagit oss på fingrarna.

Vi tycker att det är en bra idé för att få sidan att gå runt och som i slutändan levererar mer till våra medlemmar. Den lär knappast bekosta våra costa rica resor en gång i månaden.
Grnvit (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 10:15   #1777
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maverick Visa inlägg
Förtal behöver inte vara något osant - det räcker att det är meningen att smutskasta någon.
Ja det har du faktiskt rätt i, fast det krävs oftast betydligt mer än att bara tala om sanningen. Det är rätt svårt att bli dömd för förtal överlag i detta landet. Tröskeln är rätt hög och resurserna att hantera fall begränsade.

Men läser man Lagtexten så står det precis som du säger, praktiken är en annan enligt min uppfattning.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 15:36   #1778

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av K_UGER Visa inlägg
Först tyckte jag RoK var roligt. Folk skrev efterblivna saker och rekade till marknadslägst.(Ett beteende som iofs inte upphört)

En kille blev sur på mig för att jag berättade att han kunde få 2,12 istället för hans 1,90.

Svaret minns jag: "Men idiot, vi pratar om vem som kommer vinna här och inte om odds, stick din fjant"

Mitt mål är att aldrig mer besöka sidan. Inte ens för skoj skull.

Tycker det där citatet definierar R&K alldeles utmärkt. Boken "fooled by randomness" skulle nog ge en tankeställare åt rekats klientel (om de nu lyckas förstå den ).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
eddieh (+3)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 16:56   #1779
Banned

Skidskytte 12/13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ja det har du faktiskt rätt i, fast det krävs oftast betydligt mer än att bara tala om sanningen. Det är rätt svårt att bli dömd för förtal överlag i detta landet. Tröskeln är rätt hög och resurserna att hantera fall begränsade.

Men läser man Lagtexten så står det precis som du säger, praktiken är en annan enligt min uppfattning.
Det som gör att det oftast inte ens hamnar i domstol är att det faller under enskilt åtal och inte under allmänt åtal - så man får endast i "undantagsfall" en åklagare att lämna in ett åtal. Det är min teori iaf.
RobinD (+5), kronan (+1)
Gammal 2011-10-24, 17:01   #1780

Blixth1958s avatar

Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den bästa medicinen mot höstmörkret är denna tråd. Tack för att den finns.

Senast redigerad av Blixth1958 den 2011-10-24 klockan 17:02.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 17:41   #1781

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Många som är lite överkänsliga både här och på den andra sidan,vafan jag tycker sånt här är kul.

gröniz
- 2011-10-24 17:20:58
Är det farligt att skicka in id handlingar till spelbolagen eller hur funkar det??

Dexter_
- 2011-10-24 17:21:22
gröniz
ahahaha har du inte kommit längre med dina ID-Handlingar , trodde det va färdigbehandlat redan

gröniz
- 2011-10-24 17:24:49
Haha ne tjejen gapar ju o skriker på en att det är farligt o allt var det är att dom kommer tömma allt man har! Men helt ärligt jag tycker faan det e lite väl o lämna då vet ju faan spelbolagen allt om en:(

gröniz
- 2011-10-24 17:26:19
Har ni gjort det elle? Har aldrig vatt med om det innan! Känns ändå som det är kört när man redan bett kundtjänst fara åt helvete!

Kalla det förtal om ni vill men jag kallar det underhållning
Kalle (+5), performance (+2)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-25, 00:19   #1782

ambrosinis avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 77
Standard

lol förtal
ambrosini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-25, 12:46   #1783

ambrosinis avatar

Sharp$: 77
Standard

haha vem ändrade mitt nickname till hahavafan?

wtf?
bftrader (+10), performance (+5)
ambrosini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-25, 14:56   #1784
Webmaster

marss avatar

Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hahavafan Visa inlägg
haha vem ändrade mitt nickname till hahavafan?

wtf?
Du hade ett ogiltigt nickname och fick frågan vad du ville att ditt nya skulle vara och du svarade. Detta var ju igår så du borde minnas?
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-25, 15:03   #1785

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Du hade ett ogiltigt nickname och fick frågan vad du ville att ditt nya skulle vara och du svarade, detta var ju igår så du borde minnas?
Hahahah, klockrent! Kan verkligen se detta framför mig
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 22:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 01:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 09:15

td