|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-10-07, 18:21 | #136 | |
Citat:
|
||
2010-10-07, 18:32 | #137 |
hehe
från planket nyss. borta efter nån minut affejudas- 2010-10-07 18:29:20www.rekatochklart.nu troligen den bästa siten på länge, tack för den.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-10-07, 19:03 | #138 |
haha fan va bra rekatochklart.nu ska komma högst upp på google!
2010-10-08, 15:10 | #139 |
Det här är nog det närmaste försvarstal vi kan komma när det gäller "Det fria ordets fanbärare";
PH satte alltså Leafs i natt. NHL-rekaren blir hyllad av alla, konstigt annars.... Jag kastar bara i all stress iväg ett enkelt: TACK. 14 av 15 möjliga rätt är nog respekt eller vad säger man? ............................. Någon skrev i går på planket att det bästa som finns är när hela planket exploderar av glädje. JDet ritar jag under på. Islands 2-1-mål i går var en explosion ala R&K. Många klev "all in fläskfile" efter Sirsilver och Torbens liveinfo. ............................. PH, Wibbe, IB – våra tre "nya" bloggare har en otrolig känsla att hitta bra spel. Samtidigt som "rävarna" som Don T, Jvk, Sir mfl, mfl fortsätter att bjuda på toppspel. TACK. Sen kan jag inte ens nämna alla plankvänner som gör ett härligt injobbande och håller stämningen på bra nivåer. Misstänker att ormen har legat och svettats hela natten,och funderat på om de som ansvarar för sidan hunnit tagit bort eventuella länkar till www.rekatochklart.nu Ditt imperium uppbyggt på att blåsa de människor som tycker du är cool,knakar i fogarna. Och eftersom du förmodlingen följer den här tråden slaviskt så,read this; Snart får du pallra dig iväg till arbetsförmedlingen som vanligt sossefolk,dvs de människor som du föraktar och tycker dig stå över."The heydays" med champagnesprutande på Strömpis,den tiden är snart förbi. Senast redigerad av eddieh den 2010-10-08 klockan 15:38. |
|
2010-10-08, 16:58 | #140 |
Bestämde mig för att kolla in R&K med egna ögon efter att ha läst denna tråd och snubblade över denna rek från Argentina Primera B (2 inlägg ner)
http://www.rekatochklart.se/blogpage.php?id=501 I sin rek säger han att Rosario Central skulle sakna 5 ordinarie. "Förstekeepern är borta,båda mittbackar saknas samt 2 anfallare ur lagets 3mannnaoffensiv" (Rosario spelar 4-4-2). Rosario spelade igår med exakt samma uppställning som i sin senaste match förutom Mf Danelon som var bänkad och det är även samma lag de haft hela säsongen,ingen saknades. http://www.soccerway.com/matches/201...entral/978619/ http://www.soccerway.com/matches/201...-merlo/978604/ Hur fan kan han sitta och hitta på låtsasinfo för att lura andra att rygga honom och torska sina pengar. Den sidan överträffade mina värsta förväntningar,helt sanslöst vilka luffare |
|
2010-10-09, 09:54 | #141 |
Ganska vanligt hos lallartippare att de tippar okända ligor och sedan drämmer till md info som inte stämmer för att det inte är någon annan som ids kolla upp det. En snabb titt på hans övriga tips gör att jag är säker på att det inte är enda gången han hittar på info för att skapa spelvärden som inte finns.
|
|
2010-10-10, 18:27 | #142 |
Fler som uppmärksammar fifflet, så här skriver Luckystrike på Genuine:
"Till alla som fortfarande hänger på Rekatochklart: Fick syn på den här fina redogörelsen av sidan igår, och det känns som ett måste att föra den vidare när man läst. Att folk kan vilja hänga på en sida som har ett enda uppenbart mål att försöka lura dom själva på pengar är ytterst märkligt. Bara det att Holms själv tecknat ett avtal som ger han % i av vad medlemmarna på sidan förlorat säger det mesta. Reportaget går att läsa här: http://www.rekatochklart.nu" |
|
2010-10-10, 18:44 | #143 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
Förstår mig inte riktigt på allt hat mot R&K gänget. Det är väl ingen som tvingar dig att surfa in där?
Det tog väl en normalt funtad person som gillar att spela, ungefär 4 minuter att fatta att sidan inte var mycket att hänga i granen. Holms rekar handlar ju mest om hur många roliga meningar han får ihop än faktisk info om själva matchen. Men sidan i sig är väl jättebra för en 18-19 åring som sätter in hela studiebidraget på ett bolag och sen kör en femiling med Chelsea, Barca, Real, Inter & Man Utd för att sen torska på sista matchen och skriva "Hora" med 514 utropstecken efter. Eller hälsa att han ska knulla Wayne Rooneys mamma etc. Det räcker väl med att gå in på själva planket eller bläddra bland "läsarnas rekar" för att inse att sidan inte är särskilt seriös. Men uppenbarligen gillar jävligt många att hänga där och snacka om vad de käkar för middag etc. Låt dem göra det, tillslut märker nog alla att man inte tjänar några pengar och lämnar frivilligt. |
2010-10-10, 18:53 | #144 |
Är ju tyvärr inte så.... Varför ska dessa 18-19 åringar behöva förlora sina pengar innan det ska förstå sidans innebörd?
Hjälp dem innan det är försent istället. Detta är ett steg i den riktningen! |
|
2010-10-10, 19:04 | #145 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
|
2010-10-10, 21:04 | #146 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
Fast när man surfar runt på planket så verkar de flesta skribenterna vara ganska övertygade om att Holms rekar suger, och det är väldigt få som ryggar honom.
Värre då exemplet med Slack som ljuger ihop en massa info, något man misstänkt och upptäckt under en längre tid. |
2010-10-10, 21:13 | #147 |
Årets julklapp? |
|
2010-10-10, 21:23 | #148 |
Saxat från klåparen Slacks blogg ;
Klockorna tillverkas fortfarande, vi har dock fått leverensdatum preliminärt sista veckan i Oktober och det är ju bra. Så fort tjejen får hem dem från UPS så sätter hon mig och sig själv i arbete att ställa in tiden på klockorna, packa och sen vandra upp till posten med 150 klockor och skicka dem till er som köpt...låter kul va haha...kommer ta en stund att packa kan jag lova. Dem har haft National Day mellan 1-7 Oktober i Kina där våra klockor tillverkas. National Day är en så kallad Golden Week i Kina och då arbetar inte en enda Kines. Men bra ändå att det inte blir nån större fördröjning på våra klockor trots det. Jag lovar också att lägga upp en bild i bloggen på hur min tumme och pekfinger ser ut efter att ha dragit ut kronan och ställt in tid och datum på 75 klockor...vi snackar blåsa här haha. Var det förresten nån som lirade på Rochester Raging Rhinos inatt? Jag rekade inte och skrev inget om den igår....däremot avslutade jag reken med Puerto Rico Islanders i första mötet med att ni skulle lira Rochester i returmötet då dem hade hemmaplan. Bara undrade?!?! :-) Hoppas er spelhelg är great hittills! Ja,om nu "chefen" ,lägger beslag på alla affilate-pengar,så får man väl försöka dryga ut kassan på annat sätt. |
|
2010-10-10, 21:44 | #149 |
Jag ska kirra en sån klocka, sen ska jag fixa en sån där RoK kapsyl öppnare, kanske en tröja också.
|
|
2010-10-11, 12:26 | #150 |
Måste ta Slack i försvar här då han är den ENDA i RoK:s historia som vågar visar upp stats och ROI !!!
Personligen så skulle jag aldrig hjälpa till att fixa fram klockor med Rok tryck på till mina läsare .. Nä men seriöst jag litar på Slack och han försöker och kämpar med rekarna och BIG Cred som sagt för att han vågar visa upp stats! |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
|
||||
Postat av | For | Type | Datum | |
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki | This thread | Refback | 2012-08-19 22:47 | |
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr | This thread | Refback | 2011-03-19 01:01 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:17 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:15 |