|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-04-10, 17:05 | #1 | ||||||
LL Cool J is hard as hell.
|
Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ]
Tillägg 2012-06-03:
Användaren Rehn108 har på eget initiativ sammanfattat hela trådens första 143 sidor i detta inlägg: https://www.sharps.se/forums/188341-post2133.html --------- Fick tips av kokice om denna roliga konversationen som fortgick på Rekatochklart 's 'plank': Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Spel som ingen annan lyckas med... herregud inte direkt så att någon har kommit med ett spel typ "Grekland vinnare av fotbolls-EM 2004" utan de rekar som kommer ut är på välkända ligor i populära länder. Så unikt! Citat:
Holms statistik 2010 som hetsarn här på forumet bokför: http://www.spreadsheet.se/1663 Holms 11 senaste spel: 2-9-0 Sharps.se 11 senaste O-MLB-spel: 10-0-1 Citat:
Skulle vara kul att veta hur Holm definierar 'bästa' här för det enda jag kan komma på att de är bäst på är speltekniken för hur man snabbast förlorar pengar. Närmaste konkurrent ligger ett steg över er, guess who. Och om bara fler bra spelforum öppnar kommer det vara R&K som är nere på en tioendeplats. Mvh Boone.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
||||||
2010-04-10, 17:09 | #2 | |
Citat:
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have." Thomas Jefferson Senast redigerad av olof86 den 2010-04-10 klockan 17:16. Anledning: missade ett rätt så viktigt "inte" |
||
2010-04-10, 17:14 | #3 | |
Citat:
Reagerade på samma sak, jävla tomte den där holms |
||
2010-04-10, 17:19 | #4 |
Hela hans försvarstal dryper av dumhet. Han har välfärdstaten att tacka för sin överlevnad, hade det rådit djungelns lag och evolutionen fått fritt utrymme så hade Holms rykt först
|
|
2010-04-10, 17:21 | #5 |
Haha Boone, jag bara älskar det här, så jävla klockrent.
Att RoK ångar vidare är för att holms får bra länkningar genom sina kontakter, men sidan är ett sjunkande skepp. Tror att fler och fler medlemmar kommer komma hit, det är så uppenbart enkelt att förstå att holms bara vill en sak med sina sida -> Att tjäna pengar på affilliate-business, han är inte intresserad av att dela ut vinnande tips över huvud taget... och ja, förmodligen klarar han inte av att hitta vinnande tips heller (in the long run)...
2010-04-10, 17:29 | #6 | |
AWESOME
|
Citat:
2010-04-10, 17:31 | #7 |
Alltså det Icash citerar där får mig att undra, varför spelar han över huvud taget??
Han eftersträvar inte bra stats, vilket betyder att han eftersträvar inte att gå plus, han bara tycker om att förlora pengar på sport helt enkelt? Killen verkar ju rätt körd, fast kanske inte så konstigt, enligt hans egen blogg verkar han ju vara alkoholist också
2010-04-10, 17:42 | #8 | |
AWESOME
|
Citat:
Men finns hans uttalande öppet någonstans?
2010-04-10, 17:44 | #9 |
|
Fanns på deras klotterplank. Du får väl sitta och bläddra tillbaka några sidor bland allt tjöt till: 2010-04-10 16:02:13
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2010-04-10, 17:46 | #10 |
Odds på att det är raderat? Hoppas nån tog en printscreen.
2010-04-10, 17:48 | #11 |
2010-04-10, 17:52 | #12 |
|
|
2010-04-10, 17:57 | #13 |
Är affelänkar hans enda inkomstkälla? För bettingen verkar ju vara en förlustaffär för honom.
|
|
2010-04-10, 17:57 | #14 |
Holms,vilket geni,Där blir det inget klirr och pling
|
|
2010-04-10, 17:58 | #15 |
Kolla in klåparens "rek" inför kvällens el clasico,ha ha...
Nu jävlar ska vi jobba in ett tidigt mål, det är i alla fall min plan. 2,00 betalar ett mål innan matchminut 24, och det tänker jag kasta in några polletter på. Just för att få tokjobba in bolljäveln i nätet i ett tidigt skede, och få skådespelet ännu bättre. Är ni med? Så talar en sann analytiker,not. |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
|
||||
Postat av | For | Type | Datum | |
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki | This thread | Refback | 2012-08-19 22:47 | |
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr | This thread | Refback | 2011-03-19 01:01 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:17 | |
Fragbite - Den svenska sidan f | This thread | Refback | 2010-12-02 09:15 |