|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-03-04, 00:11 | #1 | |||||||
LL Cool J is hard as hell.
|
NHL-Gambler : Konsten om att leva på sitt rykte.
Vill börja med att berätta att denna post representerar INTE Sharps åsikter utan är endast mina egna och därför ligger den i min avdelning. Har ni problem med denna sortens trådar föreslår jag att ni döljer denna avdelning och håller er till de övriga.
Det kommer säkert vara en hel del läsare som trillar in hit från Google så jag kan börja med att säga att jag också en gång i tiden trott NHL-Gambler varit vinnande, men tiden har utvisat att han inte är något annat än en glad amatör och hans analyser är ungefär lika skarpa som en smörkniv. Han kommer alltid hänvisa till sin "galna" svit han hade för några år sedan när han spelade tunga favoriter i NHL och lyckades sätta 28 av 32 spel. Det var då och anledning till att han aldrig ens varit i närheten av ett lika bra facit är för att den med största sannolikhet bara grundade sig på tur. Lite bakgrundsfakta är också på sin plats: NHL-Gambler vann tävlingen "Årets bettingblogg 2012 på Betsson", en tävling dit vi blev inbjudna av Betsson att deltaga. Det finns lite kontroversiella fakta rörande denna tävling, men det tar vi INTE i denna tråden. Nu till det underhållningen och anledningen till att jag kände att denna tråd skulle roa er lika mycket som den det roat mig. Följande konversation har fortlöpt i min PM-låda idag: Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Alla förolämpningar samlade: full, nerknarkad, jävla fitta, pajas, hora, psykfall, dåre, avundsjuk loser, jävla nolla, snorunge, girig horunge, helt psykotisk som människa och femårig pojke. Som sagt, ville bara ni skulle få lite gratis underhållning och se vem som döljer sig bakom "Sveriges bästa blogg 2012". Vi kan börja diskussionen med avsaknaden av NHL-Gamblers bokföring. Det senaste spelet finns inlagt den 2:e februari 2011. Hur kommer detta sig? Varför fortsatte inte guden själv på NHL-spel att bokföra sina spel? Var det precis vid den tidpunkten han blev 'klar med att bygga namn' och istället kunde fokusera på att dra in affiliatepengar? Alla är såklart välkomna att ventilera sina åsikter om NHL-Gambler positiva som negativa, även NHL-Gambler själv såklart. Ingenting kommer censueras så länge det håller sig inom Sharps regelverk.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+50), Grnvit (+10), isbjorn (+10), Mallette (+2), performance (+10), fidde (+10), Scrooge234 (+20), zeke (+5) |
|||||||
2012-03-04, 00:17 | #2 |
Du glömde självklart att klistra in det viktigaste jag skickade
igår, 23:41 NHL Gambler Reg.datum: jan 2010 Ort: Stockholm! Inlägg: 212 Sharp$: Orkar inte med sandlåde.. Lyssna jag orkar verkligen inte med tjafs inne på nätet. Sånt är för flickor och småbarn. Du kan skriva vad du vill mig. Tycker du att jag och bloggen suger så är det lugnt och det får stå för dig och andra som håller med dig. Jag vet vad jag kan och är stolt över att jag har lyckats bygga upp nåt från noll. Fel av mig att dras med i en fjortisnivå. Må bäst.
2012-03-04, 00:19 | #3 | |
|
Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
2012-03-04, 00:24 | #4 | |
Citat:
Du drar ner Sharps rykte tyvärr =/ Må bäst och jag hänvisar till det sista jag skickade som PM .
2012-03-04, 00:27 | #5 |
Vad i helvete är det där för attityd? Helt sinnessjukt säger jag bara. Att du inte skäms, Boone.
|
|
2012-03-04, 00:33 | #7 |
|
Jag är också väldigt nyfiken på när jag tidigare försökt trycka ner dig. Så vitt jag kommer ihåg har jag tidigare försvarat och hjälp dig här på Sharps, inte sant?
Edit: Ser att NG-chatten hittat hit. Välkomna!
|
2012-03-04, 00:33 | #8 |
Skämmigt Boone.....
|
|
2012-03-04, 00:35 | #9 | |
Citat:
2012-03-04, 00:35 | #10 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
Ahh, sorgligt att en 15-åring driver "Sveriges bästa spelblogg" :(
"Spreadsheet är för snorungar och andra som vill göra showoff eller bygga upp ett namn,jag är klar med den tiden nu.." Inte konstigt att han tror att han lever på betting när han inte bokför sina spel. Istället för den där månadslönen som han tar hem på bettingen varje månad så betalar han säkert månadslönerna för de anställda på spelbolagen Både sorglig och underhållande läsning. Blandade känslor.
2012-03-04, 00:47 | #11 |
Driver man en spelblogg och är vinnande i längden måste man vara bra korkad om man inte bokför sina siffror för läsarna att se. Nu påstår inte jag att du är korkad eftersom jag omöjligt kan se hur du skulle vara en vinnande spelare
Att du däremot skulle ha mognat sen du hoppade av skolan som 16-åring kan man ju fundera över... |
|
2012-03-04, 00:56 | #12 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Skräll att de som trots utlagda bevis försöker försvara fjunisen har 5 inlägg ihop här på sharps
|
2012-03-04, 00:58 | #13 |
Avsaknad av bokföring torde väl tyda på okunskap av roi över längre tid. Hur då avgöra om en spelare är vinnande eller förlorande? Diskussionen bedrivs på sandlådenivå och uppskattas som sådan på sen lördagskväll/natt
|
|
2012-03-04, 01:00 | #14 |
Oj....
... Har tittat till sharps till och från och fått en hel del bra utav det, blandat med en jävla massa skit men detta tog priset. Avundsjukan är ju löjlig! Vad spelar det för roll om han visa spreadsheet eller inte? Vad spelar det för roll hur han väljer att reka sina spel och presentera dem? Så länge hans besökare är nöjda och glada ser jag inte varför en sån här otroligt pinsam tråd ska skapas? Hade efterfrågan på ett spreadsheet varit enorm hade han också förlorat besökare pga. det, vilket han uppenbarligen inte gör. Sedan är det trots allt NG's sida och han har väl all rätt att göra precis vad fan han vill med den, oavsett om han presenterar spelen i spreadsheet eller via länkar till bögporrsidor? Fan sköt ert eget, ni kastar bara skit på er själva genom sånt här beteende... Har alltid haft respekt för sharps, men här dog tamigfan precis alltihop. |
|
2012-03-04, 01:03 | #15 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
Fan har Sharps med något att göra?
|
|